kontrola logu GIV 81kW AHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
majklik
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2009, 13:59
Bydliště: Brno

kontrola logu GIV 81kW AHF

Příspěvek od majklik »

Zdravím,kouknete mi někdo na log?
Je to GIV 81kW motor AHF. Turbo po repasu, hadičky OK, N75 jsem zkoušel i jiný funčkní a padá mi to stále do nouzáku. Hlavně mě to štve při předjíždění, když jedu tak 150 km/h, vydrží tak minutu táhnout a pak to spadne do nouzáku. Chyba - 17965 - regulace plnícího tlaku - mez regulace překročena.
Může to být váhou? nebo spíš baňka na turbu?

http://leteckaposta.cz/372751168

díky
majk
priwi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2008, 07:12
Bydliště: Meziboří

Příspěvek od priwi »

Podle mě je špatně seštelovaný táhlo od baňky nebo doraz krajní polohy. N75 je pořád na maximu a turbo dost přefukuje. Zkusil bych odpojit hadičku od baňky a udělat log, pokud bude pořád tlačit moc, tak poštelovat krajní polohu nastavení lopatek.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

podla mna zla N75, vobec nema snahu tlak regulovat
CAHAHA + ARL
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

taky si myslím...přefouklý je to o 300mbr ve špičce i 500mbr a ventil pořád 90%...můžeš si někde vypůjčit jiný?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
priwi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2008, 07:12
Bydliště: Meziboří

Příspěvek od priwi »

Vždyť píše, že zkoušel i jiný funkční. Ještě by mohlo bejt ucpaný vedení od N75 do airboxu, nebo třeba špatně složený turbo (pokud má 9 lopatek)?
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
majklik
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2009, 13:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od majklik »

priwi píše:Vždyť píše, že zkoušel i jiný funkční. Ještě by mohlo bejt ucpaný vedení od N75 do airboxu, nebo třeba špatně složený turbo (pokud má 9 lopatek)?
Na vedení směrem k airboxu se ještě podivam. Turbo mi delali v rrauto.cz
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

priwi píše:Vždyť píše, že zkoušel i jiný funkční. Ještě by mohlo bejt ucpaný vedení od N75 do airboxu, nebo třeba špatně složený turbo (pokud má 9 lopatek)?
jo sorry to jsem přehlídnul...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
priwi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2008, 07:12
Bydliště: Meziboří

Příspěvek od priwi »

Fakt zkus odpojit podtlak od baňky a projet to (nejlépe i udělat log). Jestli to bude pořád přefukovat, tak je buď špatně složený turbo nebo špatně nastavenej doraz naklopení lopatek. Pokud to bude líný, tak je problém v podtlaku (buď špatně zapojený hadičky, nebo ucpanej vývod do airboxu).
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
majklik
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2009, 13:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od majklik »

priwi píše:Fakt zkus odpojit podtlak od baňky a projet to (nejlépe i udělat log). Jestli to bude pořád přefukovat, tak je buď špatně složený turbo nebo špatně nastavenej doraz naklopení lopatek. Pokud to bude líný, tak je problém v podtlaku (buď špatně zapojený hadičky, nebo ucpanej vývod do airboxu).
Tak jsem odpojil hadičku od baňky a projel to. Řekl bych, že to bylo živější :) dostal jsem to až za 4000 a do nouzáku to nespadlo. Jel jsem to na 3, log je zde http://leteckaposta.cz/938281609
Ještě zkusím na 4 do mírného kopce.
Díky za další rozbor.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“