725tds E38 hláška na displeji: Einspritzanlage

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
normann
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 25 říj 2011, 16:48
Odpovědi: 0
Bydliště: severní čechy

725tds E38 hláška na displeji: Einspritzanlage

Příspěvek od normann »

Při courání po Německu se mi najednou u mojí 725tds stalo, že při startování si motor sám přidal plyn a hned ubral, za mnou mrak kouře a na displeji hned hláška Einspritzanlage, neboli vstřikovací zařízení. Tato hláška byla zobrazena po celou dobu, co motor běžel. Radši jsem to pak nasměroval domů, auto jelo celkem normálně, spotřeba taky celkem v normě. Ale určitě se něco v autě zlého děje, myslel jsem, že druhý den se studeným motorem třeba problém odezní, ale hláška se ukáže i u studeného motoru a motor si opět sám přidá plyn, neboli vstřikovací systém pustí při startu více paliva. Nevím jestli je to proto, že jednotka vyhodnotí, že je potřeba pustit více paliva, protože ve vstřik. soustavě poklesl tlak, z nějakého důvodu, např. netěsnosti ventilu regulace tlaku ve vstřik. soustavě, nebo je problém někde jinde? Nemáte někdo kdo má diesla podobné nebo stejné zkušenosti?
Toto se dělo v létě, kdy bylo teplo, ted v současné době, kdy je po ránu zima, motor nastartuje v pohodě jak má a bez hlášky Einspritzanlage na displeji, jakmile ale motor zdechnu a znovu nastartuju, dělá to zase, páč už je ohřátý, čili asi tam holt hraje někde v něčem hlavní roli teplota motoru, nemůže být v háji něco co je závislé na teplotě motoru? :(
ještě taková věc: toto se mi poprvé u tohoto auta stalo před 2 roky v létě a samo od sebe to vloni vlétě odeznělo, no a letos v září, v teplých dnech se to zas samo vrátilo.... :(
ještě dodám, že motor je s chipem, na kolik to nevím, páč už jsem to tak před víc jak 4 rokama koupil. samotný motor v autě už není původní, má ještě hliníkové sání, čili nejspíš z E34, nebo E36. ledaže by tam někdo dal jen jinou hlavu s hliníkovým sáním, když mu asi ta původní rupla. jakože asi tu novější na plastové sání zrovna nesehnal.
Naposledy upravil(a) normann dne 31 říj 2011, 18:43, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20336
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

těžko vařit z vody, chce to načíst, možná teplotní čidlo, řídící vstřik, váha atd.
nebo je problém v elektronice čerpadla - dost častá závada...
normann
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 25 říj 2011, 16:48
Odpovědi: 0
Bydliště: severní čechy

Příspěvek od normann »

ta řídící jednotka čerpadla, no nevím, nechal jsem měnit vloni vstřik. čerpadlo, dal jsem tam jeté, ale dobré, ale fakt je, že nevím už, jestli jsme tam dávali tu původní jednotku čerpadla, nebo ne. ted se blbě zeptám, kde že je na tds teplotní čidlo? vlastně k němu vede jeden kablík, ne? a pokud já vím, tak tyhle různý kablíky, co oblézají motor kolem dokola, bývají už na některých místech všelijak polámané, ztvrdlé, izolace vyhřátá, možná by stačilo je proměřit, i když ta diagnoza by to mohla zjistit, nevím jen, jestli mi se dostane v pohodě do řídící jednotky motoru diagnostika, když je motor načipován, prý se musí vyměnit nějaký integráč, jak mu říkají šváb, dát tam nenačipovaný, provést diagnozu a pak dát švába s čipem zpátky, nevím ale co je na tom pravdy.
normann
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 25 říj 2011, 16:48
Odpovědi: 0
Bydliště: severní čechy

Příspěvek od normann »

takže vloni na podzim se přišlo na to, že v řídící jednotce motoru odešel jeden integráč k jednotce žhavení, vyměnil se a byl s touto závadou doufám už navždy pokoj....
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Radsi nepremyslej, okolo aut ti to zrejme nejde :) Proste zajed na diagnostiku jinak si tu muzes spekulovat donekonecna
normann
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 25 říj 2011, 16:48
Odpovědi: 0
Bydliště: severní čechy

Příspěvek od normann »

Bmwrepair píše:Radsi nepremyslej, okolo aut ti to zrejme nejde :) Proste zajed na diagnostiku jinak si tu muzes spekulovat donekonecna
človíčku nešťastná četl jsi ten můj POSLEDNÍ příspěvek pořádně???? když už mi teda přispíváš takovej blábol do tématu.... :roll:

zajímalo by mně teda podle čeho ty soudíš, jestli to někomu kolem aut jde, nebo nejde ty hlavo. (rofl) :roll:

ale i tak ti dík za fundované uznání, líbí se mi, že hned dokážeš každýho odhadnout podle asi 4 mých příspěvku v mém tématu na tomto dieselforu, kam teda moc nechodím.

kdybys četl můj poslední příspěvek v mém vlákně, dočetl bys se, že to mám už od podzimu opravený ty rozumbrado.

na rozdíl od mnohých lidí a možná i tebe, mám přístup k diagnostice kdykoliv a věř, že na mém autě proběhla XX krát, akorát diagnostika u tak starých motorů, jako je tds, nerozluští všechno, že?
čili TUTO ZÁVADU DIAGNOSTIKA NEROZPOZNALA!
píšu schválně pro tebe velká písmena.

ale to bys snad mohl vědět, že ne všechno diagnostika odhalí, ne? když se tu v mém tématu projevuješ jako nějakej všemi uznávanej renomovanej automechanik rovnou z BMW.... :roll: (rofl)
Odpovědět

Zpět na „BMW“