MENIT ALEBOBO NEMENIT TURBO????

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

MENIT ALEBOBO NEMENIT TURBO????

Příspěvek od RASTIKOS »

AHOJ.
TERAZ MAM VO FELDE GT 15 038 145 701AX A V GARAZI
VNT 15 038 253 019A.

CO TYM ZISKAM?? OPLATI SA TO TAN DAVAT??

DIK
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

Tak chlapi nik mi neporadi???
oplati sa tam dat to VNT???

mozem cakat od toho e3ste nejake zvcysenie vykonu??

dik caoo
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

Nevim, kolik fouká GT 15, ale s VNT 15 se dá 1,3 baru , já mám špičky 1,5 baru. S VNT 15 budeš mít výhodu plnění už od nižších otáček.
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

Ahoj.
tak ja to skusim vymenit. teraz tam mam 0.8 BAR. na vnt to nastavim na 1.0-1.1 BAR. nechcem to moc prehanat aby to ten motor vydrzal.
dik
CAO
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

RASTIKOS píše:Ahoj.
tak ja to skusim vymenit. teraz tam mam 0.8 BAR. na vnt to nastavim na 1.0-1.1 BAR. nechcem to moc prehanat aby to ten motor vydrzal.
dik
CAO
zdar ja idem tiez menit T-ecko na mojej GII 1,6GTD za variabilne,zevraj to bude fakt pecka, mam ale jeden problem zatial som nenarazil na nikoho kto by mi vedel povedat ako sa preraba ta plechovica na T-ecku, a bez prerabky to asi na TD-cku fungovat nebude, ako mas vyriesenu regulaciu naklapania?


TA tvoja felda, nemohol by si poslat nejake parametre, aky je to motor, priblizny vykon a tak
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

MikiJojo píše:
RASTIKOS píše:Ahoj.
tak ja to skusim vymenit. teraz tam mam 0.8 BAR. na vnt to nastavim na 1.0-1.1 BAR. nechcem to moc prehanat aby to ten motor vydrzal.
dik
CAO
zdar ja idem tiez menit T-ecko na mojej GII 1,6GTD za variabilne,zevraj to bude fakt pecka, mam ale jeden problem zatial som nenarazil na nikoho kto by mi vedel povedat ako sa preraba ta plechovica na T-ecku, a bez prerabky to asi na TD-cku fungovat nebude, ako mas vyriesenu regulaciu naklapania?


TA tvoja felda, nemohol by si poslat nejake parametre, aky je to motor, priblizny vykon a tak
Opatrně rozeber plechovku,oděl i misku ve které je opřená pružina od táhla tak aby bylo možno misku otočit. Okraj misky o cca 9mm zkrátit a odjehlit. Potom už jen vše dát dohromady tak aby tlak ze sacího potrubí tlačíl na membranu a vysouval táhlo. Nemyslím, že motor 1.6 Td s jakýmkoliv turbem bude " fakt pecka" . :) :P
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

Bugs.Bunny píše:
MikiJojo píše:
RASTIKOS píše:Ahoj.
tak ja to skusim vymenit. teraz tam mam 0.8 BAR. na vnt to nastavim na 1.0-1.1 BAR. nechcem to moc prehanat aby to ten motor vydrzal.
dik
CAO
zdar ja idem tiez menit T-ecko na mojej GII 1,6GTD za variabilne,zevraj to bude fakt pecka, mam ale jeden problem zatial som nenarazil na nikoho kto by mi vedel povedat ako sa preraba ta plechovica na T-ecku, a bez prerabky to asi na TD-cku fungovat nebude, ako mas vyriesenu regulaciu naklapania?


TA tvoja felda, nemohol by si poslat nejake parametre, aky je to motor, priblizny vykon a tak
Opatrně rozeber plechovku,oděl i misku ve které je opřená pružina od táhla tak aby bylo možno misku otočit. Okraj misky o cca 9mm zkrátit a odjehlit. Potom už jen vše dát dohromady tak aby tlak ze sacího potrubí tlačíl na membranu a vysouval táhlo. Nemyslím, že motor 1.6 Td s jakýmkoliv turbem bude " fakt pecka" . :) :P
myslim fakt pecka co sa tyka GII 1.6TD,k turbu samozrejme planujem napojit IC so sharana, a postelovat cerpadlo a potom casom aj brzdu.POcitam ze mi to prida nejakych 15-20 kobiliek,a to myslim uplne staci, hlavne ze sa zlepsi pruznost motora od 1500ot/min.
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

Opatrně rozeber plechovku,oděl i misku ve které je opřená pružina od táhla tak aby bylo možno misku otočit. Okraj misky o cca 9mm zkrátit a odjehlit. Potom už jen vše dát dohromady tak aby tlak ze sacího potrubí tlačíl na membranu a vysouval táhlo. Nemyslím, že motor 1.6 Td s jakýmkoliv turbem bude " fakt pecka" . :) :P[/quote]

nemas to nahodou nafotene ked je to rozobrane?popripade by stacil nejaky nacrtok
:)
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

AHOJ
to foto tej prerabky plechovky by pomohlo aj mne. zatial mam stale obtok a taha to od 2000rpm.

mam trochu obavy co to spravy s prevodovkou. teraz tlacim 0.8bar potom bi som chcel ist na 1.2bar.
ked to prerobis daj prosim ta vediet ako to chodi.
prejem hodne zdaru

ahoj
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“