převodovka Polo 6N1 1.7SDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20
Odpovědi: 0

převodovka Polo 6N1 1.7SDi

Příspěvek od 81 »

Chci se zeptat na kvalitu a výdrž těchto převodovek. Mám 1.7SDi (AKU) 60PS a kód převodovky DXQ. Má někdo zkušenost? Popřípadě jak prodloužit životnost? Slyšel jsem něco o stříhání poddimenzovaných nýtu v doferenciálu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34041
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: převodovka Polo 6N1 1.7SDi

Příspěvek od slovacek.milos »

81 píše:Chci se zeptat na kvalitu a výdrž těchto převodovek. Mám 1.7SDi (AKU) 60PS a kód převodovky DXQ. Má někdo zkušenost? Popřípadě jak prodloužit životnost? Slyšel jsem něco o stříhání poddimenzovaných nýtu v doferenciálu.
člověk který řadí hlavou výdrž nekonečkná kokot který přemístnuje kvalty z místa na místo a dojí plyn co se dá tak tak co jsi slyšel je pravdou (LOL)
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od 81 »

A jak je náročné vyměnit nýty?
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Mám SDI POLO AGD tam je myslím ETF převodovka a to je ZLO. Volalo mi asi 10 lidí z ČR a každej se mě ptal jak se řešil ložisko protočený v obalu, všem se stává to samý. Převodovka když se objeví někde, tak pod 10 000 nejde a oprava v mým případě je na výměnu obalu, nebo bych to musel poslat SIXTOVI a 20cka mě stejně nemine.

Nevím jak tvoje ale pokud řešíš nýty, tak to musíš rozpůlit, všecko dát ven, dostat se na diferák, odvrtat nýty, dáš šrouby a jedeš,ale chtělo by to rovnou i ložiska na diferák a pár drobností a hned to něco stojí :)
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34041
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

81 píše:A jak je náročné vyměnit nýty?
a proč to řešíš? cuká to při jizdě v akceleraci?
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od 81 »

Nedělá to nic, ale chtěl bych preventivně vyřešit její slabá místa.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34041
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

81 píše:Nedělá to nic, ale chtěl bych preventivně vyřešit její slabá místa.
když to nic nedělá tak do toho nehrab chovej se k autu jak člověk a máš slabá místa dlohodobě pořešena ;)
Uživatelský avatar
Dawson X
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 27 led 2006, 12:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Černý Důl

Příspěvek od Dawson X »

Na převodovce DXQ jsem neviděl, že by praskali nýty. Vždycky se rozsype ložisko na předloze uložený v obalu a obvykle vlítne do soukolí.
Doporučuju měnit olej co 2roky nebo po 60.000km ( co nastane dřív ) a plnit 3L oleje.
To že převodovka odejde není chyba řidiče, je to dané konstrukcí. Tyhle převodovky vycházejí z 1.9D, jenže ty neměli takový výkon a neodcházejí tolik. Pak udělali 1.9SDi a 1.7SDi a ty už padají.
Mám tady na regálu tři hotový ( přeložiskovaný ) 1.7SDi
Co nekouří není diesel
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

To je ono :) to slavný ložisko.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“