Dobrý den.
Mám peugeot 807 2.0 HDI 79kw.
Vozidlo nelze nastartovat. Diagnostika napsala zavadu P0020.
Možná to s tím nesouvisí, ale zároven nefunguje el. stahování oken.
Moc děkuji za každou radu, jsme už zoufalí.
Hezký večer.
Peugeot HDI chyba P0020
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 13 kvě 2012, 12:39
- Bydliště: Střední čechy
Odpovědi: 0
Za 1. Diagnostika co vyhodí nějaký chybový kod a nic víc ,není u mě diagnostika. Chce to použít hlavně měřené hodnoty při startu a hned musí být jasno.
za 2. Pokud je auto v ECO mode jako že asi bude když delší dobu neběželo ,jsou komfortní funkce jako stahování oken odstaveny.
Podle DTC (pokud je závada trvalá) bych typnul na problém ze signálem vačky .Chce to změřit jestli je synchronizace při startu v pořádku. Diagnostika,osciloskop... klidně to může být i skočený na rozvodech.
za 2. Pokud je auto v ECO mode jako že asi bude když delší dobu neběželo ,jsou komfortní funkce jako stahování oken odstaveny.
Podle DTC (pokud je závada trvalá) bych typnul na problém ze signálem vačky .Chce to změřit jestli je synchronizace při startu v pořádku. Diagnostika,osciloskop... klidně to může být i skočený na rozvodech.
Opravy autoelektriky,autoelektroniky,diagnostika,programování jednotek atd...
Souhlasím.P-DIAG píše:Za 1. Diagnostika co vyhodí nějaký chybový kod a nic víc ,není u mě diagnostika. Chce to použít hlavně měřené hodnoty při startu a hned musí být jasno.
za 2. Pokud je auto v ECO mode jako že asi bude když delší dobu neběželo ,jsou komfortní funkce jako stahování oken odstaveny.
Podle DTC (pokud je závada trvalá) bych typnul na problém ze signálem vačky .Chce to změřit jestli je synchronizace při startu v pořádku. Diagnostika,osciloskop... klidně to může být i skočený na rozvodech.
Zkoušelo se dát čidlo vačky, ale závada stejna.
Rozvody sedí (aretace vačky a kliky na setrvačníku).
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 13 kvě 2012, 12:39
- Bydliště: Střední čechy
Odpovědi: 0
Jistota je vzít osciloskop a měřit přímo na řídící jednotce průběh signálu vačka a klika jak jsou vůči sobě postavené . V diagnostice je v měřených hodnotách stav synchronizace ANO - NE , co tam skočí při startu? A co tlak paliva na railu ,na kolik při startu nabíhá?
Opravy autoelektriky,autoelektroniky,diagnostika,programování jednotek atd...