SHARAN AUY 85 kW 4x4 jede od 2200 otacek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
king613
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 21 kvě 2014, 22:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

SHARAN AUY 85 kW 4x4 jede od 2200 otacek

Příspěvek od king613 »

Zdravim.
Mam sharana, Motor AUY 85 kW PD TD a mam problem s vykonem. Bydlim v kopcich, kdy po nastartovani potrebuji couvnout a vyjet prudky kopec. Sharkan se vsak v puli kopce zastavi pro nedostatek vykonu a zdechne.
Kdyz pod kopcem udelam brm brm, vytocim nad 2000 otacek a pustim spojku, pak to na 90 procent vyjedu. Trapi me tedy ze auto netahne odspodu, tak jako treba firemni vw caddy, ktera tadny problem nema. (taky PD TD). Nalogoval jsem kanaly 1,10,11 a hodil logy sem: http://www.stramberk17.cz/Logs.zip
poprosil bych uctive o zkouknuti a diagnostiku co s tim vehiklem je.
V ramci reseni uz jsem vymenil privodni trubku k turbu z filtrboxu (u turba byla praskla) zkousel vycistit vahu vzduchu, dokonce jsem ji prehodil do caddy s tim ze tam jede jeste lip jak originalni vaha z caddy (do toho kopce jsem dokonce i hrabal po pridani plynu)
V lozich je log i kanalu 5 a 6 na hrube zjisteni vykonu motoru kdy mi to spocitalo snad jen 70 kw a krivka je jak pohori se trema vrcholama.
sani je tesne od egr po filtrbox (zacpal jsem to u filtrboxu a fouknul do trubky co se strka do egr a vpodstate to unikalo nekde kolem merky na olej, takze netesnost to asi nebude. Puvodni majitel rikal, ze turbinu pred rokem delali. Kontroloval jsem vyvevu (volny vyvod podtlaku sklepan, zalepen) kontroloval jsem hadicky(u EGR byla horsi, vymena) a nez se dam do turba, kdy je demotaz na cca 6h (je to 4x4 jezek v kleci je podle mechose detska hracka) tak bych ocenil vase napady a rady.
mimochodem jak pozam vadny N75?
moc diky za pomoc tomek

PS: u logu koncicich D je v sani misto vahy dioda (je to poznat z logu) auto pri rozjezdu kouri jak dymovnice ale jede to znatelne lip. pak pri zpomaleni kolem 1300 otacek jakoby motor zacal houpat az cukat.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

kontrola vacky a hydra.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
king613
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 21 kvě 2014, 22:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od king613 »

proc kontrola vacky?
co te vede k tedle domence?
ze by se malo oteviraly ventily?
neni to vareni z vody?
motor neklepe, netriska.
nahled vacky sice nic moc...
www.stramberk17.cz/HPIM9580.JPG
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

kontrola vačky je u PD na místě. akorát pořádně.. točit motorem a každou vačku zkontrolovat zvlášť.. a podívat se jestli některý hydroštel už není načatý - známka prodření od vačky

zkontroluj i toto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61814

a to blbne jen za studena, nebo stále?
king613
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 21 kvě 2014, 22:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od king613 »

chova se to porad stejne. koukali jste ty logy?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“