renault clio 1,5 dCi, rok 2003 nestartuje - záhada
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže když zkratneš vstřik, tak ti netočí startér jo? Nevíc mi říkej, že ECU nehlásila chybu na vstřiku. Kua Renault... nejenom, že "to" má ve znaku, ale stejné "to" jsou i konstruktéři.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Tak...to dělá stále....tem problém. To, že zůstala svítit kontrolka žhavení a blikal ten motůrek, to je vyřešeno, to byl ten drátek od vstřiku. Ale ta původní závada, že občas jednou za dva týdny až měsíc zůstane při startu svítit kontrolka immo a startér netočí, to zůstalo... Pokud zhasne, vše funguje normálně, pokud zůstane svítit, startér netočí. Nevím proč zůstává kontrolka svítit. Můžete mi někdo poradit, kdo se s tím už setkal. V Renaultu v Brně neví.... Petr
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tohle by ti mohlo pomoct
Výpis z esi
Řešení problému a tipy jak provést opravu
Tip jak provést opravu
Elektrické vybavení
Regulace motoru
Spouštěcí a nabíjecí soustava
Vozidla, jichž se informace týká
Všechny modely, 1990→.
Reklamovaná závada
Nepravidelné problémy se startem motoru.
Nepravidelné zhasínání motoru.
Příčina
Snímač úhlu klikového hřídele je vadný.
Opatření pro odstranění závady
Vyměnit snímač úhlu klikového hřídele.
Ale spíš to tím nebude
Další návod z esi je tento:
Řešení problému a tipy jak provést opravu
Servisní informace
Elektrické vybavení
Regulace motoru
Vozidla, jichž se informace týká
Všechny modely.
Reklamovaná závada
Motor nestartuje.
Příčina
Vniknutí vody do pojistkové skříně/desky relé (v motorovém prostoru).
Koroze na konektorech nebo na relé řízení motoru.
Opatření pro odstranění závady
Náhradní díly
Popis Číslo náhradního dílu Počet
Opravářská sada (obal a páska) 77 01 049 054 1
Relé řízení motoru 1
Pojistková skříň/deska relé (v motorovém prostoru) 77 00 413 605 1
Lepicí páska 77 01 051 685 1
Utěsnit kabelový svazek k pojistkové skříni/desce relé pomocí ochranného obalu (160 mm) a pásky (130 mm) obr.1.
Kontrolovat usazení a stav pojistkové skříně/desky relé. V případě potřeby vyměnit.
Kontrolovat funkci a popř. vyměnit relé řízení motoru.
Nalepit lepicí pásku podél dosedací hrany krytu pojistkové skříně/desky relé obr.2.
UPOZORNENÍ: Přídavný ochranný obal nesmí bránit správnému dosednutí krytu na pojistkové skříni/desce relé.obr.101884 obr.101872
Viděl bych to na špatný čip v klíči. To zjistíš na diagnostice ale bohužel jen v případě že se tam ta závada stane(immo ukáže jestli je vložený klíč nakódovaný). Takže pokud máš druhý klíč tak ho vyzkoušej a jestli ne tak si ho nech udělat stejně se ti vyplatí. Když to nebude klíčem (když to bude dělat i s druhým) tak asi bude buď snímač immo nebo vadná jednotka (to se zjistí taky jen pokud se ti závada stane v servisu). Ale vzhledem k tomu že se vše děje tak nepravidelně tak to asi nebude přímo jednotka ale studeňák na kabelech pod volantem.
Výpis z esi
Řešení problému a tipy jak provést opravu
Tip jak provést opravu
Elektrické vybavení
Regulace motoru
Spouštěcí a nabíjecí soustava
Vozidla, jichž se informace týká
Všechny modely, 1990→.
Reklamovaná závada
Nepravidelné problémy se startem motoru.
Nepravidelné zhasínání motoru.
Příčina
Snímač úhlu klikového hřídele je vadný.
Opatření pro odstranění závady
Vyměnit snímač úhlu klikového hřídele.
Ale spíš to tím nebude
Další návod z esi je tento:
Řešení problému a tipy jak provést opravu
Servisní informace
Elektrické vybavení
Regulace motoru
Vozidla, jichž se informace týká
Všechny modely.
Reklamovaná závada
Motor nestartuje.
Příčina
Vniknutí vody do pojistkové skříně/desky relé (v motorovém prostoru).
Koroze na konektorech nebo na relé řízení motoru.
