Sítko a olejová vana 1,6 HDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sítko a olejová vana 1,6 HDI
Zdravím,
byl jsem upozorněn přímo servise Citroen na zánášení malého sítka
v přívodu oleje k turbu.Při každé výměně oleje čistit,nebo odstranit.
Sundat olejovou vanu,vyčistit a prolisotat vypouštěcí šroub,aby byl
níž a vytekly všechny usazeniny.Máte s tím někdo zkušenosti ?
Děkuji,Mi.
byl jsem upozorněn přímo servise Citroen na zánášení malého sítka
v přívodu oleje k turbu.Při každé výměně oleje čistit,nebo odstranit.
Sundat olejovou vanu,vyčistit a prolisotat vypouštěcí šroub,aby byl
níž a vytekly všechny usazeniny.Máte s tím někdo zkušenosti ?
Děkuji,Mi.
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
výš zmiňovaná továrna na karbon je to jen proto, že je tam servisní interval 30tis.km u některých modelů ( i Fordy TDCi )
někdo to najíždí 2-3 roky, to se pak nediv....
každý auto co dáváme do kupy nebo si je někdo doveze / koupí jinde - jasný doporučení - vana dolů, vyčistit telefon nebo dát novej, trubka na tlakový olej na turbo raději dát novou, sítka vyhodit, udělat výplach Tech nebo Liwa Moly třeba, novej olej 5w a pak měnit po max. 15tis. a nemáš problém...
jinak ty 1.6HDi jsou dobrý, spotřeba super, v zimě to chytá jak benziňák, jen je to prostě náročnější na údržbu a prevenci
ale co dneska není že
kdo nechce nic řešit nebo občas opravovat, doporučím S5, V3S popř. Avia bez turba
někdo to najíždí 2-3 roky, to se pak nediv....
každý auto co dáváme do kupy nebo si je někdo doveze / koupí jinde - jasný doporučení - vana dolů, vyčistit telefon nebo dát novej, trubka na tlakový olej na turbo raději dát novou, sítka vyhodit, udělat výplach Tech nebo Liwa Moly třeba, novej olej 5w a pak měnit po max. 15tis. a nemáš problém...
jinak ty 1.6HDi jsou dobrý, spotřeba super, v zimě to chytá jak benziňák, jen je to prostě náročnější na údržbu a prevenci
ale co dneska není že
kdo nechce nic řešit nebo občas opravovat, doporučím S5, V3S popř. Avia bez turba
