multivan TDI R5 111kW dotaz na trysky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
multivan TDI R5 111kW dotaz na trysky
mám dotaz, všudě čtu že tento motor má v serii trysky bosch DSLA150P764 a v produktech na DP je alternativa sprint 764 což by mělo být stejné. Chtěl jsem tam dát ty sprinty 764 a trochu to rozjezdit, ale asi to nemá vůbec smysl?? motor AXG. díky za rady
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Tryskama tenhle motor nerozjezdíš,chce to upravit soft.Měl jsem dvě stojedenácky a před čipem mrtvola,po pečlivé ůpravě softu jsem to vyladil na 180k.Pak to jelo OK za super spotřebu.Ten pětiválec je v serii takovej těžkopádnej.Ale byl to můj nejlepší motor.Pozor pokud budeš přidávat koně musíš vyměnit šrouby na klice!!! Jinak ulítnou.Kdyžtak SZ. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
To neřeš, tryska je pořád stejná euro 3 má jen jinej otvírací tlak 230bar .easyval píše:tak teď jsem vytáhnul vstřik a je tam tryska bosch DSLA 150p1019. nevíte jakej je u týhle trysky průměr? ta 764 má 0,216mm... Trochu mě plete taky to že v bosch katalogu je DSLA150p764 uvedenej jen motor AHY což je 111kW ale EUROII a pro AXG coj je EUROIII jsem nic nenašel. díky
