Fiat Ducato 3.0JTD 158PS to 204PS @ 533Nm by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Fiat Ducato 3.0JTD 158PS to 204PS @ 533Nm by DIESELPOWER

Příspěvek od JasteR »

DIESELPOWER neupravuje pouze Volkswagen Group:
Fiat Ducato 3.0JTD 158PS to 204PS @ 533Nm powered by DIESELPOWER
optimalizace ECU DIESLEPOWER — v DIESELPOWER s.r.o.

Více zde:
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 5773/posts


Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) JasteR dne 10 kvě 2014, 20:11, celkem upraveno 1 x.

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Není chip u dodávek a podobných na úkor životnosti motoru, když něco pořád tahají?
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

pekne. 50 koni + 100Nm asi to ozilo
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

xshreck píše:Není chip u dodávek a podobných na úkor životnosti motoru, když něco pořád tahají?
3.0JTD je konstrukcne robustni motor (zadne 1.4TDI), pri spravnem servisu a uzivani neni uprana na ukor zivotnosti motoru..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Nó, teď aby ten náklad lépe uvazoval. (LOL)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Jezdím právě v Citroenu Jumperu, dá se řáct toto auto akorát s nižším obsahem. Tak mne zajímalo, co by mu takovej chip udělal taky a co na to živosnost... prootže s tunou za prdelí se jede furt pod plným pomalu (při rozjíždění apod, udržování rychlosti v poho)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Problemove jsou spíše převodovky a to i v sérii..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

jaster, ešte, že si to napísal. Už som mal na jazyku, všetko je pekné, ale jediné, čo u týchto aut prinesie vačšia porcia NM je rýchlejšia smrť prevodovky. stačí si porovnať ten istý motor v dailyne, tam má ináč naložené a prečo, lebo je tam riadna skrina, ktorú ten krutak neroz.ebe.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

Nevim,nevim ...ale ty JTD uz litaj v serii,prevodovky ??neni problem aby byla po 30tis. KO
smej0191
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 13 led 2008, 09:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin SR

Příspěvek od smej0191 »

u nás v práci máme dve takéto dodávky jedna 160koni tá vydržala 400tis pak šla na výmenu motoru a 130k ta vydržala 500tis skoro
boost in progress
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

3,0 + vozík napr z autom naložéním jazda na 6 stupni pod 110 odrovna prevo do 50 tisic km
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Ja mám 3,0 180 ps, s plachtou. To auto je tak na p..u zprevodované, že na dialnici to nedokáže udržať 120 km/h stačí, že sa postaví trošku kopček a už ide rýchlosť dole. Tá šestka je tam zbytočne dlhá. už som uvažoval, že ju prestanem používať, lebo jazdím po dialnici stovkou, nie viac. zatiaľ 90 tis km, tak som zvedavý, ako to bude dalej.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

:o tak tohle by se mi líbilo na pracovní ježdění, já jezdím s R. Master 85kw a je to lenoch, ale s prázdným se dá lítat celkem svižně, ale tohle musí být jiná liga :)

puci: to je takový problém si do kopce podřadit na pětku? Já to dělám tak normálně, když 120kmh do kopce udrží 115ps auto, tak 180ps to musí dát s prstem v nose ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3647
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Plachta je svinstvo...
Oct asv 2000, DieselPower
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Pája 19 píše:Plachta je svinstvo...


a duplom, ked nemáš nad kabínou spojler, ale 1 m vysokú a 2,2 m široku stenu z tej plachty.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“