Utahovací momenty?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Vůbec bych se nedivil když značky obvykle lidi nezaplatí a v podstatě jsou všichni z obliga protože když se něco posere je tu garance...

taky mám jeden spodek podobně dojebaný a klepalo to studený jak těžký kulomet na letadla to že vyletí ojnice je jen puštěný rádio a cit pro techniku od narození v duši řidiče....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pidiluke »

Ladas píše:Vůbec bych se nedivil když značky obvykle lidi nezaplatí a v podstatě jsou všichni z obliga protože když se něco posere je tu garance...

taky mám jeden spodek podobně dojebaný a klepalo to studený jak těžký kulomet na letadla to že vyletí ojnice je jen puštěný rádio a cit pro techniku od narození v duši řidiče....
Přesně jak píšeš... A nejlepší na tom je, že neuděláš nic, protože ti řeknou, že tam bylo málo oleje a mají vyhráno. Ale že ošulili majitele o posranou výměnu oleje a toho vyšla oprava na kurevskou pálku jim nevadí. A faktem taky je, že majitel servisu škoda by to neudělal. Je to chyba zaměstnance. Ale což o to, člověk by si měl věci raději hlídat sám a nespoléhat se na druhé, že provedou vše tak jak mají.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Dá sa zistiť, či ojnice z roku 2008 a z roku výroby 2013 majú rovnaké číslo dielu, či nebolo niečo inovované? Akú ma človek záruku, či s ojnicami 2013 sa mu nestane to isté?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pidiluke »

mauditt píše:Dá sa zistiť, či ojnice z roku 2008 a z roku výroby 2013 majú rovnaké číslo dielu, či nebolo niečo inovované? Akú ma človek záruku, či s ojnicami 2013 sa mu nestane to isté?
Třeba se někdo ve fabrice špatně vyspal a vyrobil pár ,,zmetků,, :-D
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Už by sa konečne mohlo prísť na to, kde je príčina celého problému. Neverím, že niekto nepozná presnú príčinu.
Či ide o nekvalitný odliatok ojnice alebo nedokonalé mazanie s následným zadretím....
Tí, čo sa im to už stalo, nezistili problém s ojničnými ložiskami ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A jak by ten zmetek měl být vadný? Ojnice se přetrhne , když je vyhřátá-popuštěná, nebo může mít šišatý spodní průměr, což by se projevilo postupně zvyšujícím klepáním..Ale najet 150000 km na vadnou ojnici je patrně zázrak...Je vidět, že lehké poklepávání není pro chod motoru slyšet a majitelé PD randál motoru moc neřeší/neřeš to, takhle mi to klepe min. 3 roky/.A že většina PD je při vyšším nájezdu poslechově motorový žebrák, je fakt. A rachot z vydřených hyder a vaček je běžný. Takže se to moc neřeší. Na druhou stranu, kdo poslouchal běžící motor /i benzinový/ na volnoběh stoje pod vanou, měl dojem, že je před vylítnutí ojnice ven.. :)
nepropadat panice...
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

jericho-3 píše:A jak by ten zmetek měl být vadný? Ojnice se přetrhne , když je vyhřátá-popuštěná, nebo může mít šišatý spodní průměr, což by se projevilo postupně zvyšujícím klepáním..Ale najet 150000 km na vadnou ojnici je patrně zázrak...Je vidět, že lehké poklepávání není pro chod motoru slyšet a [b]majitelé PD randál motoru moc neřeší[/b]/neřeš to, takhle mi to klepe min. 3 roky/.A že většina PD je při vyšším nájezdu poslechově motorový žebrák, je fakt. A rachot z vydřených hyder a vaček je běžný. Takže se to moc neřeší. Na druhou stranu, kdo poslouchal běžící motor /i benzinový/ na volnoběh stoje pod vanou, měl dojem, že je před vylítnutí ojnice ven.. :)
slysis v tom neco neobvykleho ?
http://www.youtube.com/watch?v=mOQQvdMjjNk[/u]
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pidiluke »

