MENIT ALEBOBO NEMENIT TURBO????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MENIT ALEBOBO NEMENIT TURBO????
AHOJ.
TERAZ MAM VO FELDE GT 15 038 145 701AX A V GARAZI
VNT 15 038 253 019A.
CO TYM ZISKAM?? OPLATI SA TO TAN DAVAT??
DIK
TERAZ MAM VO FELDE GT 15 038 145 701AX A V GARAZI
VNT 15 038 253 019A.
CO TYM ZISKAM?? OPLATI SA TO TAN DAVAT??
DIK
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
F1 1.9TDi 101Kw.
zdar ja idem tiez menit T-ecko na mojej GII 1,6GTD za variabilne,zevraj to bude fakt pecka, mam ale jeden problem zatial som nenarazil na nikoho kto by mi vedel povedat ako sa preraba ta plechovica na T-ecku, a bez prerabky to asi na TD-cku fungovat nebude, ako mas vyriesenu regulaciu naklapania?RASTIKOS píše:Ahoj.
tak ja to skusim vymenit. teraz tam mam 0.8 BAR. na vnt to nastavim na 1.0-1.1 BAR. nechcem to moc prehanat aby to ten motor vydrzal.
dik
CAO
TA tvoja felda, nemohol by si poslat nejake parametre, aky je to motor, priblizny vykon a tak
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Opatrně rozeber plechovku,oděl i misku ve které je opřená pružina od táhla tak aby bylo možno misku otočit. Okraj misky o cca 9mm zkrátit a odjehlit. Potom už jen vše dát dohromady tak aby tlak ze sacího potrubí tlačíl na membranu a vysouval táhlo. Nemyslím, že motor 1.6 Td s jakýmkoliv turbem bude " fakt pecka" .MikiJojo píše:zdar ja idem tiez menit T-ecko na mojej GII 1,6GTD za variabilne,zevraj to bude fakt pecka, mam ale jeden problem zatial som nenarazil na nikoho kto by mi vedel povedat ako sa preraba ta plechovica na T-ecku, a bez prerabky to asi na TD-cku fungovat nebude, ako mas vyriesenu regulaciu naklapania?RASTIKOS píše:Ahoj.
tak ja to skusim vymenit. teraz tam mam 0.8 BAR. na vnt to nastavim na 1.0-1.1 BAR. nechcem to moc prehanat aby to ten motor vydrzal.
dik
CAO
TA tvoja felda, nemohol by si poslat nejake parametre, aky je to motor, priblizny vykon a tak
myslim fakt pecka co sa tyka GII 1.6TD,k turbu samozrejme planujem napojit IC so sharana, a postelovat cerpadlo a potom casom aj brzdu.POcitam ze mi to prida nejakych 15-20 kobiliek,a to myslim uplne staci, hlavne ze sa zlepsi pruznost motora od 1500ot/min.Bugs.Bunny píše:Opatrně rozeber plechovku,oděl i misku ve které je opřená pružina od táhla tak aby bylo možno misku otočit. Okraj misky o cca 9mm zkrátit a odjehlit. Potom už jen vše dát dohromady tak aby tlak ze sacího potrubí tlačíl na membranu a vysouval táhlo. Nemyslím, že motor 1.6 Td s jakýmkoliv turbem bude " fakt pecka" .MikiJojo píše:zdar ja idem tiez menit T-ecko na mojej GII 1,6GTD za variabilne,zevraj to bude fakt pecka, mam ale jeden problem zatial som nenarazil na nikoho kto by mi vedel povedat ako sa preraba ta plechovica na T-ecku, a bez prerabky to asi na TD-cku fungovat nebude, ako mas vyriesenu regulaciu naklapania?RASTIKOS píše:Ahoj.
tak ja to skusim vymenit. teraz tam mam 0.8 BAR. na vnt to nastavim na 1.0-1.1 BAR. nechcem to moc prehanat aby to ten motor vydrzal.
dik
CAO
TA tvoja felda, nemohol by si poslat nejake parametre, aky je to motor, priblizny vykon a tak![]()
Opatrně rozeber plechovku,oděl i misku ve které je opřená pružina od táhla tak aby bylo možno misku otočit. Okraj misky o cca 9mm zkrátit a odjehlit. Potom už jen vše dát dohromady tak aby tlak ze sacího potrubí tlačíl na membranu a vysouval táhlo. Nemyslím, že motor 1.6 Td s jakýmkoliv turbem bude " fakt pecka" .
[/quote]
nemas to nahodou nafotene ked je to rozobrane?popripade by stacil nejaky nacrtok

nemas to nahodou nafotene ked je to rozobrane?popripade by stacil nejaky nacrtok
AHOJ
to foto tej prerabky plechovky by pomohlo aj mne. zatial mam stale obtok a taha to od 2000rpm.
mam trochu obavy co to spravy s prevodovkou. teraz tlacim 0.8bar potom bi som chcel ist na 1.2bar.
ked to prerobis daj prosim ta vediet ako to chodi.
prejem hodne zdaru
ahoj
to foto tej prerabky plechovky by pomohlo aj mne. zatial mam stale obtok a taha to od 2000rpm.
mam trochu obavy co to spravy s prevodovkou. teraz tlacim 0.8bar potom bi som chcel ist na 1.2bar.
ked to prerobis daj prosim ta vediet ako to chodi.
prejem hodne zdaru
ahoj
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
F1 1.9TDi 101Kw.