cus, ja v ibize taky trpim nedostatnem mista. koupil jsem sharan, kuchnul naraznik a problem vyresen, mam to ted jak EVO, akorad vic venJim píše:jaký jiný dobrý IC(bez složité montáže) se dá použít, když ne z ARL?
z O2 TDI je stejný jako z ARL?
AHU 66kw na 100Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
ja to nemyslel tak, ze tohle umi jen Risa, ale pochybuju, ze takovyhle veci se budou rikat na pockani (proto sluvko konw-how) .... ona by se z toho dala udelat celkem slusna zivnost (nacerno)chiptuning píše:neni to jenom by reesha , ja to mam / respektive nemam vahu /v aute taky,flekyc píše:je tam udelana softwarove jinak regulace, treba ja to tak mam udelany, ale tohle vsechno je KNOW - HOW by ReeshaMikytdi píše:ok myslim ze trysky,turbo a ic by melo bohate stacit.... ale videl jsem jeste na dost naslapanych autech s naftou ze tam nemaji vubec vahu vzduchu..kdopak mi to vysvetlí??
kdo se trochu hrabe v softech a premysli tak mu staci pul hodiny na to aby na to prisel
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
njn, jenze zas kdyz ho prdnes nekam za stenu nebo hodne za plasty, tak ten efekt chlazeni nikdy nebude takovej, pude tam vedro od motoru a venkovni prodeni vzduchu minimalne, ja sem vsadil na efektivnost, uvidime, jak dlouho vydrziPetr98 píše:to Dawee: abys ho pak někde neurazil. Nebo nějaký kamínek- dírka- intercooler v ha....jzlu.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
Petr98
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Ale nějaký šikovný tahokov by tam bodnul. Přece jenom nějaká ta nalá ochrana nikdy nezaškodíflekyc píše:njn, jenze zas kdyz ho prdnes nekam za stenu nebo hodne za plasty, tak ten efekt chlazeni nikdy nebude takovej, pude tam vedro od motoru a venkovni prodeni vzduchu minimalne, ja sem vsadil na efektivnost, uvidime, jak dlouho vydrziPetr98 píše:to Dawee: abys ho pak někde neurazil. Nebo nějaký kamínek- dírka- intercooler v ha....jzlu.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559