BMW mrtvé od spoda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW mrtvé od spoda
Zdravím,
na BMW E46 320d řeším a uz ž jsem z toho v p.. problém z výkonem motoru. Auto nemá od spoda dostatečný výkon, turba začíná tlačit až tak od 2800ot. Do těchto otáček je to jak atmosferák. Repase turba, výměna hadiček podtlaku, žádnej únik přetlaku všechno těsný, výměna všech filtrů,agr čistý.., diagnostika vypisuje jenom 43F1, 4AB2 - obojí chyba v el. přídavným topení. Nesetkal se s tímto problémem někdo??
na BMW E46 320d řeším a uz ž jsem z toho v p.. problém z výkonem motoru. Auto nemá od spoda dostatečný výkon, turba začíná tlačit až tak od 2800ot. Do těchto otáček je to jak atmosferák. Repase turba, výměna hadiček podtlaku, žádnej únik přetlaku všechno těsný, výměna všech filtrů,agr čistý.., diagnostika vypisuje jenom 43F1, 4AB2 - obojí chyba v el. přídavným topení. Nesetkal se s tímto problémem někdo??
presne toto som riesil asi 5 krat na tom istom motore. Hlavni zastipnutu podtlakovku od turba pod deklom filtru, alebo pod prirubou sacieho. Potom som uz aj videl turbo po repase co malo seknutu regulaciu, dalej rozmaznuty kablik od pilotneho vstreku tiez pod prirubou sania, vadna kabelaz a snimac tlaku v sacom. Asi 5x boli proste v hajzli vstreky. uisti sa ci zakladne veci funguju ako regulacka na turbe a vaha. Mam skusenost ze ta mrcha nehadzala ziadnu chybu o rozdieloch tlaku aj ked auto 3 mesiace chodilo s deravou (vydratou) hadickou k banke turba.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Vysaj banku na turbe na maximum. Stipni hadicku a sprav kratku skusku. Bud to poleti ako raketa kym to nevyhodi nudzak, alebo to bude to iste a na konci taktiez onen nudzak...jjirkajj píše:ano, závada by i před repasí, akorát těd to má větší zátah kolem 3000tis/ot, ještě mne napadlo jestli to nedělá vývěva na podtlak..
zítra se v tom ještě pohrabu
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Dnes jsem neměl moc času se bávu pověnovat, jenom jsem odpojit váhu a výkon si myslím že je stejný možná nepatrně lepší, tak nevím..
Ještě jsem koukal na regulaci přímo na turbu a ta se zdá že chodí, při nastartování v celé dílce zajede a pak na přidání plynu také reaguje.
ještě projdu všechny hadička a pak asi vyndám znova turbo
pořád mi připadá že je chyba v něm
Ještě jsem koukal na regulaci přímo na turbu a ta se zdá že chodí, při nastartování v celé dílce zajede a pak na přidání plynu také reaguje.
ještě projdu všechny hadička a pak asi vyndám znova turbo

pořád mi připadá že je chyba v něm
Dobra rada nad zlato, kdyz sam nevis, tak alespon nerad picoviny.Sayllo píše:presne toto som riesil asi 5 krat na tom istom motore. Hlavni zastipnutu podtlakovku od turba pod deklom filtru, alebo pod prirubou sacieho. Potom som uz aj videl turbo po repase co malo seknutu regulaciu, dalej rozmaznuty kablik od pilotneho vstreku tiez pod prirubou sania, vadna kabelaz a snimac tlaku v sacom. Asi 5x boli proste v hajzli vstreky. uisti sa ci zakladne veci funguju ako regulacka na turbe a vaha. Mam skusenost ze ta mrcha nehadzala ziadnu chybu o rozdieloch tlaku aj ked auto 3 mesiace chodilo s deravou (vydratou) hadickou k banke turba.
to jjirkajj: co diagnostika? Merene hodnoty a vaha vzduchu za jizdy? Odpojovani nema smysl, je potreba se podivat na hodnoty.
Diag mám pouze VCDS, bmw mi napichoval kámos a koukal jenom do paměti, neměl na mne moc času
on má jenom multidiag autocom china(nevím přesně jak je rozšířená v nástrojích meření)
ještě jednu věc mám - když jsem turbo po repasi montoval(různě naklápěl) tak bylo slyšet že uvnitř jakoby něco cinká, nemohla by se regulace vně turba nějak odpojit od táhla ?? ale zase je divný že i předtím auto od spoda nejelo..

ještě jednu věc mám - když jsem turbo po repasi montoval(různě naklápěl) tak bylo slyšet že uvnitř jakoby něco cinká, nemohla by se regulace vně turba nějak odpojit od táhla ?? ale zase je divný že i předtím auto od spoda nejelo..