Opatření pro odstranění závady
Náhradní díly
Popis Číslo náhradního dílu Počet
Opravářská sada (obal a páska) 77 01 049 054 1
Relé řízení motoru 1
Pojistková skříň/deska relé (v motorovém prostoru) 77 00 413 605 1
Lepicí páska 77 01 051 685 1
Utěsnit kabelový svazek k pojistkové skříni/desce relé pomocí ochranného obalu (160 mm) a pásky (130 mm) obr.1.
Kontrolovat usazení a stav pojistkové skříně/desky relé. V případě potřeby vyměnit.
Kontrolovat funkci a popř. vyměnit relé řízení motoru.
Nalepit lepicí pásku podél dosedací hrany krytu pojistkové skříně/desky relé obr.2.
UPOZORNENÍ: Přídavný ochranný obal nesmí bránit správnému dosednutí krytu na pojistkové skříni/desce relé.obr.101884 obr.101872
Viděl bych to na špatný čip v klíči. To zjistíš na diagnostice ale bohužel jen v případě že se tam ta závada stane(immo ukáže jestli je vložený klíč nakódovaný). Takže pokud máš druhý klíč tak ho vyzkoušej a jestli ne tak si ho nech udělat stejně se ti vyplatí. Když to nebude klíčem (když to bude dělat i s druhým) tak asi bude buď snímač immo nebo vadná jednotka (to se zjistí taky jen pokud se ti závada stane v servisu). Ale vzhledem k tomu že se vše děje tak nepravidelně tak to asi nebude přímo jednotka ale studeňák na kabelech pod volantem.
Zdravím, děkuji za rady. V klíči to není, to už bylo testováno a taky s druhým klíčem. Snímač úhlu kliky v Renaultu měnili. Měnili i to relé v releové skříňče v motor. prostoru. Provedli i kontrolu celé releové skříňky, utěsnili vše svazek drátů též zaizolovali, vše už OK. A v Renaultu už neví. Taky mi říkali, že se závada musí objevit u nich, jinak to asi nenajdou. Ona se ta závada ale objeví třeba 1 x za měsíc až dva měsíce.... Někdy za 3 měsíce. Ale objeví se to vždy v tu nejnevhodnější chvíli, když jsem třeba 150 km od domova.... Ale pokud se to objeví, tak různě zkouším otáčet klíčkem, zkouším startovat a pod a nejpozději do půl hodiny se to umoudří. Petr
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Každopádně už tě to stálo dost peněz. Tak už neexperimentuj a kup si renault clip diagnostiku. Měla by být česky a seženeš to za pěknej peníz. Potom až se to stane si zjistíš závadu sám.
Naposledy upravil(a) mich dne 09 zář 2011, 20:33, celkem upraveno 1 x.
Land Rover Freelander 2,0TD4 82kw, 2002
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002
Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002
Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak tady je jich dost.
http://www.zbozi.cz/items/?r=hint&itemT ... azaarItems
Je to sice čína ale podle zkušeností pracuje dobře. Jiínak s tím uděláš vše co umí v Renaultu.
http://www.zbozi.cz/items/?r=hint&itemT ... azaarItems
Je to sice čína ale podle zkušeností pracuje dobře. Jiínak s tím uděláš vše co umí v Renaultu.
Land Rover Freelander 2,0TD4 82kw, 2002
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002
Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002
Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
- JOKINO1982
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 253
- Registrován: 15 úno 2009, 20:14
- Bydliště: SOBRANCE
Odpovědi: 0
renault clip cena okolo 230-280eur potrebujes ktomu notebok a aktualnu verziju softweru ja mam 114. Mensia rada nesmies mat na jednom hardisku nainstalovanu lexiju a clip,tie dve programy sa navzajom neznasaju
AUTOBOSS V30,LEXIA PP2000,RENAULT CLIP,VAG,OPEL COM,OSCILOSKOP,327 ELM,BDM 100,MPPS,DECODER TMS 374,WILLEM 7,1, DIAGNOSTIKA, SERVIS, PREDAJ NAHRADNYCH DIELOV, AUTOFOLIE,GEOMETRIA PODVOZKOV
Az na to prijdes, dej mi prosim vedet...dela mi to uplne to stejny a je to fakt k posrani..cvakat s klicema a doufat ze to nastartujes driv nez umre baterka..nechaval jsem delat novy klic a nepomohlo. Driv se mi jeste stavalo ze za jizdy se obcas rosvitilo zhaveni a spadly otacky
Nejradsi bych to hodil ze skaly
Kdyz budes mit chut tak napis na mail k.trnka@seznam.cz

