
1.9 tdi AGR nejede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdarec, v opravárenské příručce, jsem našel návod, akortá mi nejde nahrát obrázek, tak to dám na edisk.
tady odkaz:
http://www.edisk.cz/stahni/78836/Bez_na ... .73KB.html
tady odkaz:
http://www.edisk.cz/stahni/78836/Bez_na ... .73KB.html
Audi A6 3.0 TDI 171 Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 551
- Registrován: 03 pro 2007, 20:14
- Bydliště: Doksy + Praha
Odpovědi: 0
Při plnym plnu a max otáčkách se možná pohnout může.
Ale to bych nedělal. To je jak na emisích.
Přetáčení motoru bez zátěže nic moc.
Ale to bych nedělal. To je jak na emisích.
Přetáčení motoru bez zátěže nic moc.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Dnes som sa tomu opäť trošku venoval, tak skúsil som odpojiť hadičku, ktorá ide z N75 ventilu do regulačnej banky na turbe a auto má presne taký istý výkon a ide presne tak isto, ako keď je hadička zapojená.
Akurát po prekročení 3000 ot. spadne do núdzového režimu, to je jediný rozdiel.
Z tohto vyplýva, že regulačná banka na mojom turbe zrejme nefunguje, nakoľko sa auto správa rovnako pri odpojenej aj zapojenej hadičky do N75-ky. Mal som taktiež nový N75 ventil Pierburg na skúšku a robí to presne to isté.
Neviete mi poradiť, či pasuje regulačná banka z motora ALH (variabilita) na motor AGR (obtok). Lebo konštrukčne vyzerajú rovnako.
Resp. či pasuje regulačná banka s tiahlom z turba GARRETT na turbo KKK, nakoľko turbo GARRETT obtok má vývod na hadičku zboku, ale turbo KKK obtok má vývod na hadičku z vrchu (veka) podtlakovej banky.
Ďakujem
Akurát po prekročení 3000 ot. spadne do núdzového režimu, to je jediný rozdiel.
Z tohto vyplýva, že regulačná banka na mojom turbe zrejme nefunguje, nakoľko sa auto správa rovnako pri odpojenej aj zapojenej hadičky do N75-ky. Mal som taktiež nový N75 ventil Pierburg na skúšku a robí to presne to isté.
Neviete mi poradiť, či pasuje regulačná banka z motora ALH (variabilita) na motor AGR (obtok). Lebo konštrukčne vyzerajú rovnako.
Resp. či pasuje regulačná banka s tiahlom z turba GARRETT na turbo KKK, nakoľko turbo GARRETT obtok má vývod na hadičku zboku, ale turbo KKK obtok má vývod na hadičku z vrchu (veka) podtlakovej banky.
Ďakujem

Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Prosím o pomoc – 6 týdnů řeším náhlou ztrátu výkonu (okamžitou a trvající).
O1 66Kw 1.9 TDI AGR (turbo bez naklápění). Auto jezdilo bez závad a zcela bez problému. V srpnu jsem dal zkontrolovat vstřiky a žh.svíčky a repasovat startér. Jiný zásah nebyl proveden. S autem jsem normálně přijel, odpoledne již bylo auto bez výkonu. Jede jako sdi, nejde za plynem, dlouho trvá než dosáhnu vyšší rychlosti. Výkon cca na cca 50%. Turbo je slyšet, ale auto netáhne.
Diagnostika bez závad. Log na VAG –hodnoty vše naprosto v normě. V rámci opravy bylo provedena: výměna váha vzduchu 2x, kontrola podtlaků a ventilů (k turbu), vymontované turbo + vyčištěné a zkontrolováno ovládání i membrána, vyčištěn a zaslepen egr, kontrola přívodu paliva, jízda bez výfuku, dána jiná řídící jednotka, vyzkoušen jiný pedál plynu, vyzkoušeny jiné vstřiky a jiné čerpadlo, kontrolovány rozvody, proměřen spínač na pedálu brzdy;
Závada přetrvává. Auto startuje ihned. Nekouří. Voda se neztrácí... Nedokážeme odhalit, co se s autem stalo, když ráno normálně jezdilo a odpoledne již bylo zcela a naráz bez výkonu. prosím o nápady na co se ještě zaměřit. děkuji
O1 66Kw 1.9 TDI AGR (turbo bez naklápění). Auto jezdilo bez závad a zcela bez problému. V srpnu jsem dal zkontrolovat vstřiky a žh.svíčky a repasovat startér. Jiný zásah nebyl proveden. S autem jsem normálně přijel, odpoledne již bylo auto bez výkonu. Jede jako sdi, nejde za plynem, dlouho trvá než dosáhnu vyšší rychlosti. Výkon cca na cca 50%. Turbo je slyšet, ale auto netáhne.
