Při courání po Německu se mi najednou u mojí 725tds stalo, že při startování si motor sám přidal plyn a hned ubral, za mnou mrak kouře a na displeji hned hláška Einspritzanlage, neboli vstřikovací zařízení. Tato hláška byla zobrazena po celou dobu, co motor běžel. Radši jsem to pak nasměroval domů, auto jelo celkem normálně, spotřeba taky celkem v normě. Ale určitě se něco v autě zlého děje, myslel jsem, že druhý den se studeným motorem třeba problém odezní, ale hláška se ukáže i u studeného motoru a motor si opět sám přidá plyn, neboli vstřikovací systém pustí při startu více paliva. Nevím jestli je to proto, že jednotka vyhodnotí, že je potřeba pustit více paliva, protože ve vstřik. soustavě poklesl tlak, z nějakého důvodu, např. netěsnosti ventilu regulace tlaku ve vstřik. soustavě, nebo je problém někde jinde? Nemáte někdo kdo má diesla podobné nebo stejné zkušenosti?
Toto se dělo v létě, kdy bylo teplo, ted v současné době, kdy je po ránu zima, motor nastartuje v pohodě jak má a bez hlášky Einspritzanlage na displeji, jakmile ale motor zdechnu a znovu nastartuju, dělá to zase, páč už je ohřátý, čili asi tam holt hraje někde v něčem hlavní roli teplota motoru, nemůže být v háji něco co je závislé na teplotě motoru?
ještě taková věc: toto se mi poprvé u tohoto auta stalo před 2 roky v létě a samo od sebe to vloni vlétě odeznělo, no a letos v září, v teplých dnech se to zas samo vrátilo....
ještě dodám, že motor je s chipem, na kolik to nevím, páč už jsem to tak před víc jak 4 rokama koupil. samotný motor v autě už není původní, má ještě hliníkové sání, čili nejspíš z E34, nebo E36. ledaže by tam někdo dal jen jinou hlavu s hliníkovým sáním, když mu asi ta původní rupla. jakože asi tu novější na plastové sání zrovna nesehnal.