GT1749V

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 02 črc 2009, 19:20
Odpovědi: 0

GT1749V

Příspěvek od Wajzzy »

Panove neda se odhadnout potencial a bezp. plnici tlak tohoto hybrida:
jedná se o GT1749V ve svodech s upraveným kompresorem. Kompresorová vrtule 52mm (GT1752), vysoustružený housing VB?
Dekuji za pomoc
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7562
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

pokud tam zůstala výfuková vrtulka z 1749V tak nic moc
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 02 črc 2009, 19:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wajzzy »

Ano, velikost výfukové vrtule je původní. Takze nedokáže táhnout od spodu, ale potenciál bude mít jako VB, ne?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7562
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

spodek nedokážu odhadnout ale super určutě nebude, a potenciál VB to nebude mít ani omylem, jak se tomu naloží, bude tam protitlak jako prase a "ucpe" se to...
to co do motoru natlačíš nebude moct přes turbo ven...
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 02 črc 2009, 19:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wajzzy »

Takze otazka zni... proc toto turbo nekdo slozil? Nejake vyhody to snad ma...ne?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

zlozil to niekto kto si mysli ze to bude fungovat :)))
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7562
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

(LOL) trefa
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

a myslite ze s VA by to fungovalo lepsie?
powered by rb-digital.sk_____________
skoda141
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 23 kvě 2011, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhrimov

GT1749V

Příspěvek od skoda141 »

funguje to od spodu naprosto normalne,110koni ve 2000ot ,da to 180koni,mel jsem to rok a na jezdeni po okreskach super
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7562
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

acryll píše:a myslite ze s VA by to fungovalo lepsie?
VA má stejnou výfukovku jako V
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

presne tak, rozdiel je akurat v tom, ze pre niekoho nemusi zniet az tak zle
(sice gt1749v(s1) ma oproti 1749v(s2) o chlp inu turbinu,, ale rozdiel je zanedbatelny)
velmi zalezi na tom ako je to turbo spravene, moze to fungovat, nemusi...
problem pri hybridoch je, ze potencionalne dobry spodok limituje kompresor, a "top-end" zas limituje turbina
emp je jedna vec, druhá vec je boost creep - tlak preplnovania vo vysokych otackach sa neda kontrolovat a tu sa vrtule roztocia do obrovskych otacok
dalsia vec je obal, a najdolezitejsia vec je kvalita pouzitych komponentov
kupit repas je macka vo vreci, a hybrid - tak to je uz tiger vo vreci :D
ked si to uz kupil nezostava nic ine len to namontovat a nechat to naladit niekomu kto tomu rozumie a az potom sa uvidi coho je to turbo hodne
powered by rb-digital.sk_____________
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 02 črc 2009, 19:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wajzzy »

bylo to na 1.9Tdi 77kw O2... bohuzel auto nebylo na brzde a ten kdo delal chip si nejspis nebude pamatovat co a jak :(... a sam se v tom nevyznam... tak pisu sem at to rozeberete :) zda je to jen tezitko ci ne...
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 02 črc 2009, 19:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wajzzy »

Dobrý den pánové, půjde toto turbo namontovat do rotačky?
Děkuji za odpověď
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“