206 alternator nedobija
Moderátoři: šulda, Moderátoři
206 alternator nedobija
zdravim , nedobija mi alternator 206 2.0 HDI ...svieti kontrolka dobijania...na svorkach som nameral len 12.6V po nastartovani može byť regler alebo dioda zla? diki
může a nebo vedení stator kotva uhlíky kroužky je to potřeba vyndat....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas a jak by akumulátor mohl způsobit zkázu alternátoru? To by mělo platit spíše naopak. To jest-li shořel stator, bude na vinně "buchlá" dioda nebo jiný zkrat.
U ojetin co jsem v minulosti měl se mi již dvakrát vyplatilo nechat preventivně zkontrolovat stav altíku na dílně. Byly prodřené kroužky, servisák tehdy říkal, že to už bylo jen na pár kilometrů okolo baráku, rozhodně ne na dovolenou k moři která mě čekala.
U ojetin co jsem v minulosti měl se mi již dvakrát vyplatilo nechat preventivně zkontrolovat stav altíku na dílně. Byly prodřené kroužky, servisák tehdy říkal, že to už bylo jen na pár kilometrů okolo baráku, rozhodně ne na dovolenou k moři která mě čekala.
Přesně, málokdo kdo má na tachometru okolo 200000 km preventivně nechá udělat repasi alt. Každý čumí jen na kontrolku a nedochází mu, že i alt. má ložiska, která se točí, uhlíky, které končí a stěrací kroužky, které mají čím dál větší zábradlí..a jedou na dovolenou a pak pláčou. Je dobře začít tam.., protože bez alt. se nejede a nepomůže žádný jiný bombaštyk ve výbavě 

nepropadat panice...
Zdravím mám podobný problém altik nedobiji kontrolka svítí,z alternatoru mi vede jeden tlustej kabel do baterky a pak jen dva bůh ví kam... Po zahejbání kontrolka zhasla tudíž jsem hledal na kabelu a našel kus kde byli oba přerušený po spojení ale kontrolka svítí stále je možný že jsem ho od někud omilem vytrhl ale bohužel nevim kam oba dva vedou poradí mi tu někdo km ty dva kabeli vedou abych mohl zkusit jejich průchodnost? Jedná se o VW Golf 1.9 TDI 81kw motor AHF
VW Golf 1.9TDI 81kW AHF rv.1998
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2000
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2002
Škoda Octavia 1.9TDi 66kW AGR rv.2001
Škoda Superb 1.9TDi 96kW AWX rv.2004
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2000
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2002
Škoda Octavia 1.9TDi 66kW AGR rv.2001
Škoda Superb 1.9TDi 96kW AWX rv.2004
konektor nad startéremTessi píše:Zdravím mám podobný problém altik nedobiji kontrolka svítí,z alternatoru mi vede jeden tlustej kabel do baterky a pak jen dva bůh ví kam... Po zahejbání kontrolka zhasla tudíž jsem hledal na kabelu a našel kus kde byli oba přerušený po spojení ale kontrolka svítí stále je možný že jsem ho od někud omilem vytrhl ale bohužel nevim kam oba dva vedou poradí mi tu někdo km ty dva kabeli vedou abych mohl zkusit jejich průchodnost? Jedná se o VW Golf 1.9 TDI 81kw motor AHF
Nejsem si vedom že by byl nějakej konektor nad starterem nad ním je jen jedno čidlo a měl jsem za to že je ke zpátečceMarek67 píše:konektor nad startéremTessi píše:Zdravím mám podobný problém altik nedobiji kontrolka svítí,z alternatoru mi vede jeden tlustej kabel do baterky a pak jen dva bůh ví kam... Po zahejbání kontrolka zhasla tudíž jsem hledal na kabelu a našel kus kde byli oba přerušený po spojení ale kontrolka svítí stále je možný že jsem ho od někud omilem vytrhl ale bohužel nevim kam oba dva vedou poradí mi tu někdo km ty dva kabeli vedou abych mohl zkusit jejich průchodnost? Jedná se o VW Golf 1.9 TDI 81kw motor AHF
VW Golf 1.9TDI 81kW AHF rv.1998
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2000
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2002
Škoda Octavia 1.9TDi 66kW AGR rv.2001
Škoda Superb 1.9TDi 96kW AWX rv.2004
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2000
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2002
Škoda Octavia 1.9TDi 66kW AGR rv.2001
Škoda Superb 1.9TDi 96kW AWX rv.2004
- karel4
- Aktivista
- Příspěvky: 1308
- Registrován: 07 dub 2008, 17:15
- Bydliště: Nový Jičín a okolí
Odpovědi: 0
Myslím,že kdyby byl přerušený drát,tak naopak kontrolka nesvítí vůbec.Marek67 píše:konektor nad startéremTessi píše:Zdravím mám podobný problém altik nedobiji kontrolka svítí,z alternatoru mi vede jeden tlustej kabel do baterky a pak jen dva bůh ví kam... Po zahejbání kontrolka zhasla tudíž jsem hledal na kabelu a našel kus kde byli oba přerušený po spojení ale kontrolka svítí stále je možný že jsem ho od někud omilem vytrhl ale bohužel nevim kam oba dva vedou poradí mi tu někdo km ty dva kabeli vedou abych mohl zkusit jejich průchodnost? Jedná se o VW Golf 1.9 TDI 81kw motor AHF
Tak to bylo tak že byl zaseklej uhlik a alternator nedobijel ale protože byli i uklepané kabeli tak kontrolka začala občas zhasinat...
VW Golf 1.9TDI 81kW AHF rv.1998
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2000
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2002
Škoda Octavia 1.9TDi 66kW AGR rv.2001
Škoda Superb 1.9TDi 96kW AWX rv.2004
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2000
VW Golf 1.9TDi 66kW ALH rv.2002
Škoda Octavia 1.9TDi 66kW AGR rv.2001
Škoda Superb 1.9TDi 96kW AWX rv.2004