Felicia 1.3Mpi 50Kw

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a jestli je to MPI tak kontrola těsnosti sání (těsnění sání-hlava)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

Ja preventivne mnenil svice ,kabely,vicko a palec.Taky motor na volnobeh divne vrcel a pri zatahu i cukal.ted lita jak za mlada.
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:a jestli je to MPI tak kontrola těsnosti sání (těsnění sání-hlava)
ladas co tam nakontroluješ když je tam netěstnost zvednou se ti otáčky na volnoběh
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“