Nábeh V/VA/VB

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

OCTAVIA_ASV
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Odpovědi: 0

Nábeh V/VA/VB

Příspěvek od OCTAVIA_ASV »

Turbo je pred smrťou a repas stojí úplne rovnako. Je v nábehu týchto 3 túrb neaký velký rozdiel ? Chcel by som z auta dostať 150 /330 nm - so 764kami ( viac tak či onak neuchladí IC ) tak by som najradšj zobral to VB. Alebo blbosť?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tieto parametre da V s trapenim a VA s prehladom, VB je naty vykon zbytocnost jedine ako rezervu do buducna ked sa ti zacne malit.
OCTAVIA_ASV
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od OCTAVIA_ASV »

No to áno len keď ten " REPAS " je cenovo rovnaký či V či VA či VB.
A nové nemá zmysel ( jedine tak V ktoré sa dá zohnať okolo 500 e )
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

muzete prosim osvetlit co je to za zkratky a jaky je mezi turby rozdil? Zajima me to jen ze zvedavosti :) DIky
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Podle mě to nejsou zkratky pravděpodobně ničeho ale jsou to spíš jen typy dmychadel..

Vzhledově jsou "stejný" ale konstrukčně budou řešený jinak pro různý typy výkonu a jejich rezervy.. To znamená že třeba s turbem typu VB se dokážeš dostat třeba na 180 koní s tim že ti někdo upraví soft.. Na takovej výkon se ale nemusíš dostat s turbem V..

Hybrid je třeba právě VB turbo v obalu VA aby se dalo namontovat na origo svody..

Ale jak je to doopravdy nevim.. Možná že to bude úplně jinak.. (LOL)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

koncove pismeno za gt1749
V 66/81kw
VA 96kw
VB 110kw

nabeh u VB uz je pomalejsi jak V a VA
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Na tebou požadovaný výkon Ti bohatě stačí VA.
Mám naměřených nějakých 165 koní a 393 Nm na stále původním turbu a najeto mám "prý" 185 000 km. Motor jede krásně od spodu a ani vyšším otáčkám se nebrání.
Navíc byl výkon naměřen na vydřené vačce. Po výměně to jelo o chlup lépe a spotřeba šla o něco dolů.
150 koní a 330Nm dává VB v serii bez čipu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

na ten požadavek možná radši nové V, které bude mít hezký náběh, a když soft udělá někdo tak jak má tak vydrží v pohodě. Na ASV jinak v sérii, bych dal zase V.

Než nějaké jakési repas VA....... které pak taky klidně může být problém vůbec nějak naladit

ani origo VA nemá tak hezký náběh jako V.
VB je ještě o něco horší. Samozřejmě zase to lépe nafoukne v otáčkách. Záleží pak na tom kdo s tím jezdí a co od toho čeká...
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 črc 2011, 17:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od pekone »

Ja mam motor ASV a vymenil som turbo 1749v za 1749va kym sa to turbo spusti tak to je konecne je to az cca okolo 2500 az 2700 otacok. Je to normalne? Ale zas ked uz sa pusti tak to auto ide ako drak.
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Musí se to naladit
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Thomy píše:Musí se to naladit
Nedávno jsem dával va místo v a bez softu se to chovalo normálně.
:-@
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

nejsem-naivka píše:
Thomy píše:Musí se to naladit
Nedávno jsem dával va místo v a bez softu se to chovalo normálně.
I VB takto funguje, daval znamej do BXE a soft neresil, jezdi spokojene nekolik let. Ale davalo se nove turbo.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Aha, sorry za mystifikaci.. Jak je to turbo staré, co má za sebou? nešťoural se v něm někdo?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 črc 2011, 17:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od pekone »

Je to repas turbo
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Polsko :? :roll:
:-@
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“