Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
vie mi niekto napisat vsetky oem čísla silentblokov ramien vpredu (predný, zadný mam 6LL 407 183 ) a na zadnú nápravu na napravnicu zo Seat Ibiza Cupra tdi ?
chcemto vymeniť na F1RS vsetko z Cupry (dufam ze to vsetko pasne), nejako nestíha podvozok...
Zdravím, mohu se zeptat jaké silentbloky předních ramen budou pasovat na Seat Toledo r.v 2000? Je to to samé jako oktávka? Teď se auto chová hrozně, předjíždění přes vyjeté koleje je umění
tak jsem tam dali silentbloky z audi a2 ale furt přemejšlím jestli si mam nechat udělat geometrii jakožto automechanik se specializaci na elektriku ji asi udělam
Procetl jsem cele tema, ale porad jsem nejak presne nepochopil, co maji silenbloky na predni naprave spolecneho s prenosem vibraci od motoru - jde o to, ze nedavno mi menili v servisu silenbloky na predni naprave a z auta se stal hrozny vibrator. Postupem casu si to trochu sedlo, ale porad to neni ono a jezdit okolo 2000 ot. je celkem utrpeni. Mechanik mi samozrejme tvrdil, ze tim to byt nemuze atd. Tak ted premyslim, ze zrejme zmenim servis . Jedna se o Fabii 1.4 TDI.
PS: muze mi nekdo doporucit dobry neznackovy servis v Brne ?
Čágo pánove, když už se tu řeší záměna silentbloků tak mi poradte co mam dát do zadní napravnice na O1. predstavoval bych si plny , ale nechci powerflexy. Prej to tam pasuje z TT , ale nevim pod jekym číslem to hledat. nebo bych na ne potřeboval odkaz abych si je objednal. děkuji =)
standardní (MK4) silentbloky - sériový
1J0 501 541 C
FRS - silentblok z Fábie RS - je tvrdší a silnějsí - konec silentbloku je černy
6Q0 501 541 E
LCR - Leon Cupra - uplně stejný jako Fábie RS -konec silentbloku je zelený
1ML 501 541
ZADNA NAPRAVA
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
_Lubos01_ píše:Procetl jsem cele tema, ale porad jsem nejak presne nepochopil, co maji silenbloky na predni naprave spolecneho s prenosem vibraci od motoru - jde o to, ze nedavno mi menili v servisu silenbloky na predni naprave a z auta se stal hrozny vibrator. Postupem casu si to trochu sedlo, ale porad to neni ono a jezdit okolo 2000 ot. je celkem utrpeni. Mechanik mi samozrejme tvrdil, ze tim to byt nemuze atd. Tak ted premyslim, ze zrejme zmenim servis . Jedna se o Fabii 1.4 TDI.
PS: muze mi nekdo doporucit dobry neznackovy servis v Brne ?
sice uz je to tady nejakej cas ale mam to na 1.4 TDI uplne stejne po cupra silentblokach. Po case trosku sedlo a ja jsem si zvyknul. Kdybych se mel rozhodovat znovu tak volim stejne sice pohodli ubude ale uz je to na porad a tyhle auta nejsou pohodlne uz z vyroby tak co.
Kluci tak já to tady trochu ozivim koupil jsem tu hliníkovou konzoly na fabii ...všude pisu ze jsou všechny úplně stejný. .. a ejhle... průměr díry na PUK 64mm a originál Cupra silentblok je 62mm ...jak je to možne ?? nevím co teď. .. nechci kupovat zase jiný hliník... a přitom bych rad použít ty tvrdý puky.... to jsem z toho jelen.