BMW 3.0D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 3.0D
Tady je krásný téma o tom jak se může koupě třílitru commonrailu změnit ve zlej sen i když je žlověk zručnej umí s diagnostikou a má na repasování vstřikováčů a výměny čerpadel.
Pro zhlédnutí fotek je nutná registrace.
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... &start=135
Pro zhlédnutí fotek je nutná registrace.
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... &start=135
....320cd
Já myslím ,že ve zlej sen se dokáže proměnit i Octávie a nebo jaký koliv jiný auto.
Comon rail podle mě vydrží neskutečně hodně.Jen jde o to kdo chce aby mu vydržel,ten cesták ,kterej to jen honí jak nadmutou kozu,atd.? asi ne ,že?
Ta moje 330d má skoro půl milionu a vše je původní.Chytá v pohodě ,nehulí a korekce pořád na nule +/- 0,1 čerpadlo turbo původní a nebere olej!
To Octa ta potvora si olej vzala a brala si od nova.Jinak jsem na ní měl taky vše původní a vše v cajku.Jediný co do všech dávám je VIF a to do každý nádrže a celoročně.Nestane se ,že bych zapoměl.Ale zatím ,musím to zaklepat ,neřeším čerpadla a vstřiky
Comon rail podle mě vydrží neskutečně hodně.Jen jde o to kdo chce aby mu vydržel,ten cesták ,kterej to jen honí jak nadmutou kozu,atd.? asi ne ,že?
Ta moje 330d má skoro půl milionu a vše je původní.Chytá v pohodě ,nehulí a korekce pořád na nule +/- 0,1 čerpadlo turbo původní a nebere olej!
To Octa ta potvora si olej vzala a brala si od nova.Jinak jsem na ní měl taky vše původní a vše v cajku.Jediný co do všech dávám je VIF a to do každý nádrže a celoročně.Nestane se ,že bych zapoměl.Ale zatím ,musím to zaklepat ,neřeším čerpadla a vstřiky

Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Mel jsi stesti jak na kus, tak na nekoho kdo se k tomu choval. Dneska zamestnanec dostane auto, po startu hned cocka, protoze ma v piiii.i jelikoz z ciziho krev netece, nedochlazuje a vi za jak skonci leasing dostane popelnici novou. Pak se tato vyvoni a jde do sveta. Porad v pohode. Prijde k novemu majiteli a ten zacne prvni resit cip a nejlip zadáčo ty káčo. Nasere se tam kdo vi co a zase co to auto zna je permanentni cocku. Pak jde zase o dum dal a pak zase. No a nekdy se to projevit proste musi...
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
matiz píše:Mel jsi stesti jak na kus, tak na nekoho kdo se k tomu choval. Dneska zamestnanec dostane auto, po startu hned cocka, protoze ma v piiii.i jelikoz z ciziho krev netece, nedochlazuje a vi za jak skonci leasing dostane popelnici novou. Pak se tato vyvoni a jde do sveta. Porad v pohode. Prijde k novemu majiteli a ten zacne prvni resit cip a nejlip zadáčo ty káčo. Nasere se tam kdo vi co a zase co to auto zna je permanentni cocku. Pak jde zase o dum dal a pak zase. No a nekdy se to projevit proste musi...
a jeste si zapomnel dodat, ze nejdriv objede vsechny smotajevy, co tam vsude strci pracky a pak chce v normalni adekvatni dilne udelat vse rychle a levne



launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Myslim ze nejvic jsem ranil pana co prijel se 180k a nasli jsme problemy zaznamenane v 470k -))) Bylo mne ho az lito, postarsi pan a dojebane VO v aute. Jebal jsem se s nim nekolik hodin a nakonec ze to vyridime pri dalsim porigramovani a uz jsem ho nevidel... Dostavam rychlokurzy, uz to nedelam ze priste... Pekne hned -)
Dost podona situace nastava s odborne vypnutym dpf... Proste jedno je jiste, moderni diesel ma servisni naklady, kdo chce omezit rozbijeni prasatek a skripeni zubama, benzin je lepsi volba pokud nema vysoky najezd. Firme nebo zivnostakovi se ten ropak asi vyplati, ale jako auto na par kilaku ee...
Dost podona situace nastava s odborne vypnutym dpf... Proste jedno je jiste, moderni diesel ma servisni naklady, kdo chce omezit rozbijeni prasatek a skripeni zubama, benzin je lepsi volba pokud nema vysoky najezd. Firme nebo zivnostakovi se ten ropak asi vyplati, ale jako auto na par kilaku ee...
Jen mi zarazilo, že ten chlap byl fakt zkušenej a vybavenej a i tak to dával dohromady měsíc honil se za tlakem před VT čerpadlem, nepomohla výměna tří nejhorších vstřiků a nakonec pomohlo vyměnit zbejvající. Skleničková metoda taky zajímavej pomocník.
Před O1 jsem měl E30 a chystam se k BMW vrátit
Před O1 jsem měl E30 a chystam se k BMW vrátit

....320cd