Nábeh V/VA/VB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Nábeh V/VA/VB
Turbo je pred smrťou a repas stojí úplne rovnako. Je v nábehu týchto 3 túrb neaký velký rozdiel ? Chcel by som z auta dostať 150 /330 nm - so 764kami ( viac tak či onak neuchladí IC ) tak by som najradšj zobral to VB. Alebo blbosť?
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Podle mě to nejsou zkratky pravděpodobně ničeho ale jsou to spíš jen typy dmychadel..
Vzhledově jsou "stejný" ale konstrukčně budou řešený jinak pro různý typy výkonu a jejich rezervy.. To znamená že třeba s turbem typu VB se dokážeš dostat třeba na 180 koní s tim že ti někdo upraví soft.. Na takovej výkon se ale nemusíš dostat s turbem V..
Hybrid je třeba právě VB turbo v obalu VA aby se dalo namontovat na origo svody..
Ale jak je to doopravdy nevim.. Možná že to bude úplně jinak..
Vzhledově jsou "stejný" ale konstrukčně budou řešený jinak pro různý typy výkonu a jejich rezervy.. To znamená že třeba s turbem typu VB se dokážeš dostat třeba na 180 koní s tim že ti někdo upraví soft.. Na takovej výkon se ale nemusíš dostat s turbem V..
Hybrid je třeba právě VB turbo v obalu VA aby se dalo namontovat na origo svody..
Ale jak je to doopravdy nevim.. Možná že to bude úplně jinak..

Na tebou požadovaný výkon Ti bohatě stačí VA.
Mám naměřených nějakých 165 koní a 393 Nm na stále původním turbu a najeto mám "prý" 185 000 km. Motor jede krásně od spodu a ani vyšším otáčkám se nebrání.
Navíc byl výkon naměřen na vydřené vačce. Po výměně to jelo o chlup lépe a spotřeba šla o něco dolů.
150 koní a 330Nm dává VB v serii bez čipu.
Mám naměřených nějakých 165 koní a 393 Nm na stále původním turbu a najeto mám "prý" 185 000 km. Motor jede krásně od spodu a ani vyšším otáčkám se nebrání.
Navíc byl výkon naměřen na vydřené vačce. Po výměně to jelo o chlup lépe a spotřeba šla o něco dolů.
150 koní a 330Nm dává VB v serii bez čipu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
na ten požadavek možná radši nové V, které bude mít hezký náběh, a když soft udělá někdo tak jak má tak vydrží v pohodě. Na ASV jinak v sérii, bych dal zase V.
Než nějaké jakési repas VA....... které pak taky klidně může být problém vůbec nějak naladit
ani origo VA nemá tak hezký náběh jako V.
VB je ještě o něco horší. Samozřejmě zase to lépe nafoukne v otáčkách. Záleží pak na tom kdo s tím jezdí a co od toho čeká...
Než nějaké jakési repas VA....... které pak taky klidně může být problém vůbec nějak naladit
ani origo VA nemá tak hezký náběh jako V.
VB je ještě o něco horší. Samozřejmě zase to lépe nafoukne v otáčkách. Záleží pak na tom kdo s tím jezdí a co od toho čeká...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
I VB takto funguje, daval znamej do BXE a soft neresil, jezdi spokojene nekolik let. Ale davalo se nove turbo.nejsem-naivka píše:Nedávno jsem dával va místo v a bez softu se to chovalo normálně.Thomy píše:Musí se to naladit
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary