Repas turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

skoda141
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 20:09
Bydliště: pelhrimov

REPAS TURBA

Příspěvek od skoda141 »

nez do pardubic ,k postrikanymu polakovi od vyjetyho oleje ,tak to jsou holice zlaty
Naposledy upravil(a) skoda141 dne 15 dub 2014, 12:13, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Pechy dělá vše co jsi potřeboval tak co řešíš?
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: REPAS TURBA

Příspěvek od jericho-3 »

skoda141 píše:v pardubicich se aspon naucis polsky a v holicich rusky
:) :) to je prdel
nepropadat panice...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Zvolda píše: tak já jsem to tam již odeslal :( tak doufám, že budu jeden z těch kdo bude spokojený...prý dávají 2 roky záruku..tak snad to musí něco vydržet ne?
Jo ale problém nesmí vzniknout "špatnou montáží" nebo asi 50ti dalšíma příčinama, které jim nevymluvíš.. jako většině forem co dělají/prodávají turba
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Bmwrepair píše:
1pavel píše:
Bmwrepair píše:Holice ani nahodou, Cina montovana v Polsku. Pokud se nezlepsili, obloukem bych se vyhnul. Ostatni neznam
japak jsi na tohle přišel ? (LOL) píšeš bláboly
Osobni zkusenost ty blabole... Passat 96kW, majitel si stezoval na lehke vypadky vykonu, vazla regulace. Turbo ven a on ze si necha udelat repas. Odvezl do Holic a za 2 dny prijel ze parada, ze rychle a levne. Namontoval jsem a vypadky stale stejne a jeste k tomu hezky zpivalo :) Za me proste Holice ani nahodou a co vim od znamych tak podobne zkusenosti. Navic oblibena omilacka turboopravaru, hvizdani je vinou spatne montaze :)
psal jsi čína montovaná v Polsku , což je totální blbost a osobní zkušenost že si to někam zavezl zákazník ? víš vůbec co si vlastně v reálu tam nechal s turbem dělat ?
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Sice pozdě, ale přeci. Divím se, že tu nikdo nemluví o turbosport. Nechal jsem tam dělat VNT15 a byl jsem spokojený. Teď jsem dával větší turbo a toto bylo ve stavu jako jsem ho dostal z opravy. Je to cca 50tis km.
Takže za mne jedině turbosport
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Bmwrepair píše:Osobni zkusenost ty blabole... Passat 96kW, majitel si stezoval na lehke vypadky vykonu, vazla regulace. Turbo ven a on ze si necha udelat repas. Odvezl do Holic a za 2 dny prijel ze parada, ze rychle a levne. Namontoval jsem a vypadky stale stejne a jeste k tomu hezky zpivalo :) Za me proste Holice ani nahodou a co vim od znamych tak podobne zkusenosti. Navic oblibena omilacka turboopravaru, hvizdani je vinou spatne montaze :)
takže tam blblo něco jinýho a ještě jste to dali špatně dohromady a může za to ten, kdo repasoval turbo... a takhle obvykle všechny fámy vznikají...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

Ja sem zase slysel ze turbosport tady v jablonci je o nicem...
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

MirekX píše:
Bmwrepair píše:Osobni zkusenost ty blabole... Passat 96kW, majitel si stezoval na lehke vypadky vykonu, vazla regulace. Turbo ven a on ze si necha udelat repas. Odvezl do Holic a za 2 dny prijel ze parada, ze rychle a levne. Namontoval jsem a vypadky stale stejne a jeste k tomu hezky zpivalo :) Za me proste Holice ani nahodou a co vim od znamych tak podobne zkusenosti. Navic oblibena omilacka turboopravaru, hvizdani je vinou spatne montaze :)
takže tam blblo něco jinýho a ještě jste to dali špatně dohromady a může za to ten, kdo repasoval turbo... a takhle obvykle všechny fámy vznikají...
No vzhledem k tomu ze problem prestal vymenou za turbo z vrakace tak kde asi byl ty chytrej? :) Jo a ze byl v Holicich bylo videt podle razitka na "navodu montaze" s radoby chytryma radama. Vozte si to kam chcete, uvidite jak to dopadne :)
tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2012, 07:52

