Repas turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 23 kvě 2011, 20:09
- Bydliště: pelhrimov
Odpovědi: 0
REPAS TURBA
nez do pardubic ,k postrikanymu polakovi od vyjetyho oleje ,tak to jsou holice zlaty
Naposledy upravil(a) skoda141 dne 15 dub 2014, 12:13, celkem upraveno 1 x.
Re: REPAS TURBA
skoda141 píše:v pardubicich se aspon naucis polsky a v holicich rusky


nepropadat panice...
Jo ale problém nesmí vzniknout "špatnou montáží" nebo asi 50ti dalšíma příčinama, které jim nevymluvíš.. jako většině forem co dělají/prodávají turbaZvolda píše: tak já jsem to tam již odeslaltak doufám, že budu jeden z těch kdo bude spokojený...prý dávají 2 roky záruku..tak snad to musí něco vydržet ne?
psal jsi čína montovaná v Polsku , což je totální blbost a osobní zkušenost že si to někam zavezl zákazník ? víš vůbec co si vlastně v reálu tam nechal s turbem dělat ?Bmwrepair píše:Osobni zkusenost ty blabole... Passat 96kW, majitel si stezoval na lehke vypadky vykonu, vazla regulace. Turbo ven a on ze si necha udelat repas. Odvezl do Holic a za 2 dny prijel ze parada, ze rychle a levne. Namontoval jsem a vypadky stale stejne a jeste k tomu hezky zpivalo1pavel píše:japak jsi na tohle přišel ?Bmwrepair píše:Holice ani nahodou, Cina montovana v Polsku. Pokud se nezlepsili, obloukem bych se vyhnul. Ostatni neznampíšeš bláboly
Za me proste Holice ani nahodou a co vim od znamych tak podobne zkusenosti. Navic oblibena omilacka turboopravaru, hvizdani je vinou spatne montaze
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
takže tam blblo něco jinýho a ještě jste to dali špatně dohromady a může za to ten, kdo repasoval turbo... a takhle obvykle všechny fámy vznikají...Bmwrepair píše:Osobni zkusenost ty blabole... Passat 96kW, majitel si stezoval na lehke vypadky vykonu, vazla regulace. Turbo ven a on ze si necha udelat repas. Odvezl do Holic a za 2 dny prijel ze parada, ze rychle a levne. Namontoval jsem a vypadky stale stejne a jeste k tomu hezky zpivaloZa me proste Holice ani nahodou a co vim od znamych tak podobne zkusenosti. Navic oblibena omilacka turboopravaru, hvizdani je vinou spatne montaze
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


No vzhledem k tomu ze problem prestal vymenou za turbo z vrakace tak kde asi byl ty chytrej?MirekX píše:takže tam blblo něco jinýho a ještě jste to dali špatně dohromady a může za to ten, kdo repasoval turbo... a takhle obvykle všechny fámy vznikají...Bmwrepair píše:Osobni zkusenost ty blabole... Passat 96kW, majitel si stezoval na lehke vypadky vykonu, vazla regulace. Turbo ven a on ze si necha udelat repas. Odvezl do Holic a za 2 dny prijel ze parada, ze rychle a levne. Namontoval jsem a vypadky stale stejne a jeste k tomu hezky zpivaloZa me proste Holice ani nahodou a co vim od znamych tak podobne zkusenosti. Navic oblibena omilacka turboopravaru, hvizdani je vinou spatne montaze


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
žádná firma na světě nemá a nemůže mít 100% spokojených zákazníků a ani 100% svých výrobků bez vady. Pak je důležité, jak se staví k případnému problému. A zrovna turbo je věc, která se montáží nebo jiným problémem na vozidle dá velmi rychle zničit. Je zajímavé, že většina negativních zkušeností je "z doslechu" atd..
Moje firma brala z Turbopoweru za ta léta víc jak 50ks repasovaných turbodmychadel (hlavně velká turba traktory, bagry..) a reklamace byla jediná a to se pak ještě ukázalo, že byl u zákazníka problém s tlakem mazání na motoru...
Moje firma brala z Turbopoweru za ta léta víc jak 50ks repasovaných turbodmychadel (hlavně velká turba traktory, bagry..) a reklamace byla jediná a to se pak ještě ukázalo, že byl u zákazníka problém s tlakem mazání na motoru...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Ano,je tu několik dobrých repasářů a jak se tu píše,že turbopower na hovno,pak turbosport na hovno. Oni umí oba,ale Repasované turbo nebude nikdy chodit jak originál. Pokud si ho ovšem neseřidíš ještě na autě. Na reapsu nikdo nikdy nedokáže na stavit protitlak(tj ten malý červík,který zaráží táhlo když banka vcucne nadoraz)Má být určitá hodnota na volnoběh a toto nikdo nenasimuluje v dilničce. Zatím bývá táhlo docela přešponované a protitlak na bodu mrazu. Takže já měl turbo s turbopweru s holic od olega,trochu jsem si ho pošteloval a plní krasně požadavky,nepřefukuje se a fouká jak má konkretně VB 1.7 bar po softu. To je bohužel u většin tureb po repas. Znám pár jedinců,kteří nasadily turbo na auto kde se rozstřelilo a nic nevyčistily a dali druhé. Po týdnu to prasklo a staršně se rozčilovaly a reklamovali a pak tito jedinci pomlouvají a druzí říkají já jsem slyšel,že ten a ten. Takže za mě referuji,že powerturbo holice a turbosport andre jsou v první řadě zbytek neznám a nezajímám se 

VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Odpovědi: 0
Jak to stelujes na aute? Know how?Traker píše:Ano,je tu několik dobrých repasářů a jak se tu píše,že turbopower na hovno,pak turbosport na hovno. Oni umí oba,ale Repasované turbo nebude nikdy chodit jak originál. Pokud si ho ovšem neseřidíš ještě na autě. Na reapsu nikdo nikdy nedokáže na stavit protitlak(tj ten malý červík,který zaráží táhlo když banka vcucne nadoraz)Má být určitá hodnota na volnoběh a toto nikdo nenasimuluje v dilničce. Zatím bývá táhlo docela přešponované a protitlak na bodu mrazu. Takže já měl turbo s turbopweru s holic od olega,trochu jsem si ho pošteloval a plní krasně požadavky,nepřefukuje se a fouká jak má konkretně VB 1.7 bar po softu. To je bohužel u většin tureb po repas. Znám pár jedinců,kteří nasadily turbo na auto kde se rozstřelilo a nic nevyčistily a dali druhé. Po týdnu to prasklo a staršně se rozčilovaly a reklamovali a pak tito jedinci pomlouvají a druzí říkají já jsem slyšel,že ten a ten. Takže za mě referuji,že powerturbo holice a turbosport andre jsou v první řadě zbytek neznám a nezajímám se

je to běh na delší trat. nejdřív se musíš ujistít,že jde podtlak jaký má být at není vada v tomto. Musí se stahovat až k červu to je základ. po stahnutí k červu musí davat daný protitlak. pak si tu banku sundám a v ruce povolím nebo předpružím a pak zase nasadím. Na svém jsem to delal snad 5krát
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS