Mám takový problém s Vitem co máme doma.Když jsem s tím jel před časem tak všechno fungovalo jedna báseň,pak to nějaký čas stálo a když jsem s tím jel tak než se to trošku přehřáloto jelo jak v nouzáku.Prostě jako by turbo netlačilo.Po cca 5km se to vzpamatovalo a týden to fungovalo jak má.Pak to zase asi 14 dnů stálo a dneska ráno to samé.S tím rozdílem že to rozsvítilo kontrolku motoru a zatím se to nerozchodilo.
Co s tím?Zkusit první ventil ovládání turba?Vím že ideál by byla diag,ale na mergla prostě nemám.Nebo poraďte čím by to šlo přečíst.
Je možné aby byla regulace na turbu zatuhlá jen tak že při delším stání to neureguluje a po chvíli se to rozjede?
Předem děkuju za cenné rady.
Vito 639 CDi nejede Vyreseno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vito 639 CDi nejede Vyreseno
Naposledy upravil(a) Tomas6 dne 11 pro 2013, 10:44, celkem upraveno 1 x.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
co mas za diag? precist aspon chyby, to zvladne kdektery tamagochi
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
diag mam klasiku VAG KKL a pak vrobote Dev com TSPro.Vag nic a s tim ts to zkusim pres OBD jestli budu uspesny.
dneska to resim jen tak od stolu.Lezim s horeckama,zitra to vemju na zvedak a hlavne budu muset kouknout na hadicky,ventil regulace a samotnou regulaci.Mam podezreni na banku a nebo na tuhe naklapeni.
A poradte nejake to tamagoci ktere s tim merglem bude alespon trochu komunikovat.Ikdyby to ts nakrasne fungovalo tak at mam neco na doma.
dneska to resim jen tak od stolu.Lezim s horeckama,zitra to vemju na zvedak a hlavne budu muset kouknout na hadicky,ventil regulace a samotnou regulaci.Mam podezreni na banku a nebo na tuhe naklapeni.
A poradte nejake to tamagoci ktere s tim merglem bude alespon trochu komunikovat.Ikdyby to ts nakrasne fungovalo tak at mam neco na doma.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
sezen si autocom, ten medvedy celkem umi, je okolo 100eur a vlezes s nim zhruba do vsech aut, ja z toho vseho co mam vcetne predrazenyho kts bosch, saham prvni po autocomu, protoze je rychlej a na beznou praxi pohodovej.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Tak vito zatim jezdi.Na nic jsem neprisel.Kontrolka zhasnula.Zkousel jsem to cist tim TSPro a nic.Komunikace zadna.Tak mrkam po tom Autocomu.Ofic je za nejaky 50 tisic.To nic...Ale nasel jsem tohle.
www.sbazar.cz/autotools/detail/4051003- ... -autocom-s
Je to dobra volba?Nebo poradte co.Nejlip aby se dalo poridit v CR,pac neco objednavat ze zahranici pro mne problem.A hlavne abych nedopadl jako s hex can kdy jsem pak chodil na PCR podavat vysvetleni proc jsem nalit podvodnikovi.Vy mate zkusenosti tak poradte prosim.
www.sbazar.cz/autotools/detail/4051003- ... -autocom-s
Je to dobra volba?Nebo poradte co.Nejlip aby se dalo poridit v CR,pac neco objednavat ze zahranici pro mne problem.A hlavne abych nedopadl jako s hex can kdy jsem pak chodil na PCR podavat vysvetleni proc jsem nalit podvodnikovi.Vy mate zkusenosti tak poradte prosim.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tak byl vadny Ventil co ovlada podtlaky.Neco jako n79 u vw.Je prakticky stejny.Jen misto aby odfuk z nej byl do sani motoru jako u normalnich aut tak je na nem jen nejaka cepicka a tou to natahalo vlhkost a vevnitr komplet vyrezl....
A slo to i bez diag...
A slo to i bez diag...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km