trysky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Bydliště: vitkovice v krkonošich

trysky

Příspěvek od v_est »

možna se zeptam hloupě ale dase poznat špatna funkce trysek nebo jedný trysky bez demontaže ? nebo připadně jak se to projevuje
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

to nevým ale dnes jsem je nechal vyndat a změřit a jsou odepsaný když mněnit tak všechny. jdu shánět zdar.
octule 2.0 BKD
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00

Příspěvek od stinger »

Pepe: jen tak pro info, ale z ceho byly a kolik mely za sebou?
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55

Příspěvek od elit »

Pepe Karita píše:to nevým ale dnes jsem je nechal vyndat a změřit a jsou odepsaný když mněnit tak všechny. jdu shánět zdar.
a jak se pozna odepsana tryska po vyjmuti?
VW Passat 3C 2008 BMP
hustoles77
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:52
Bydliště: TC

Příspěvek od hustoles77 »

To by mě také zajímalo, jestli se to bez demontáže dá poznat.....
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

tak, mněl jsem to v servisu kvůli ramenu na předku a že mám problémy ze startem jak už jsem psal jinde(zase studený starty) tak jsem nechal vyndat vstřiky a nechal skontrolovat, servisák je odvezl k člověku kterej má na to mašinku nebo co a ten řek že jsou v čudu teď bych kecal jak, ja to mu nerozumím zejtra dám přesnější info a jen pro info rameno jsem mněnil kvůli tomu že jsem neprošel TK emise OK ale zeptal se mně kdy jsem mněnil vstřiky u dvoutisíc to haprovalo .jo k tomu kolik maj zasebou to já nevým ale podle toho co dávám postupně do kupi tak bych vjeřil že jsou origo a já mám 300 000 tak co?
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Trysky se zkoušej tlakovou pumpu, na manometru kontroluješ tlak, kdy otevřou, dále krásně vidíš jak rozstřikujou či ukapávaj.
Jinak pokud se podíváte sem http://dieselpower.cz/forum_old/viewtop ... 3&t_id=323 tak na konci je krásné foto vstřku ve zkušebně, sic je to CR, ale kužel je stejnej.
Jinak ta pumpa, co se to běžně zkouší vypadá jako pumpa na rozpínák.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

jeto hezký, nevýš náhodou kolik by měl mít ten tlak na trisce ze 66kw
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tlaky tam jsou dva, předvstřik a hlavní vstřik. Je to napsané na těle vstřikovače, oba dva tlaky. Z hlavy si to nepamatuju, ale tuším 130/190bar?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Pepe Karita píše:jeto hezký, nevýš náhodou kolik by měl mít ten tlak na trisce ze 66kw
190 - 200 bar.........................min. 170
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

je možný že bych mněl ten problem se startem no ono to i blbne při jízděpod dva tisíce kvůli těm vstřikům ja setim trápim už dost dlouho ve VW my řekli že čerpadlo my hlásí nějaký blbosti,načtení bloku 4 860/min 0.8%v.OT 4.4%n.OT 96% nevým co to znamená ještě byl názor žeby byl v čudu ten třetí vstřik z čidlem co ty na to.
octule 2.0 BKD
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55

Příspěvek od elit »

Jak se teda pozna spatnej vstrik. Muze jet auta na volnobeh na tri valce a spatne reagovat na plyn?
VW Passat 3C 2008 BMP
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Může a může taky klepat
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

tak dnes jsem tam byl a na 120 kapou a to asi není dobré co?
octule 2.0 BKD
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55

Příspěvek od elit »

Je treba pri vymene z druhe hlavy menit i tesneni? Nebo je mozno pouzit stavajici?
VW Passat 3C 2008 BMP
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“