ladiktm píše:
jericho-3 píše:A jak by ten zmetek měl být vadný? Ojnice se přetrhne , když je vyhřátá-popuštěná, nebo může mít šišatý spodní průměr, což by se projevilo postupně zvyšujícím klepáním..Ale najet 150000 km na vadnou ojnici je patrně zázrak...Je vidět, že lehké poklepávání není pro chod motoru slyšet a [b]majitelé PD randál motoru moc neřeší[/b]/neřeš to, takhle mi to klepe min. 3 roky/.A že většina PD je při vyšším nájezdu poslechově motorový žebrák, je fakt. A rachot z vydřených hyder a vaček je běžný. Takže se to moc neřeší. Na druhou stranu, kdo poslouchal běžící motor /i benzinový/ na volnoběh stoje pod vanou, měl dojem, že je před vylítnutí ojnice ven.. :)
slysis v tom neco neobvykleho ?
http://www.youtube.com/watch?v=mOQQvdMjjNk[/u]
Tohle je ten motor http://youtu.be/s1rMS2Wc6tw to je teprve klepání a šlo to opravdu slyšet hodně od vrchu a spodek neměl nikdo podezření.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Pidiluke Tebe to nebodaj tiež tak klepalo ? Je to hrozný zvuk....Keď to už tak klepe, je to už asi neskoro, že ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pidiluke »

mauditt píše:Pidiluke Tebe to nebodaj tiež tak klepalo ? Je to hrozný zvuk....Keď to už tak klepe, je to už asi neskoro, že ?
Jo takhle mi to přijelo na dílnu. Zákazník řekl, že to najednou začalo klepat(asi ztlumil rádio) Protože si stěžoval, že to auto začalo ztrácet na výkonu asi poslední 2 měsíce. Prej si myslel, že mu odchází turbo, ale ono se to vydíralo víc a víc. To video je těsně před rozebráním motoru a zjištěné závadě.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, přesně tak, to je právě ono, na volnoběh je to normální žebrák, a až po přidání plynu ojnice přehluší klasický traktorový rachot PD. A jelikož je mazací díra v čepu kliky zacpána nanešenou šálou, mazání vypadá v pořádku. Takže když se sečtou při velkém proběhu vůle hlavy /kloktající hydra v hlavě/-, zároveň i hlučná , volná vačka ve vyšoustaných lágrech,volné ventily ve vodítkách apod/, potom vůle ve válcích a klice o setrvačníku nemluvě, je z toho poslechově žebrák, sice možná pečlivě nachipovaný, protože turbo, to je přeci ono, to je ten správný tah na HP a proto lehoučké poklepávání ojnice není slyšet a nemůže varovat..A auto se vezme na dálnici , dostane kouř a vítr vezme i poslední zbytky zvukových protestů...A když se přidá Hi.FI na plný kule , olej L-L a silná noha je díra v bloku a konečně nový motor... :D
nepropadat panice...
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pidiluke »

jericho-3 píše:Jo, přesně tak, to je právě ono, na volnoběh je to normální žebrák, a až po přidání plynu ojnice přehluší klasický traktorový rachot PD. A jelikož je mazací díra v čepu kliky zacpána nanešenou šálou, mazání vypadá v pořádku. Takže když se sečtou při velkém proběhu vůle hlavy /kloktající hydra v hlavě/-, zároveň i hlučná , volná vačka ve vyšoustaných lágrech,volné ventily ve vodítkách apod/, potom vůle ve válcích a klice o setrvačníku nemluvě, je z toho poslechově žebrák, sice možná pečlivě nachipovaný, protože turbo, to je přeci ono, to je ten správný tah na HP a proto lehoučké poklepávání ojnice není slyšet a nemůže varovat..A auto se vezme na dálnici , dostane kouř a vítr vezme i poslední zbytky zvukových protestů...A když se přidá Hi.FI na plný kule , olej L-L a silná noha je díra v bloku a konečně nový motor... :D
Lépe jsi to napsat nemohl :-D :-D :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“