Diagnostika bez závad. Log na VAG –hodnoty vše naprosto v normě. V rámci opravy bylo provedena: výměna váha vzduchu 2x, kontrola podtlaků a ventilů (k turbu), vymontované turbo + vyčištěné a zkontrolováno ovládání i membrána, vyčištěn a zaslepen egr, kontrola přívodu paliva, jízda bez výfuku, dána jiná řídící jednotka, vyzkoušen jiný pedál plynu, vyzkoušeny jiné vstřiky a jiné čerpadlo, kontrolovány rozvody, proměřen spínač na pedálu brzdy;
Závada přetrvává. Auto startuje ihned. Nekouří. Voda se neztrácí... Nedokážeme odhalit, co se s autem stalo, když ráno normálně jezdilo a odpoledne již bylo zcela a naráz bez výkonu. prosím o nápady na co se ještě zaměřit. děkuji
mam taky isty problem ak nw. auto som pred troma dnami odstavil pricom islo v pohode az na mansie problemy s regulaciou na turbe ale vykon ok vid logy http://uloz.to/xzBAhtny/log-01-003-010-060-csv http://uloz.to/xrnEF5kh/log-01-003-010-061-csv. osobne som vybral z auta vstrekovace ktore som dal na kontrolu znamemu ten ich vycistil ultrazvukom a kontrolou zistil ze prasia dobre a ze maju rovnake otvaracie tlaky avsak podla jeho budiku len 170 barov ale ze vraj moze klamat a malo by to byt ok. tie som nasadil spat. nic ine som nerobil a uz pri prvej jazde som citil ze auto netaha tak ako predtym. po zahriati som to napichol na diagnostiku prekontroloval volnobeznu davku ta je 3.2 az 3.4 mg, na tdi grafe je pociatok vstreku presne na modrej az tesne nad. skontroloval som aj kanal 13 a tam sa nezmenilo nic v tretom poli mam hodnotu okolo 0.59 co ma prekvapilo. urobil som aj nove logy a zistil som ze regulacia blbne viacej ako predtym http://uloz.to/xWu8AcuS/log-01-003-004-011-csv http://uloz.to/xZBGHErQ/log-01-003-004-012-csv. nerozumiem tomu ze auto tak zlenivelo a nema vykon pricom pri pridani na plny plyn vobec nezadymi a dokonca ma kultivovanejsi chod na volnobeh ako pred cistenim. kde je chyba? ze by bol problem len v turbe? sharan s afn
Tdi
este nie...nahanam tu banku turba lebo regulacia ide lahucko a podtlak je ok tak to bude najskor v banke...no a som sa nasr...a objednal som sadu fb 150p764 lebo tie trysky sa podla mna seru....meni sa mi volnobezna davka a to ze po zahriati som to minule nastavil na 3.2 az 3.4 mg a vcera som isiel 40 km a ked som sa vratil a dal to na kabel tak bola davka 5.2 mg.....urcite napisem ako som dopadol....
Tdi
tak my jsme to zatím také nevyšili, auto má výkon cca o 40% nižší a když už jsme nevěděli kudy kam, vyměnili jsme všechny komponenty z jiné oktávie.. zatím bez výsledku.. na vagu máme všechny hodnoty v normě, spotřeba v pořádku, startuje, ale bez výkonu...
dejte mi prosím vědět, zda to bylo tou baňkou, děkuji...
dejte mi prosím vědět, zda to bylo tou baňkou, děkuji...
tak som nakoniec osadil novu sadu trysiek fb 150p764 plus vycistene turbo s vypodlozenim regulacie, vycistene sanie. prve dojmy su suprove auto totalne stichlo az na nove zvuky co som nepocul pred tymnw píše:to hiero:
chci se jen zeptat, zda jste vyřešil problém s výkonem? Případně čím to bylo?

Tdi
tak u nás záhada také vyřešena - byly to trysky. Ale nikdo z nás (celke pět osob) tomu nerozumí. Auto zcela bez problému jezdilo, startovalo. Nechal jsem iniciativně manželce na zkoušečce bosch vstřiky zkontrolovat, ultrazvukem čištěny nebyly a auto bylo za dvě hodiny jako bez turba.
Jen jsme vstřiky vymontovali a pak dali zpět a auto přestalo mít výkon. Startovalo a běželo cca do 2000 ot. zcela normálně...
Dnes jsme vyzkoušeli jiné vstřiky a auto jezdí jako dříve. Protože na zkoušečce byly vstřiky v pořádku, za dva a půl měsíce jsme skoro zgenerálkovali půlku auta (čidla, podtlaky, vyčištěné turbo, jiné čerpadlo, koš v nádrži, vedení paliva, ohmicky veškeré ventily a snímače a konektory, jiná jednotka..) Vůbec nerozumím co se tryskám stalo, a co tryskám je když na zkoušečce jsou o.k.
Jinak díky za radu. Na základě Vašeho podnětu jsme na to přišli.
Jen jsme vstřiky vymontovali a pak dali zpět a auto přestalo mít výkon. Startovalo a běželo cca do 2000 ot. zcela normálně...
Dnes jsme vyzkoušeli jiné vstřiky a auto jezdí jako dříve. Protože na zkoušečce byly vstřiky v pořádku, za dva a půl měsíce jsme skoro zgenerálkovali půlku auta (čidla, podtlaky, vyčištěné turbo, jiné čerpadlo, koš v nádrži, vedení paliva, ohmicky veškeré ventily a snímače a konektory, jiná jednotka..) Vůbec nerozumím co se tryskám stalo, a co tryskám je když na zkoušečce jsou o.k.
Jinak díky za radu. Na základě Vašeho podnětu jsme na to přišli.