Kvalita nafty na pumpach

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

od té doby, co jezdím na naftu od eurooilu jsou slyšet vstřikovače jako prase. chytá to pěkně, jede taky, ale nějak to není ono.

asi to má absťák po meřo :D
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

a co hovorite na naftu zo slovnaftu ?
Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 23 čer 2011, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarda_6 »

boobika píše:od té doby, co jezdím na naftu od eurooilu jsou slyšet vstřikovače jako prase. chytá to pěkně, jede taky, ale nějak to není ono.

asi to má absťák po meřo :D
Přesně to samé jsem zjistil já. Asi před rokem jsem tu řešil klepání při akceleraci na Ducatu 2,2. Pak jsem začal tankovat Vervu, zaslepil EGR a motor šel dobře. Po nějaké době jsem natankoval znova u EO a motor začal klepat. Od té doby už tankuju jen u Benziny a v pohodě.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1423
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Každej rok se objeví několik takovýchto témat, stejná debata a stejný výsledek = o ničem, fakt je lepší jít na to pivo (LOL)
Člověk se pořád učí.
Lewik777
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 19 úno 2013, 21:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lewik777 »

No neviem ci je lepsie ist na pivo a nechat to len tak sak nemusi sa nic pisat nemusia sa robit ziadne rozbory a vsade natankujeme len kvalitny benzin a naftu ze???
Ja mam tiez osobnu skusenost najvedsi shit co je na Slovensku a to pumpa JURKI a nikdy viac po natankovani benzinu za velmi priaznivu cenu auto 2 krat skapalo pri rozbiehani sa a na volnobehu strasne nieco motor islo roztrhnut.
Po natankovani na inej pumpe a pridani aditiva vif benzin motor sa skludnil a neskapal ani raz.
Cize ist na pivo a mudrovat v senku urcite nicomu nepomoze!!!
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Vie niekto naisto ci OMV premiove paliva sa vozia zo Schwechatu a niesu z Slovnaftu? Lebo ani na pumpe mi nevedeli povedat, ale cital som to na fore..
Mercdes C cdi
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

na PoSHELL velkej pozor, konkr. na Kladne
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Vzhladom na to, ze napr. na SK je fakticky vsetko palivo vacsinou z jedneho zdroja(Slovnaft), je samotne tankovanie len loteria na charakter prevadzkovatela cerpacky. Samozrejme musíme vynechat pochybne JRD pumpy. Znacny vplyv na kvalitu paliva vzhladom na pridane eko zlozky ma podla mna aj vytoc danej pumpy.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

dolar100 píše:Vie niekto naisto ci OMV premiove paliva sa vozia zo Schwechatu a niesu z Slovnaftu? Lebo ani na pumpe mi nevedeli povedat, ale cital som to na fore..
před nějakou dobou byl u nás ve světě motorů článek s testem prem. naft a u omv maxmotion diesel psali, že se jako jediná s porovnávaných paliv nejen dováží do čr, ale i vyrábí nějakou jinou metodou. nepamatuji se už přesně. ale je pravda, že ta nafta je úplně čirá - bezbarvá
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

šulda píše:Každej rok se objeví několik takovýchto témat, stejná debata a stejný výsledek = o ničem, fakt je lepší jít na to pivo (LOL)
Tak je šuldo. tu ja to riešilo:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=125394

ale rochtačka zožre aj olej na vyprážanie :D (noteeth) :D
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

co se omv týče, mělo by to bejt opravdu tak, že ta jejich prémiová se vozí, obyč. ze zdrojů asi podobně jak na jinejch pumpách a domíchavaj aditiva podle teplot ... ale pořád je tam malej paradox, protože tyhle "prémiový" paliva jsou (aspoň u "běžnejších" aut) např. důvodem k zamítnutí reklamace, protože máš používat "běžný" palivo (LOL)
Co se shellu týče, taky jsem slyšel různý zvěsti o jejich "rozjezdu" u nás (přirovnal bych to k áčkám, jen trochu v "old army" provedení ;) ) a míchání všeho možnýho, ale ve většině případů se dneska snad snažej mít všechny paliva v cajku, asi nejen naftu je dobrý tankovat všude tam, kde obecně nebejvaj problémy a kde maj větší výtoč ... ale je pravda, že tahle debata má podobnej, ne-li menší význam (kolikrát nejde ani o značku benzínky, ale o konkrétní benzínky, co to šmelej...) než debata ve stylu "kolik paliva míváte v nádrži", protože častěji tyhle problémy řešej lidi, který jezděj "na hladový oko" a tankujou "tak za to kilo, abych tam dojel" (vyšší level je "vždyť mam v kufru ještě asi litřík v kanystru ze zásob pantáty" (noteeth) ) nebo všeobecně výrazně delší dobu jejich auto stojí než jede (teď zrovna přemejšlim, co je nejšetrnější při delším stání - u prázdnější nádrže hrozí klasicky kondenzace na stěnách, ap., zatimco u plný "stárnutí" paliva ... (crazy) ... nejlepší asi bude nad půlkou a po vyjetí dotankovat, event. nějaký ty aditiva, když to bude třeba v řádu měsíců ...)
pašíkombi AFN B597
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

taky přidám názor. už delší dobu jezdím na B100 od KM prona a problém nemám. malinko menší výkon ale o hodně tižší motor. předtím Ekodiesel30 od ONO taky dobrý ale lepší ta řepka. teď snad příjdou mrazy tak to budu trénovat s benzínem co to vydrží... :-) když vidím tu cenu u shellu omw atd. dostávám husí kůži..
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
fera
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 led 2014, 12:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od fera »

dolar100 píše:Vie niekto naisto ci OMV premiove paliva sa vozia zo Schwechatu a niesu z Slovnaftu? Lebo ani na pumpe mi nevedeli povedat, ale cital som to na fore..
jezdím s cisternou už několik let pro omw,zavážím půlku moravy ... všechno vozím ze schwechatu,žádný posraný slovnaft....PRAVDA O SHELLU JE TA ŽE SE MÍCHÁ V ČESKU..z německým shellem to má stejné akorát logo...
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Přidám taky jednu zkušenost,před vánoci jsem natankoval naftu na Robin oil a po vánocích jsem šel jen tak preventivně že si vyčistím sací koš v nádrži na mé octě a docela jsem nechápal když jsem při půl nádrži a okolní teplotě -1°C neviděl na dno ani s baterkou,docela slušný mlíko.
Není náhodou uvedeno někde v zákoně od jakého data musí mít čerpací stanice zimní palivo?
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Mercdes C cdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“