motor vynehava pri volnobehu - vyradene do krizovatky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

mne delalo moje BKD uplne to same - pomohlo zvysit davku paliva (natocit vyfukovou vacku) ale ja mam PD

btw v ALH byva origo dvouhmota
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

azicko píše:
TDIfun píše:Dvouhmota spatna dela tarokovani hlavne pro dojizdeni do krizovatky.
a myslis si ze mam na golfe dvouhmnotu ? :D ..to mozme vyradit :)
Dal jsi jednohmotu?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

TDIfun píše:Dvouhmota spatna dela tarokovani hlavne pro dojizdeni do krizovatky.
Mne se to takhle kurvi taky - setrvak + spojka zcela nove SACHS, takze asi ma pravdu origoš , jestli to nebude nejaky skurveny spinac na spojce :( :? Da se nejak laicky zkontrolovat, ? Nebo aspon prosim nejaky postup jak to vyzjistit VAGem . DIky :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
vejusqin
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 03 čer 2012, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od vejusqin »

azicko: Len aby si tam nemal naozaj dvojhmotu nakoniec :D ktora je takmer KO vdaka plnemu knedliku, hrabackam, jazde na spotrebu pod ot..

senioring1: vsetci urcite pozname brzdenie motorom.. ale bezpecnost pri brzdeni do krizovatky? mozno si len kazdy predstavujeme inu situaciu.. denne som v pripadoch kedy z 3 radim rovno do N lebo bud by som s kvaltom nedobrzdil alebo nemam chut drazdit lozisko spojky.. 2-1 si fakt neviem predstavit :D a svoju dvojhmotu mam rad
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

cin píše:
TDIfun píše:Dvouhmota spatna dela tarokovani hlavne pro dojizdeni do krizovatky.
Mne se to takhle kurvi taky - setrvak + spojka zcela nove SACHS, takze asi ma pravdu origoš , jestli to nebude nejaky skurveny spinac na spojce :( :? Da se nejak laicky zkontrolovat, ? Nebo aspon prosim nejaky postup jak to vyzjistit VAGem . DIky :)
esli mas tempomat, tak ho aktivuj a slapni spojku a hned uvidis, zda spinac na spojkovym peadlu maka

na VAgu - merene hodnoty - skupina 006 - blok 2
000 - pusteny spojkovy pedal
100 - seslapnuty spojkovy pedal
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Je to síce mimo téma , ale o technike jazdy je napísane množstvo kníh a každý s nás by vedel napísať ďalšiu .
Ten kto rád jazdí razantne systémom brzda - plyn a nezaujíma ho spotreba paliva ani iné náklady , ten nevyraďuje rýchlosť 100 m pred križovatkou .
Ak teda niekto rýchlosť vyraďuje , predpokladám že jazdí ležérne . Za tohoto predpokladu je lepšie nechať rýchlosť klesnúť so zaradeným kvaltom a s prípadnou pomocou brzdy na úroveň , kedy je možné zaradiť nižší stupeň pri prijateľných otáčkach . Pri dieselových motoroch podraďovanie považujem za nesprávne , pretože rozsah použiteľných otáčok je menší ako u benzínu a pri necitlivom radení hrozí poškodenie alebo zníženie životnosti motora , spojky a prevodovky.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
azicko
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 30 črc 2013, 12:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od azicko »

jaykay píše:
cin píše:
TDIfun píše:Dvouhmota spatna dela tarokovani hlavne pro dojizdeni do krizovatky.
Mne se to takhle kurvi taky - setrvak + spojka zcela nove SACHS, takze asi ma pravdu origoš , jestli to nebude nejaky skurveny spinac na spojce :( :? Da se nejak laicky zkontrolovat, ? Nebo aspon prosim nejaky postup jak to vyzjistit VAGem . DIky :)
esli mas tempomat, tak ho aktivuj a slapni spojku a hned uvidis, zda spinac na spojkovym peadlu maka

na VAgu - merene hodnoty - skupina 006 - blok 2
000 - pusteny spojkovy pedal


Mozem to taky vyzkouset? Kdyz tempomat nemam


100 - seslapnuty spojkovy pedal
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

přehrát SW nebo vyměnit řj už jsem to několikrát řešil a spojka nepomohla je to problém 66a81 do roku 2000
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Moc diky to jaykay a Ladas za rady :) :-D
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Problém znam a divim se teda že to dělá i novej Sachs setrvák. Měl sem za to že je to kombinace setrváku a jednotky která si neví rady. V jinym vlákně radil Huml vyndat spojkovej spínač a nechat ho zapojenej. To nic nestojí
....320cd
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“