Prosím o kontrolu LOGU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kačák
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 17 úno 2008, 19:42
Odpovědi: 0

Prosím o kontrolu LOGU

Příspěvek od kačák »

Přijde mě že to málo tahne. Dik
http://uloz.to/x93AyRQU/log-01-001-003-011-csv
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

kanál 3,10,11 od 1500otáček a plnej do 4000 nejlépe na 4řku v 1500otáčkách zapneš teprve logování pak dupeš plnej! a vypne Logování ve 4000otáček
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
kačák
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 17 úno 2008, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od kačák »

Tak druhý pokus, jsou tam dva na čtverku po rovině.
http://uloz.to/x54SSGP5/log-2-csv
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

ty si muzes stezovat maximalne na nezsi vykon ve vyssich otackach....coz ti zpusobuje slabsi vaha vzduchu ale rozhodne to neni katastrofa nebo neco co bych uz menil...ja mam podobnej log ty vahy ale myslim ze je to i tim ze je tam jeste original bosh a ty zpravidla davaj mensi hodnoty....vyssi hodnoty dava az vaha pierburg...kazdopadnev tvym logu nevidim priablema :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

řekl bych že slabší váha,ale bylo by dobré napsat o jaký motor se jedná...?typnul bych to na 81kw v serii?jestli jsemtypnul správně,myslím si že je to normál ty hodnoty u tohoto motoru,nebo jako myslím hodnoty váhy :)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Hawkeye
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 02 srp 2009, 21:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hawkeye »

Nechce se mi zakladat nove tema, tak to pridam sem.
Mohl by nekdo kouknout na tohle:
http://uloz.to/xEVNT6NX/log-01-003-010-011-vaha-csv

Je to 1.9TDi PD 85kW AJM, vaha ukazuje po po startu 0 a okolo 2000ot to lehce cukne a skoci na cislo viz log, ale uz se to nepohne. To na konci je chyba, ze mi auto hodilo komunikacni chybu (asi ruchy na sbernici)

Auto vubec netahne, diag hlasi neverohodny signal Vahy, tak to chci jen potvrdit pres log :)
Audi A3 1.9TDi ALH, 2001 66kW@116kW
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

ach jo (wallbash) (wallbash) (wallbash) .....viz prvni odpoved na toto tema ...aneb jak spravne udelat log.....nezlob se ale tady se to opravdu posledni dobou omyla stale dokola...z tohohle vycteme kulovy ;) ;) ;) ...predbezne dle popisu bud je vaha total kaput a nebo musis projit kabelaz jestli nemas nekde strizenej kabel...a nebo je jen odpojenej
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

co jo je za LOG :D to jsi jel do obchodu pro rohlíky a zpět? (LOL) to musí být cihla položená na podlaze ;)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Hawkeye
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 02 srp 2009, 21:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hawkeye »

Za log se omlouvam, ale to auto se proste chova jak silenec. Dropuje spojeni s diagnostikou a tohle bylo to nejlepsi co jsem z toho dostal :D

Cihla na podlaze samozrejme byla, ale to auto proste jede jak HTP s privesem do kopce. :D
Audi A3 1.9TDi ALH, 2001 66kW@116kW
kačák
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 17 úno 2008, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od kačák »

TomášTDI píše:řekl bych že slabší váha,ale bylo by dobré napsat o jaký motor se jedná...?typnul bych to na 81kw v serii?jestli jsemtypnul správně,myslím si že je to normál ty hodnoty u tohoto motoru,nebo jako myslím hodnoty váhy :)

tak to su rád, že je to v pohodě, čistil jsem a podkládal turbo, ale čekal jsem od toho víc. Je to jak píšeš 81 kw AHF.
Říkal jsem si, jestli by ještě nešlo zvýšit výkon v nižších otáčkách (poštelovat baňku no prostě podtlak nebo doraz na turbu?)
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

to by urcite slo postelovat ale kdyz bude vysokejvykon v nizkych otackach tak to motoru nesvedci...trpi cela hlava nemluve o setrvaku ;) ;) ;) za me rikam nech to tak :) :) :)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

jde to,že prodloužíš táhlo na baňce,třeba o 0,5mm ale jak píše kolega :) trpí pak hlavně dvouhmota když tomu dáváš od spodu,nejlépe do toho nevrtat a radši to nech nakrmit,když chceš lepší výkon ;)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
virus
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 úno 2009, 13:50
Odpovědi: 0
Bydliště: ceska lipa

Prosim o kontrolu

Příspěvek od virus »

Ahoj, prosim o kontrolu logu.
v zipu jsou 2 logi: 1x Touareg BKS motor 165kw Facelift
1x Touareg BKS motor 165kw pred Facelift s chipem
je tu vse ok ?
Dekuji
http://leteckaposta.cz/761292939
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

to uz je na HARAKIRI :-D piseme azbukou? nebo cinstinou? nebo svabachem??? ZNOVU A NAPOSLEDY: LOG UDELAT TAK ZE POJEDES NA TRETI RYCHLOSTNI STUPEN DRZ 1500 OT. PAK ZAPNI LOGOVANI A DUPNI NA PLYN ...TO ZNAMENA ZE PLYN BUDE NA PODLAZE..A TOC DO 4000 OT. PUST PLYN, VYPNI LOGOVANI A PAK TO TEPRVE DEJ SEM ....A LOGUJ SKUPINY 3,10, 11 ..
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang:
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

log DAVID A cislo 2 to je teda masakr ...dalsi co loguje kdyz jede pro rohliky :-D :-D :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“