Nábeh V/VA/VB

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

A to ako tie polske diely mozy sposobovat? Ja som este rozmyslal skusit zapojit rj z 96kw ci to nebude lepsie
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

pekone píše:Ja som este rozmyslal skusit zapojit rj z 96kw ci to nebude lepsie
A co takto rovno z nejakeho 3.0tdi, nad tym si nerozmyslal? :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

Nie nie taku nie :-D ale bolo by mozne do mojej ibizy zapojit tu rj napr. Z passatu alebo audi?
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Odpovědi: 0
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

jasne ze by to mozne bolo, ale len zapojit (noteeth)
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

zbytocne by si zapajal inu ecu, nepomoze ti nic, len tam dat poriadne turbo
alebo mas problem v regulacii - od podtlakov, cez regulacnu banku az po dorazovy cervik
ale toto co popisujes sa stava ked je repas turba zo smejdovych komponentov
ani nestracaj cas laborovanim s inou ecu, problem je inde ako v riadiacej elektronike ;)
powered by rb-digital.sk_____________
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

Aha takze to koze byt N75 a ostagne podtlaky
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

ak to nerobilo pred vymenou turba, tak to by bola velmi blba nahoda... skor by som to videl na problem v turbe,ale cert nikdy nespi (noteeth)
powered by rb-digital.sk_____________
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

Robilo to aj predtym aj teraz tak preto neviem kde moze byt problem niekde v podtlakoch alebo neviem uz som zufaly
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

pekone píše:Robilo to aj predtym aj teraz tak preto neviem kde moze byt problem niekde v podtlakoch alebo neviem uz som zufaly
napriklad zle zapojene hadicky...taketo auta ku mne jazdia coraz castejsie...pred nedavnom som tu mal G4 co mu to stale fukalo vela....a mal len vymene hadicky na N75 a popravil takto 2turba...niekto to nevie zdiagnostikovat...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

nejsem-naivka píše:Polsko :? :roll:
proč myslíš že repas na hovno=polsko? je třeba nekoukat na novu, tam svedou vše na polsko.....

podle mě polák je obchodník a má přístavy..zobchoduje co se dá ke spokojenosti všech zůčastněných.
čech je kurva, koupí od poláka ty největší sračky za co nejméně, a prodá doma za co nejvíc, a zaplatí si reklamu na nově.... a blbci si to koupí

repas =něco co už umřelo, někdo se v tom rýpal, dokurvil to na n-tou a prodává jako skoro nové. pro mně je repas sprosté slovo

nicméně kdo máte peníze nazbyt, kupte si klidně něco 3x na hovno a pak jednou pořádně.. proč ne :D
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Bol si v Polsku? Videl si ako tam robia "repas" na turba? Poviem ti to takto. V bytovke v kocikarni by si si sam spravil lepsi repas. Kto to videl tak mi da za pravdu. Z polska su dobre jedine krowky aj to uz niesu to co boli kedysi. Lebo su "Krowky" a su aj Krowky.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Jo to je možné... ale u nás je to v klidu to samé..
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Ono asi záleží odkud ta loď přijela, že :) nehážu všechny do jednoho pytle, ale podle mých špatných zkušeností si myslim, že turba opravená v Polsku jsou sráče. Nebo někdo má opačnou zkušenost?
:-@
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

Ale ja som to nemal robene v polsku :-D len tu niekdo napisal ze su v tom diely z polska co tiez nieje pravda :-D mna hlavne zaujima co moze sposobovat to ze ma to hadze do nudzaku akonpred vymenou ze co to vsetko moze byt :-D
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

tak modry dy makosi ustupil :D objavi sa iba pri prudkom akcelerovani a potom prestane alebo sa len zmierni na mieste nic. Ak pomaly akcelerujem tak dym sa absolutne neobjavi. Chcem sa opytat nemozu to byt gufera ventilov? Lebo ventili i uz dlhsiu dobu klepali a aj klepu
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“