GT1749V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
presne tak, rozdiel je akurat v tom, ze pre niekoho nemusi zniet az tak zle
(sice gt1749v(s1) ma oproti 1749v(s2) o chlp inu turbinu,, ale rozdiel je zanedbatelny)
velmi zalezi na tom ako je to turbo spravene, moze to fungovat, nemusi...
problem pri hybridoch je, ze potencionalne dobry spodok limituje kompresor, a "top-end" zas limituje turbina
emp je jedna vec, druhá vec je boost creep - tlak preplnovania vo vysokych otackach sa neda kontrolovat a tu sa vrtule roztocia do obrovskych otacok
dalsia vec je obal, a najdolezitejsia vec je kvalita pouzitych komponentov
kupit repas je macka vo vreci, a hybrid - tak to je uz tiger vo vreci
ked si to uz kupil nezostava nic ine len to namontovat a nechat to naladit niekomu kto tomu rozumie a az potom sa uvidi coho je to turbo hodne
(sice gt1749v(s1) ma oproti 1749v(s2) o chlp inu turbinu,, ale rozdiel je zanedbatelny)
velmi zalezi na tom ako je to turbo spravene, moze to fungovat, nemusi...
problem pri hybridoch je, ze potencionalne dobry spodok limituje kompresor, a "top-end" zas limituje turbina
emp je jedna vec, druhá vec je boost creep - tlak preplnovania vo vysokych otackach sa neda kontrolovat a tu sa vrtule roztocia do obrovskych otacok
dalsia vec je obal, a najdolezitejsia vec je kvalita pouzitych komponentov
kupit repas je macka vo vreci, a hybrid - tak to je uz tiger vo vreci

ked si to uz kupil nezostava nic ine len to namontovat a nechat to naladit niekomu kto tomu rozumie a az potom sa uvidi coho je to turbo hodne
powered by rb-digital.sk_____________