BMW mrtvé od spoda

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jjirkajj
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 08 bře 2012, 19:50
Odpovědi: 0

BMW mrtvé od spoda

Příspěvek od jjirkajj »

Zdravím,
na BMW E46 320d řeším a uz ž jsem z toho v p.. problém z výkonem motoru. Auto nemá od spoda dostatečný výkon, turba začíná tlačit až tak od 2800ot. Do těchto otáček je to jak atmosferák. Repase turba, výměna hadiček podtlaku, žádnej únik přetlaku všechno těsný, výměna všech filtrů,agr čistý.., diagnostika vypisuje jenom 43F1, 4AB2 - obojí chyba v el. přídavným topení. Nesetkal se s tímto problémem někdo??
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

to je 100, alebo 110 kW? Odpoj váhu a choď sa odviezť.
e46 325 Xi
jjirkajj
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 08 bře 2012, 19:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjirkajj »

je to 110kw, zítra to vyzkouším, myslíš že by to mohlo být váhou?
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

jjirkajj píše:je to 110kw, zítra to vyzkouším, myslíš že by to mohlo být váhou?
niekde treba začať. ;) Závada bola aj pred repasom turba?
e46 325 Xi
jjirkajj
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 08 bře 2012, 19:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjirkajj »

ano, závada by i před repasí, akorát těd to má větší zátah kolem 3000tis/ot, ještě mne napadlo jestli to nedělá vývěva na podtlak..
zítra se v tom ještě pohrabu :)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

presne toto som riesil asi 5 krat na tom istom motore. Hlavni zastipnutu podtlakovku od turba pod deklom filtru, alebo pod prirubou sacieho. Potom som uz aj videl turbo po repase co malo seknutu regulaciu, dalej rozmaznuty kablik od pilotneho vstreku tiez pod prirubou sania, vadna kabelaz a snimac tlaku v sacom. Asi 5x boli proste v hajzli vstreky. uisti sa ci zakladne veci funguju ako regulacka na turbe a vaha. Mam skusenost ze ta mrcha nehadzala ziadnu chybu o rozdieloch tlaku aj ked auto 3 mesiace chodilo s deravou (vydratou) hadickou k banke turba.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

jjirkajj píše:ano, závada by i před repasí, akorát těd to má větší zátah kolem 3000tis/ot, ještě mne napadlo jestli to nedělá vývěva na podtlak..
zítra se v tom ještě pohrabu :)
Vysaj banku na turbe na maximum. Stipni hadicku a sprav kratku skusku. Bud to poleti ako raketa kym to nevyhodi nudzak, alebo to bude to iste a na konci taktiez onen nudzak...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
jjirkajj
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 08 bře 2012, 19:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjirkajj »

Dnes jsem neměl moc času se bávu pověnovat, jenom jsem odpojit váhu a výkon si myslím že je stejný možná nepatrně lepší, tak nevím..
Ještě jsem koukal na regulaci přímo na turbu a ta se zdá že chodí, při nastartování v celé dílce zajede a pak na přidání plynu také reaguje.
ještě projdu všechny hadička a pak asi vyndám znova turbo :(
pořád mi připadá že je chyba v něm
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Sayllo píše:presne toto som riesil asi 5 krat na tom istom motore. Hlavni zastipnutu podtlakovku od turba pod deklom filtru, alebo pod prirubou sacieho. Potom som uz aj videl turbo po repase co malo seknutu regulaciu, dalej rozmaznuty kablik od pilotneho vstreku tiez pod prirubou sania, vadna kabelaz a snimac tlaku v sacom. Asi 5x boli proste v hajzli vstreky. uisti sa ci zakladne veci funguju ako regulacka na turbe a vaha. Mam skusenost ze ta mrcha nehadzala ziadnu chybu o rozdieloch tlaku aj ked auto 3 mesiace chodilo s deravou (vydratou) hadickou k banke turba.
Dobra rada nad zlato, kdyz sam nevis, tak alespon nerad picoviny.
to jjirkajj: co diagnostika? Merene hodnoty a vaha vzduchu za jizdy? Odpojovani nema smysl, je potreba se podivat na hodnoty.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Turbo regulacia nechodi tj jasne. Merat hodnoty, ovl. podtlaky,... ale toto cez net neurobi nikto. Dost casto som sa u bmw stretol s lepsim vykonom po odpojeni vadnej vahy.
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

pripojis se na diagnostiku, das si tam live data, kratka projizdka a hned vis kde hledat. Neni to lepsi nez nekde neco odpojovat a resit domenky?
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Je to lepsie, akurat nevies naco ludia tuto pouzivaju diag. Ci na blbe mazanie dtc, alebo aj sledovanie hodnot, tj ten problem. Nemierim na nikoho ;)
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Spis mi prijde ze nepouzivaji, kdyby ano, zmizela by polovina dotazu :)
jjirkajj
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 08 bře 2012, 19:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjirkajj »

Diag mám pouze VCDS, bmw mi napichoval kámos a koukal jenom do paměti, neměl na mne moc času :( on má jenom multidiag autocom china(nevím přesně jak je rozšířená v nástrojích meření)
ještě jednu věc mám - když jsem turbo po repasi montoval(různě naklápěl) tak bylo slyšet že uvnitř jakoby něco cinká, nemohla by se regulace vně turba nějak odpojit od táhla ?? ale zase je divný že i předtím auto od spoda nejelo..
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Povedz niekomu nech slapne na pedal a ty sleduj, ci sa chodi regulacia na turbe. Pripoj budik na podtlak, ze kolko to vobec taha na regulacii podtlak,... Velmi vela poruch poriesis bez diagnostiky, ale to uz treba merat a sledovat co a ako chodi a nie len citat chyby.
Odpovědět

Zpět na „BMW“