Peugeot chyba P1586!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot chyba P1586!!!
chlapy řešil ste už někdo tuhle chybu na Peugeot 308 r.v.09 obsah 1,6HDI č.chyby P1586 -napájecí napěti snimače je přiliš nizké tlak paliva,prutok vzduchu,EGR ventil.Auto přestáva nehodně táhnout a sou už v poslední době horší starty a občas na volnoběh zdechne.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 13 srp 2010, 14:50
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Zažil jsem tento případ (popsal jsem to jako článek do Autoexpertu-má to vyjít v některém z následujících číslech) na voze F-Focus 1,8TDDI - zkrat referenčního napětí normálně chcípl motor (resetovala se řídící jednotka). Jestli by i tento peugeot byl náchylný na zkrat netuším. Vzal bych osciloskop a měřil.




Jj, je to tak. Řešil jsem 307, byl tam v háji potenciometr na polohu turba. Když jsem odpojil 5V napájení auto chytlo. Když bylo připojený tak ne...karter píše:když by šel egr ventil do skratu tak by to mělo vliv na to že to nechytne nebo třeba i občas na volnoběh zdechne ?GeorgeB píše:Taky se přikláním ke zkratu referenčních +5V (například prodřený kabely).
A je to dýl, jsem řešil Scudo272 2.0... Byl v čudu EGR. Občas to za jízdy zhaslo a nešlo natočit, když to vychladlo, zas to chvíli jelo. Odpojil jsem EGR a ...
Tak dnes ráno už auto nechtělo vůbec chitit.Pár dní na zpět vždy chitil asi na popadesáté.Tak sem dnes odpojil EGR ventil a hned to chytlo.Při zapojení zpět opět to samé tak sem obědnal rovnou nový.pajda píše:Jj, je to tak. Řešil jsem 307, byl tam v háji potenciometr na polohu turba. Když jsem odpojil 5V napájení auto chytlo. Když bylo připojený tak ne...karter píše:když by šel egr ventil do skratu tak by to mělo vliv na to že to nechytne nebo třeba i občas na volnoběh zdechne ?GeorgeB píše:Taky se přikláním ke zkratu referenčních +5V (například prodřený kabely).
A je to dýl, jsem řešil Scudo272 2.0... Byl v čudu EGR. Občas to za jízdy zhaslo a nešlo natočit, když to vychladlo, zas to chvíli jelo. Odpojil jsem EGR a ...