Vzduchové bubliny v naftě do čerpadla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Rider.23 píše:Tak taky záleží o jakých bublinkách se bavíme, jestli o milimetrových, které dou spolu s naftou v proudu, kdy je stálý přísun do čerpadla nebo o centimetrových, které způsobují, že je dodávka paliva nepravidelná____ nafta-bublina-nafta-bublina.....
S TĚMA VELKEJMA JE TO JASNÝ,TO JE SLYŠET I ČERPADLO JAK KOUŠE VZDUCH S NAFTOU A VYPADÁ TO ŽA SE KAŽDUO CHVILKOU ODPOROUČÍ :rip:
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 18:59

Příspěvek od 001marcus »

tak to mě chodí normálně,..pravidelnej chod,..ale špatně to startuje,..a občas je tam po chcípnutí hoodně velká bublina,..spíš se tomu dá říct prázdná hadička,....ovšem při studenym motoru mi to chytá daleko lépe,..myslím si , že to může být i těma hydroštelama,....ty mi za tepla cvakaj a maj velké vůle,co jsem zkoušel
bendy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2010, 20:28

Příspěvek od bendy »

tak.já vyčistl sací koš,vyměnil filtr s gumičkama,přepadový hadičky všechny a bublin jak nasráno.na volnoběh nic,po přidání fůru.motor se kucká a nejde do otáček.zkusil jsem odpojit přívod nafty a hadičkou připojit přímo z kanystru a ejhle,bubliny jsou tam furt.s čím to může být tedy spojená ta závada?čerpadlo?rozvod?vím akorát,že předvstřik je mimo toleranci.a to dost,ale že by stím měly co dělat bubliny?
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 18:59

Příspěvek od 001marcus »

prosimtě,..když si čistil ten sací koč,jak si postupoval? hlavně mě zajímá,jak si odpojil hadičky nafty
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3660
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

001marcus píše:prosimtě,..když si čistil ten sací koč,jak si postupoval? hlavně mě zajímá,jak si odpojil hadičky nafty
Hadičky jdou odpojit dobře. Jen musíš zatlačit z jedný strany na tu jejich přírubu. Maj tam takový zajištění a pak jdou v poho vytáhnout. Potom už je jenom šoupneš stranou, odšroubuješ tu velkou plastovou matici a vytáhneš celej koš. Taky odpojit konektor od snímače je potřeba, ale to je snad jasný.
Oct asv 2000, DieselPower
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Pája 19 píše:
001marcus píše:prosimtě,..když si čistil ten sací koč,jak si postupoval? hlavně mě zajímá,jak si odpojil hadičky nafty
Hadičky jdou odpojit dobře. Jen musíš zatlačit z jedný strany na tu jejich přírubu. Maj tam takový zajištění a pak jdou v poho vytáhnout. Potom už je jenom šoupneš stranou, odšroubuješ tu velkou plastovou matici a vytáhneš celej koš. Taky odpojit konektor od snímače je potřeba, ale to je snad jasný.
pokud si to zkoušel na kanistr a máš tam stále bubliny tak jsem toto téma tady nakousl tak 2 roky zpět,někdo mi poradil jestli čerpadlo nebere vzduch simeringem kolem hřídele čerpadla u řemenice,už jsem to dál nerealizoval,proto že mi čerpadlo kviklo a dal použité jiné,bubliny jsou od té doby pryč
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 18:59

Příspěvek od 001marcus »

tak sem čistil sací koš,..ventil byl od parafínu a netěsnil, vyčištěno,...a nafta nepadá,startuje daleko lépe,ještě uvidím,...
Bubliny při chodu vůbec nemám,..ale hned po zastavení motoru tam bubliny přicházejí jak z čerpadla,tak z filtru a zůstane tam cca 4 cm dlouhá bublina,....
A další věc,co mě zarazila,..že když hýbu filtrem,..tak tam "žbluňká" ,..to znamená,že tam asi bude bublina,že?
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Bydliště: Košice

re

Příspěvek od milansilvia »

Ahojte, obnovil som tuto staru tému lebo si neviem dať rady s bublinami. Vyčistil som aj plavák všetko ako bolo spomenuté tu v tejto téme. Niekto tu písal o simeringu na hriadeli čerpadla ,že tam by to mohlo chytať vzduch. Máte s tým niekto skúsenosť??? Dakujem
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2010, 18:12

Příspěvek od cooler »

Neviem, ci ten semering ma nieco spolocne s privodom nafty od nadrze.
Mal som kedysi to iste, pustalo mi tesnenie na spatnom ventile na filtri. Vytekajucu naftu tam nenajdes, vsade je podtlak.
Pretesnit, odvotnit filter.
inak, u mna casom cerpadlo = :lebka:
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

Taktiež mám problém s bublinami v nafte. Nedávno sa mi asi 3 razy za sebou stalo, že čerpadlo ostalo úplne suché, bez nafty, len so vzduchom a auto nešlo vôbec naštartovať. Naštartovalo až po cca. minútovom suchom točení... :roll:
Odvtedy som vymenil:
- nový palivový filter
- nový spätný ventil, komplet s novými tesneniami
- nová hadica, ktorá ide z filtra do čerpadla
- nová hadica, ktorá vracia naftu z čerpadla späť do spätného ventilu a do filtra
- nové prepadové hadice medzi tryskami a čerpadlom
- na komplet vyčistený sací kôš v nádrži
- dotiahnuté všetky trysky a prívody od čerpadla k tryskám

Napriek tomu, aj tak vidím v priehľadnej hadici, ktorá ide z filtra do čerpadla bublinky. Nie sú veľké, ale sem tam, prebehne taká cca. 1 centimetrová bublina, resp. množstvo malých bublín. Taktiež z čerpadla späť do filtra sa sem-tam vracajú bubliny, niekedy milimetrové, niekedy jedna väčšia.

Neviem už kde môže byť chyba, ale nemám moc chuť dodrbať si čerpadlo kvôli bublinám v nafte...

V 3 servisoch povedali, "kašli na to, to je v pohode, to je normálne"... ale logicky to normále nemôže byť (wallbash)

Nemáte nejaký tip, na čo sa mám ešte zamerať? (hm)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

namontuj si jednosmerny ventil na privod pred filter, priemer je tusim 8mm, stoji cca 5 eur, popripade je dobry aj cierny balonik ktory montuju francuzi... ten je okolo 10eur
Octavia 2 77kw
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

misope píše:namontuj si jednosmerny ventil na privod pred filter, priemer je tusim 8mm, stoji cca 5 eur, popripade je dobry aj cierny balonik ktory montuju francuzi... ten je okolo 10eur
Okej a mám ho namontovať pred filter smerom z nádrže do filtra, jo?

Som zvedavý, či to pomôže :D
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

ano pred filter na privod nafty, podla toho co pises tak ti pada nafta preto dlho tocis,
Octavia 2 77kw
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

misope píše:ano pred filter na privod nafty, podla toho co pises tak ti pada nafta preto dlho tocis,
Okej, vyskúšam to, ďakujem.
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“