převodovka Polo 6N1 1.7SDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
převodovka Polo 6N1 1.7SDi
Chci se zeptat na kvalitu a výdrž těchto převodovek. Mám 1.7SDi (AKU) 60PS a kód převodovky DXQ. Má někdo zkušenost? Popřípadě jak prodloužit životnost? Slyšel jsem něco o stříhání poddimenzovaných nýtu v doferenciálu.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34041
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: převodovka Polo 6N1 1.7SDi
člověk který řadí hlavou výdrž nekonečkná kokot který přemístnuje kvalty z místa na místo a dojí plyn co se dá tak tak co jsi slyšel je pravdou81 píše:Chci se zeptat na kvalitu a výdrž těchto převodovek. Mám 1.7SDi (AKU) 60PS a kód převodovky DXQ. Má někdo zkušenost? Popřípadě jak prodloužit životnost? Slyšel jsem něco o stříhání poddimenzovaných nýtu v doferenciálu.

-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Mám SDI POLO AGD tam je myslím ETF převodovka a to je ZLO. Volalo mi asi 10 lidí z ČR a každej se mě ptal jak se řešil ložisko protočený v obalu, všem se stává to samý. Převodovka když se objeví někde, tak pod 10 000 nejde a oprava v mým případě je na výměnu obalu, nebo bych to musel poslat SIXTOVI a 20cka mě stejně nemine.
Nevím jak tvoje ale pokud řešíš nýty, tak to musíš rozpůlit, všecko dát ven, dostat se na diferák, odvrtat nýty, dáš šrouby a jedeš,ale chtělo by to rovnou i ložiska na diferák a pár drobností a hned to něco stojí
Nevím jak tvoje ale pokud řešíš nýty, tak to musíš rozpůlit, všecko dát ven, dostat se na diferák, odvrtat nýty, dáš šrouby a jedeš,ale chtělo by to rovnou i ložiska na diferák a pár drobností a hned to něco stojí
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34041
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34041
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Na převodovce DXQ jsem neviděl, že by praskali nýty. Vždycky se rozsype ložisko na předloze uložený v obalu a obvykle vlítne do soukolí.
Doporučuju měnit olej co 2roky nebo po 60.000km ( co nastane dřív ) a plnit 3L oleje.
To že převodovka odejde není chyba řidiče, je to dané konstrukcí. Tyhle převodovky vycházejí z 1.9D, jenže ty neměli takový výkon a neodcházejí tolik. Pak udělali 1.9SDi a 1.7SDi a ty už padají.
Mám tady na regálu tři hotový ( přeložiskovaný ) 1.7SDi
Doporučuju měnit olej co 2roky nebo po 60.000km ( co nastane dřív ) a plnit 3L oleje.
To že převodovka odejde není chyba řidiče, je to dané konstrukcí. Tyhle převodovky vycházejí z 1.9D, jenže ty neměli takový výkon a neodcházejí tolik. Pak udělali 1.9SDi a 1.7SDi a ty už padají.
Mám tady na regálu tři hotový ( přeložiskovaný ) 1.7SDi
Co nekouří není diesel
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44