multivan TDI R5 111kW dotaz na trysky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
easyval
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 bře 2011, 11:00
Odpovědi: 0

multivan TDI R5 111kW dotaz na trysky

Příspěvek od easyval »

mám dotaz, všudě čtu že tento motor má v serii trysky bosch DSLA150P764 a v produktech na DP je alternativa sprint 764 což by mělo být stejné. Chtěl jsem tam dát ty sprinty 764 a trochu to rozjezdit, ale asi to nemá vůbec smysl?? motor AXG. díky za rady
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Tryskama tenhle motor nerozjezdíš,chce to upravit soft.Měl jsem dvě stojedenácky a před čipem mrtvola,po pečlivé ůpravě softu jsem to vyladil na 180k.Pak to jelo OK za super spotřebu.Ten pětiválec je v serii takovej těžkopádnej.Ale byl to můj nejlepší motor.Pozor pokud budeš přidávat koně musíš vyměnit šrouby na klice!!! Jinak ulítnou.Kdyžtak SZ. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
easyval
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 bře 2011, 11:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od easyval »

ok díky. Těma šroubama myslíš šrouby na ojnicích? Jaký za jaký? ještě budu rád když mi někdo znalej potvrdí ty trysky...
easyval
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 bře 2011, 11:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od easyval »

tak teď jsem vytáhnul vstřik a je tam tryska bosch DSLA 150p1019. nevíte jakej je u týhle trysky průměr? ta 764 má 0,216mm... Trochu mě plete taky to že v bosch katalogu je DSLA150p764 uvedenej jen motor AHY což je 111kW ale EUROII a pro AXG coj je EUROIII jsem nic nenašel. díky
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

easyval píše:tak teď jsem vytáhnul vstřik a je tam tryska bosch DSLA 150p1019. nevíte jakej je u týhle trysky průměr? ta 764 má 0,216mm... Trochu mě plete taky to že v bosch katalogu je DSLA150p764 uvedenej jen motor AHY což je 111kW ale EUROII a pro AXG coj je EUROIII jsem nic nenašel. díky
To neřeš, tryska je pořád stejná euro 3 má jen jinej otvírací tlak 230bar . :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“