Klima na A6...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klima na A6...
Zdarec, mám A6 C4 a asi v březnu jsem zjistil, že nejede klima. Nechal jsem jí naplnit a asi měsíc fungovala. Teď jsem byl zase na naplnění i s barvou, ale klima nefunguje. Kompresor sepne jen na pár vteřin a pak se hned vypne. Takhle se to párkrát zopakuje a pak už nejde zapnout vůbec. Když zapnu klimu tak se na displeji ukáže sněhová vločka, ale po tech pár vteřinách zmizne. Chybí mě tam teď ventilátor motoru, ale ten je stejně jen volně unášenej. Tento týden ho tam budu mít, ale pochybuju, že to pomůže. Ten od klimy tam je. A nejede to ani v noci, když je chladněji. Neví někdo co s tím? Popřípadě kde je na to nějakej servis v Brně. Dík!
AUDI A6 2,5TDi AVANT QUATTRO
Pri naplneni klimatizace by dotycnej kdo to plni mel zkontrolovat tlak v trubkach
to jest u 2.5 tdi v6 je totak ze pripoji 2 hadice provede ukony(vypusteni zkontrolovani tlaku pak napusteni (i olej) no a po napusteni klimatizace by mel dotycnej jeste s pripojenyma hadicema pozadat o nastartovani zapnuti klimy na plnej vykon (LO na displaji) a nechat to bezet
po zkontrolovani tlaku v trubkach teprve odpojit od masiny na doplnovani.
pokud toto neudelal tak to delal nejakej debil to doplnovani.
dale je nutne dat olej do kompresoru.
muzes mit spatnou spojku..
dale funguje ti vetrak elektrickej sepne vzdy pri sepnuti klimi.
vic nevim kompresor stoji ale 20 litru tak at to neni jim...
sorrry za chyby)))))))
to jest u 2.5 tdi v6 je totak ze pripoji 2 hadice provede ukony(vypusteni zkontrolovani tlaku pak napusteni (i olej) no a po napusteni klimatizace by mel dotycnej jeste s pripojenyma hadicema pozadat o nastartovani zapnuti klimy na plnej vykon (LO na displaji) a nechat to bezet
po zkontrolovani tlaku v trubkach teprve odpojit od masiny na doplnovani.
pokud toto neudelal tak to delal nejakej debil to doplnovani.
dale je nutne dat olej do kompresoru.
muzes mit spatnou spojku..
dale funguje ti vetrak elektrickej sepne vzdy pri sepnuti klimi.
vic nevim kompresor stoji ale 20 litru tak at to neni jim...
sorrry za chyby)))))))
Ten co to plnil to dělá přesně jak říkáš. Plní mě vždycky auta a nikdy nebyl problém. A tuhle A6 už mě taky jednou plnil a jelo to. Ale teď to prostě vypíná. Kompresor ani spojka to asi nebude, protože se sepnou a jede to, ale jen pár vteřin a pak se to vypne. Spolu s tím se zapíná i ventilátor klimy. Ale celý se to sepne jen na pár vteřin a pak už to nejde vůbec zapnout. Prostě si myslím, že to vypíná nějaký čidlo nebo něco. Taky samotná digi klima by měla mít nějakou řídící jednotku, ne? Tak třeba je špatná. Nebo je tam špatný třeba teplotní čidlo a ta klima si třeba myslí, že je venku moc zima a nesepne se. Každopádně to nejde zapnout už na tom displeji. Ta hvězdička hned zmizí. Takže ten signál podle mě nejde ke kompresoru. Dá se ta elektronika načíst VAGem?
AUDI A6 2,5TDi AVANT QUATTRO
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
Řešil jsem něco podobného na Octávce 1.9 TDi a tam to dělal špatný drát co vede do řídící jednotky a odpojuje kompresor při přidání plynu,aby byl dostatek výkonu třeba k předjetí.Při normální jízdě je na tom drátu 12V a při prudkém přidání plynu je na něm nula a tím se právě odpojuje kompresor.Nevím jak to má tvá A6,chtělo by to asi nějaké schéma kam a jak vedou jaké dráty.A ta hvězdička by mohla být taky příčinou ona má signalizovat námrazu na silnici a tím by pak ta klima taky nemusela sepnout,ale nevím jestli je to čidlo zvlášť nebo to bere z teploměru kolik ti ukazuje venkovní teplotu klimatronik.Ještě tu je jedna věc čidlo přehřátí motoru to je také zapojeno do klimatizace,znamená to,že když se teplota motoru pohybuje okolo 110°C tak odpojuje klimu zkus si je najít a sundej z něho konektor a uvidíš co to udělá.Mělo by to být jednoduchý dvoupólový čidlo a většinou bývá spínací.Pokud je čidlo špatné tak při sundání konektoru by se měla klima rozjet.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,