Příspěvek od tpec »

Mám taky zkušenost s TurboSportem v Jablonci, ale jen dobrou :) Spokojenost maximální, jak s přístupem, tak s prací. Za mne - doporučuji.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

žádná firma na světě nemá a nemůže mít 100% spokojených zákazníků a ani 100% svých výrobků bez vady. Pak je důležité, jak se staví k případnému problému. A zrovna turbo je věc, která se montáží nebo jiným problémem na vozidle dá velmi rychle zničit. Je zajímavé, že většina negativních zkušeností je "z doslechu" atd..
Moje firma brala z Turbopoweru za ta léta víc jak 50ks repasovaných turbodmychadel (hlavně velká turba traktory, bagry..) a reklamace byla jediná a to se pak ještě ukázalo, že byl u zákazníka problém s tlakem mazání na motoru...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Ja mam zkusenosti z tovarnim repasem a musim rict ze zatim vse ok je pravda ze tech aut bylo zatim jen do 10 ks
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Ano,je tu několik dobrých repasářů a jak se tu píše,že turbopower na hovno,pak turbosport na hovno. Oni umí oba,ale Repasované turbo nebude nikdy chodit jak originál. Pokud si ho ovšem neseřidíš ještě na autě. Na reapsu nikdo nikdy nedokáže na stavit protitlak(tj ten malý červík,který zaráží táhlo když banka vcucne nadoraz)Má být určitá hodnota na volnoběh a toto nikdo nenasimuluje v dilničce. Zatím bývá táhlo docela přešponované a protitlak na bodu mrazu. Takže já měl turbo s turbopweru s holic od olega,trochu jsem si ho pošteloval a plní krasně požadavky,nepřefukuje se a fouká jak má konkretně VB 1.7 bar po softu. To je bohužel u většin tureb po repas. Znám pár jedinců,kteří nasadily turbo na auto kde se rozstřelilo a nic nevyčistily a dali druhé. Po týdnu to prasklo a staršně se rozčilovaly a reklamovali a pak tito jedinci pomlouvají a druzí říkají já jsem slyšel,že ten a ten. Takže za mě referuji,že powerturbo holice a turbosport andre jsou v první řadě zbytek neznám a nezajímám se :)
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Traker píše:Ano,je tu několik dobrých repasářů a jak se tu píše,že turbopower na hovno,pak turbosport na hovno. Oni umí oba,ale Repasované turbo nebude nikdy chodit jak originál. Pokud si ho ovšem neseřidíš ještě na autě. Na reapsu nikdo nikdy nedokáže na stavit protitlak(tj ten malý červík,který zaráží táhlo když banka vcucne nadoraz)Má být určitá hodnota na volnoběh a toto nikdo nenasimuluje v dilničce. Zatím bývá táhlo docela přešponované a protitlak na bodu mrazu. Takže já měl turbo s turbopweru s holic od olega,trochu jsem si ho pošteloval a plní krasně požadavky,nepřefukuje se a fouká jak má konkretně VB 1.7 bar po softu. To je bohužel u většin tureb po repas. Znám pár jedinců,kteří nasadily turbo na auto kde se rozstřelilo a nic nevyčistily a dali druhé. Po týdnu to prasklo a staršně se rozčilovaly a reklamovali a pak tito jedinci pomlouvají a druzí říkají já jsem slyšel,že ten a ten. Takže za mě referuji,že powerturbo holice a turbosport andre jsou v první řadě zbytek neznám a nezajímám se :)
Jak to stelujes na aute? Know how?
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

je to běh na delší trat. nejdřív se musíš ujistít,že jde podtlak jaký má být at není vada v tomto. Musí se stahovat až k červu to je základ. po stahnutí k červu musí davat daný protitlak. pak si tu banku sundám a v ruce povolím nebo předpružím a pak zase nasadím. Na svém jsem to delal snad 5krát
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“