Nouzový režim O1 1,9Tdi 66Kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LukasVep
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2013, 10:28
Odpovědi: 0

Nouzový režim O1 1,9Tdi 66Kw

Příspěvek od LukasVep »

Zdravím, mám problém :/ Mám Octavii 1,9Tdi 66kw AGR, najeto 408tis.
Při dlouhém stoupání má motor problém udržet výkon. To ale akceptuji že je to pouze 66kw a já se snažím udržet 100km/h. Ale když se snažím udržet výkon tak přidávám plyn a najednou vozidlo spadne do nouzového režimu a je po výkonu. Musím klasicky vypnout a nastartovat motor a jedu dál. Neděje se to každé stoupání ale děje se to velmi často. N75 mám vyměněný, podtlakový hadičky vyměněný, EGR odstraněný(podle návodu), TURBO lehce houká a sviští ale tlačí dobře.
Věci jsem vyměnil za účelem odstranění závady ale závada trvá dál.
Prosím o radu už jsem bezradný.
Předem díky moc za každý názor.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Hladaj niekde deravu hadicu a vypucuj regulaciu a naloguj to, mozno turba dycha z posledneho, samozrejme predpokladam, ze filtre mas OK.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
LukasVep
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2013, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasVep »

Hadice jsou nové až na jednu poloplastovou, průhlednou, ale tu jsem zkontroloval. Vypucovat regulaci.... mohl by jsi mi prosím vysvětlit co tím máš přesně na mysli? Filtry samozřejmě měním s výměnou oleje.
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

co je to za typ motoru? Jestli ALH tak hledej problém v zalehlé regulaci turba,naklápění lopatek.Pokud máš AGR s obtokovým turbem tak bych zkontroloval lopatky na turbu jsestli je čim vhánět vzduch
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
LukasVep
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2013, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasVep »

Zeptam se prosim te ... Kdyz je turbo s naklapenim lopatek ma tam na to podtlakovy regulator s hadickou. U AGR ma rurbo taky podtlakovou regulaci? A jestli jo tak co reguluje. Ja mam sice maleho sneka, opravdu male turbo ale vede k nemu podtlakova trubice do regulace ale nevim co reguluje.
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

tak pokud máš baňku tak máš turbo s regulací, tudíž bych poradil nechat vyčistit turbo. Já si ho čistím sám, ale jestli si na to troufneš to netuším. Často se zatrhnou vnitřní hvězdičky a pak se musí odvrtavat. Saze a karbon vymezi vůli mezi lopatkami které se naklápí a po čase už nemá regulace dostatek síly na to aby přemohla usazenou vrstvu a lopatky se nedostanou do potřebné polohy a turbo nenatlačí potřebný tlak = nouzový režim
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ivanrs »

otec riesil na ALH podobny problem, mal uplne hrdzavu podtlakovu banku na turbe a kusky hrdze zapchali ten maly zpetny ventil, cize vymena banky a zpetneho ventilu
LukasVep
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2013, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasVep »

Obrázek
Pokusil jsem se to vyfotit snad je to na te fotce poznat.. Podel sani tam vedou dve podtlakove a u jedne jde videt jak je napojena na banu.. Nevim na co to slouzi... Me bylo receno ze 1,9 66kw r.v.:1998 nema naklapeni lopatek ale potom nechapu co se tam reguluje[/url]
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

nechci tady kecat blaboly ale banka na AGR je na upousteni pretlaku ne?
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
LukasVep
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2013, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasVep »

U AGR by melo byt turbo tzv. rizeno podtlakem. Tqkze podle me mas pravdu. Takze by melo vyt tohle zatuhnute nebo zanesene jo? Cistit turbo jsem jeste nikdy nezkousel vim akorad ze se na to dela neaka koupel ve ktere se to necha. Otazka jestli udelat repas nebude lepsi ale za repas to bude ranec co:/
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

pokid je v poradku uzel a bez vuli tak neni duvod delat repas, jinak crna repasu je tak 5-6t? to se musis kouknout na netu
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
LukasVep
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2013, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasVep »

Vuli mam ale minimalni tak 1mm. A nevis kde by se dal sehnat postup nebo clanek o cisteni turba?
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

tady na foru je, a ne jeden, hledej.a turbo ma vuli i nove, vymezuje se olejem
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
LukasVep
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2013, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasVep »

Tak dekuji za rady ;) pokusim se provest nafotit a pak sem napsat vysledek abCh to tema uzavrel ;)
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

tak to nemusíš fotit,stačí když se podíváš jestli není osekaná vrtulka a vůli nevyfotíš
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“