kontrola logu GIV 81kW AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kontrola logu GIV 81kW AHF
Zdravím,kouknete mi někdo na log?
Je to GIV 81kW motor AHF. Turbo po repasu, hadičky OK, N75 jsem zkoušel i jiný funčkní a padá mi to stále do nouzáku. Hlavně mě to štve při předjíždění, když jedu tak 150 km/h, vydrží tak minutu táhnout a pak to spadne do nouzáku. Chyba - 17965 - regulace plnícího tlaku - mez regulace překročena.
Může to být váhou? nebo spíš baňka na turbu?
http://leteckaposta.cz/372751168
díky
majk
Je to GIV 81kW motor AHF. Turbo po repasu, hadičky OK, N75 jsem zkoušel i jiný funčkní a padá mi to stále do nouzáku. Hlavně mě to štve při předjíždění, když jedu tak 150 km/h, vydrží tak minutu táhnout a pak to spadne do nouzáku. Chyba - 17965 - regulace plnícího tlaku - mez regulace překročena.
Může to být váhou? nebo spíš baňka na turbu?
http://leteckaposta.cz/372751168
díky
majk
jo sorry to jsem přehlídnul...priwi píše:Vždyť píše, že zkoušel i jiný funkční. Ještě by mohlo bejt ucpaný vedení od N75 do airboxu, nebo třeba špatně složený turbo (pokud má 9 lopatek)?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Fakt zkus odpojit podtlak od baňky a projet to (nejlépe i udělat log). Jestli to bude pořád přefukovat, tak je buď špatně složený turbo nebo špatně nastavenej doraz naklopení lopatek. Pokud to bude líný, tak je problém v podtlaku (buď špatně zapojený hadičky, nebo ucpanej vývod do airboxu).
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
Tak jsem odpojil hadičku od baňky a projel to. Řekl bych, že to bylo živějšípriwi píše:Fakt zkus odpojit podtlak od baňky a projet to (nejlépe i udělat log). Jestli to bude pořád přefukovat, tak je buď špatně složený turbo nebo špatně nastavenej doraz naklopení lopatek. Pokud to bude líný, tak je problém v podtlaku (buď špatně zapojený hadičky, nebo ucpanej vývod do airboxu).

Ještě zkusím na 4 do mírného kopce.
Díky za další rozbor.