Zlobi Turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Zlobi Turbo

Příspěvek od wr8 »

mam na motoru 130 turbo od andreho, zatim jezdim bez ic nebot shanim hadicovy kolena,takze turbo tlaci o malicko vetsi tlak,ale posledni dobou kdyz prudce pridam,tak turbo podle tlakomeru tlaci vic nez driv,klidne 2 bary,potreboval bych je zase umirnit,poradite me nekdo prosim?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ovládání máš předělané na přetlak?
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Zlobici turbo

Příspěvek od wr8 »

Jo ovladani je predelany na pretlak
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

turbicko

Příspěvek od wr8 »

nikdo nic? :?
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Muzou se ti pridirat lopatky a tim padem se turbo nestiha regulovat.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Turbicko

Příspěvek od wr8 »

Ze by tak rychle? od namontovani turba do auta ma najeto 2tisice km
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no každopádně bude problém v té regulaci.. mrkni jestli se ti to nějak nerozladilo anebo ty lopatky..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Stat se to mohlo, clovek nikdy nevi. Zkus rucne pohybat s ovladanim lopatek, jestli chodi jakz takz volne v PLNEM rozsahu. Taky by teroeticky mohla byt porusena hadicka, ktera ti vede k pretlakovemu actuatoru. Pokud by ti utikal z ni tlak, nemuselo by to dostatecne regulovat.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

zlobici turbo

Příspěvek od wr8 »

takze uz sem prisel na to co to je,utrzena membrana ovladani nataceni lopatek,nedari se me to dobre poskladat tak aby to vydrzelo,asi pouziju z puvodniho turba,a auto zase stoji rozdelany.......... :(
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

tak dneska sem to predelal a slozil,pouzil jsem ovladaci ventil ze staryho turba,napasovat to +- slo a fakci to,sice se to chova trosku jinak nez pred tim,ale je to dobry,turbo neda vic nez 1,5baru,to je parada,tedka jeste ty kolena od samca a vyrazim na silnic
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“