AHU 66kw na 100Kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Jim píše:jaký jiný dobrý IC(bez složité montáže) se dá použít, když ne z ARL?

z O2 TDI je stejný jako z ARL?
cus, ja v ibize taky trpim nedostatnem mista. koupil jsem sharan, kuchnul naraznik a problem vyresen, mam to ted jak EVO, akorad vic ven ;-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

chiptuning píše:
flekyc píše:
Mikytdi píše:ok myslim ze trysky,turbo a ic by melo bohate stacit.... ale videl jsem jeste na dost naslapanych autech s naftou ze tam nemaji vubec vahu vzduchu..kdopak mi to vysvetlí??
je tam udelana softwarove jinak regulace, treba ja to tak mam udelany, ale tohle vsechno je KNOW - HOW by Reesha ;-)
neni to jenom by reesha , ja to mam / respektive nemam vahu /v aute taky,
kdo se trochu hrabe v softech a premysli tak mu staci pul hodiny na to aby na to prisel ;)
ja to nemyslel tak, ze tohle umi jen Risa, ale pochybuju, ze takovyhle veci se budou rikat na pockani (proto sluvko konw-how) .... ona by se z toho dala udelat celkem slusna zivnost (nacerno) :-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Petr98 píše:to Dawee: abys ho pak někde neurazil. Nebo nějaký kamínek- dírka- intercooler v ha....jzlu.
njn, jenze zas kdyz ho prdnes nekam za stenu nebo hodne za plasty, tak ten efekt chlazeni nikdy nebude takovej, pude tam vedro od motoru a venkovni prodeni vzduchu minimalne, ja sem vsadil na efektivnost, uvidime, jak dlouho vydrzi :-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

flekyc píše:
Petr98 píše:to Dawee: abys ho pak někde neurazil. Nebo nějaký kamínek- dírka- intercooler v ha....jzlu.
njn, jenze zas kdyz ho prdnes nekam za stenu nebo hodne za plasty, tak ten efekt chlazeni nikdy nebude takovej, pude tam vedro od motoru a venkovni prodeni vzduchu minimalne, ja sem vsadil na efektivnost, uvidime, jak dlouho vydrzi :-)
Ale nějaký šikovný tahokov by tam bodnul. Přece jenom nějaká ta nalá ochrana nikdy nezaškodí
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“