Venca píše:Jj presne, kdyz das trysky Sprint 520 tak budes mit 115 Ps, zaroven udelas udrzbu a snizis spotrebu, stejne mas spoustu km najeto. Navic tam nic jen tak nenahrajes, musis v jednotce chip pajet a novy nahrat v programatoru
U tohoto motoru je 120 Ps tak maximum, co si muzes dovolit bez velkeho rizika.
jak pise venca udrzba je treba,to se to porad jezdi nic se nedeje,ale pak zacne odkapavat vstrik a dopadne to takhle a to bez varovani to najednou jezdi na tri valce
už jsem viděl stroj, kde se řeže a vrtá vodou, ale že se to dá dělat taky naftou jsem nevěděl
Venca píše:Jj presne, kdyz das trysky Sprint 520 tak budes mit 115 Ps, zaroven udelas udrzbu a snizis spotrebu, stejne mas spoustu km najeto. Navic tam nic jen tak nenahrajes, musis v jednotce chip pajet a novy nahrat v programatoru
U tohoto motoru je 120 Ps tak maximum, co si muzes dovolit bez velkeho rizika.
jak pise venca udrzba je treba,to se to porad jezdi nic se nedeje,ale pak zacne odkapavat vstrik a dopadne to takhle a to bez varovani to najednou jezdi na tri valce
už jsem viděl stroj, kde se řeže a vrtá vodou, ale že se to dá dělat taky naftou jsem nevěděl
akorát že sou ty stroje k tomu vyvynutý, ale nafta k tomu řezání do pístu moc vyvinutá není protože pak to nejede, že jo klucí
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.