Peugeot chyba P1586!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karter
Aktivista
Příspěvky: 1493
Odpovědi: 1
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Bydliště: Praha

Peugeot chyba P1586!!!

Příspěvek od karter »

chlapy řešil ste už někdo tuhle chybu na Peugeot 308 r.v.09 obsah 1,6HDI č.chyby P1586 -napájecí napěti snimače je přiliš nizké tlak paliva,prutok vzduchu,EGR ventil.Auto přestáva nehodně táhnout a sou už v poslední době horší starty a občas na volnoběh zdechne.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

čím je to čtený jaký motor to je.U jednotlivých motorů se ten kod liší ve významu.
karter
Aktivista
Příspěvky: 1493
Odpovědi: 1
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

geo píše:čím je to čtený jaký motor to je.U jednotlivých motorů se ten kod liší ve významu.
No kod motoru zjistim a čtený to je diagnostikou Delphi
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

Má to turbo se snímačem polohy? Nebo EGR... Zkratuje se to a sežere to 5tivoltový napájení na snímače
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Odpovědi: 0
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Taky se přikláním ke zkratu referenčních +5V (například prodřený kabely).
karter
Aktivista
Příspěvky: 1493
Odpovědi: 1
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

GeorgeB píše:Taky se přikláním ke zkratu referenčních +5V (například prodřený kabely).
když by šel egr ventil do skratu tak by to mělo vliv na to že to nechytne nebo třeba i občas na volnoběh zdechne ?
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Odpovědi: 0
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Zažil jsem tento případ (popsal jsem to jako článek do Autoexpertu-má to vyjít v některém z následujících číslech) na voze F-Focus 1,8TDDI - zkrat referenčního napětí normálně chcípl motor (resetovala se řídící jednotka). Jestli by i tento peugeot byl náchylný na zkrat netuším. Vzal bych osciloskop a měřil.
Obrázek
Obrázek
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

karter píše:
GeorgeB píše:Taky se přikláním ke zkratu referenčních +5V (například prodřený kabely).
když by šel egr ventil do skratu tak by to mělo vliv na to že to nechytne nebo třeba i občas na volnoběh zdechne ?
Jj, je to tak. Řešil jsem 307, byl tam v háji potenciometr na polohu turba. Když jsem odpojil 5V napájení auto chytlo. Když bylo připojený tak ne...
A je to dýl, jsem řešil Scudo272 2.0... Byl v čudu EGR. Občas to za jízdy zhaslo a nešlo natočit, když to vychladlo, zas to chvíli jelo. Odpojil jsem EGR a ...
karter
Aktivista
Příspěvky: 1493
Odpovědi: 1
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

pajda píše:
karter píše:
GeorgeB píše:Taky se přikláním ke zkratu referenčních +5V (například prodřený kabely).
když by šel egr ventil do skratu tak by to mělo vliv na to že to nechytne nebo třeba i občas na volnoběh zdechne ?
Jj, je to tak. Řešil jsem 307, byl tam v háji potenciometr na polohu turba. Když jsem odpojil 5V napájení auto chytlo. Když bylo připojený tak ne...
A je to dýl, jsem řešil Scudo272 2.0... Byl v čudu EGR. Občas to za jízdy zhaslo a nešlo natočit, když to vychladlo, zas to chvíli jelo. Odpojil jsem EGR a ...
Tak dnes ráno už auto nechtělo vůbec chitit.Pár dní na zpět vždy chitil asi na popadesáté.Tak sem dnes odpojil EGR ventil a hned to chytlo.Při zapojení zpět opět to samé tak sem obědnal rovnou nový.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“