znovu zprovoznění dlouhodobě odstaveného auta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
znovu zprovoznění dlouhodobě odstaveného auta
čau,po 13 měsících mi policie vrací zabavený auto.je to WV Tiguan 2.0 TDI CR dpf.CBAB.Co zkontrolovat a udělat před prvním startem?Před zabavením měněn olej+filtr+paliváč.V nádrži 3/4 nafty bez biosložky.Dík za rady.
nabít baterku zkontrolovat náplně a případně obrzdit brzdy pokud stihly schnít a policií bylo auto neoprávněně zadrženo mohl bys požadovat finanční náhradu za poškozené věci (ohnilé brzdy neudržovaná baterie a pod...)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zprovozňoval jsem Caddy PD co stála venku 1+1/2 roku, motor chytnul napoprvé, což jsem se docela divil, cvakaly teda hydra, ale to budiž.
Trága byly brzdy, po pár kilometrech začaly neuvěřitelně kopat, takže nové jak kotouče ( tenké na stočení ) a desky, jinak pohoda. Aku jsem nabil a jezdila ještě rok než klekla.
Trága byly brzdy, po pár kilometrech začaly neuvěřitelně kopat, takže nové jak kotouče ( tenké na stočení ) a desky, jinak pohoda. Aku jsem nabil a jezdila ještě rok než klekla.
jasny golfa s nesmrtelnou technikou, ale tiguan s railem bude jiny kafe....tuner píše:Ja mam bezne odstavenyho golfa 1-2 roky, chyta na brnk i po 2 rocich stani, ani baterku nenabijim. je akorat plnej jehlici a listi tak to vyhazu a jedu. Sem tam vyhodim vajicko od kuny a nebo mysi

presne, nadrz nafty, palivak a kdyz mas na tiguan tak dej olej s filtrem
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
loni v lete sem koupil auto mitsubichi colt ktery stal odstaveny nekde pod stromama 6 let. neslo nastartovat a v nadrzi bylo 20 ltr benzinu. jen se vycistil karbec,strikl sem do sani cistic brzd a hned chytlo. nic sem s autem nedelal jen vykuchal interier a skoncilo na zavody. jezdilo bez problemu az do dubna kdy melo kollizi a uz se utrhl chladic. tak slo do smelcu.
brzdy byly orezli ale ojely se za chvilku
ono jinak kdyz vidim jak v bazarech stoji auta treba 2 a vice let a pak nekdo koupi tak si mysli taky co ma za vonavku napucovanou
brzdy byly orezli ale ojely se za chvilku

ono jinak kdyz vidim jak v bazarech stoji auta treba 2 a vice let a pak nekdo koupi tak si mysli taky co ma za vonavku napucovanou

Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3
Odstavil jsem ARomeo, měl jsem zato, že jen na chvilku, ale byly z toho 2 roky/stála v trávě na zahradě/ dodnes se považuji za idiota. Zmizela kapalina v chladiči a propadly se oba pedály/spojka,brzda/..Jakmile je u hydrauliky hliníkový brzd. válec ,prasátko, je problém, hliník zoxiduje, gumičky netěsní a je to./to tam byla nová kapalina stejně jako v chladiči/. A když jsem s kámošem uváděl do provozu Saaby 95/6, které kupoval různě po stodolách nebo je měl sám odstavené, byl stejný problém..Všude byly hliníkové válce..Ale to byla klasika, žádná sračka s ŘJ, která vyčuchne, komponenty v ní zestárnou, hodnoty poskočí mimo toleranci a je vymalováno... 

nepropadat panice...