Nouzový režim O1 1,9Tdi 66Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nouzový režim O1 1,9Tdi 66Kw
Zdravím, mám problém :/ Mám Octavii 1,9Tdi 66kw AGR, najeto 408tis.
Při dlouhém stoupání má motor problém udržet výkon. To ale akceptuji že je to pouze 66kw a já se snažím udržet 100km/h. Ale když se snažím udržet výkon tak přidávám plyn a najednou vozidlo spadne do nouzového režimu a je po výkonu. Musím klasicky vypnout a nastartovat motor a jedu dál. Neděje se to každé stoupání ale děje se to velmi často. N75 mám vyměněný, podtlakový hadičky vyměněný, EGR odstraněný(podle návodu), TURBO lehce houká a sviští ale tlačí dobře.
Věci jsem vyměnil za účelem odstranění závady ale závada trvá dál.
Prosím o radu už jsem bezradný.
Předem díky moc za každý názor.
Při dlouhém stoupání má motor problém udržet výkon. To ale akceptuji že je to pouze 66kw a já se snažím udržet 100km/h. Ale když se snažím udržet výkon tak přidávám plyn a najednou vozidlo spadne do nouzového režimu a je po výkonu. Musím klasicky vypnout a nastartovat motor a jedu dál. Neděje se to každé stoupání ale děje se to velmi často. N75 mám vyměněný, podtlakový hadičky vyměněný, EGR odstraněný(podle návodu), TURBO lehce houká a sviští ale tlačí dobře.
Věci jsem vyměnil za účelem odstranění závady ale závada trvá dál.
Prosím o radu už jsem bezradný.
Předem díky moc za každý názor.
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Hladaj niekde deravu hadicu a vypucuj regulaciu a naloguj to, mozno turba dycha z posledneho, samozrejme predpokladam, ze filtre mas OK.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
co je to za typ motoru? Jestli ALH tak hledej problém v zalehlé regulaci turba,naklápění lopatek.Pokud máš AGR s obtokovým turbem tak bych zkontroloval lopatky na turbu jsestli je čim vhánět vzduch
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
tak pokud máš baňku tak máš turbo s regulací, tudíž bych poradil nechat vyčistit turbo. Já si ho čistím sám, ale jestli si na to troufneš to netuším. Často se zatrhnou vnitřní hvězdičky a pak se musí odvrtavat. Saze a karbon vymezi vůli mezi lopatkami které se naklápí a po čase už nemá regulace dostatek síly na to aby přemohla usazenou vrstvu a lopatky se nedostanou do potřebné polohy a turbo nenatlačí potřebný tlak = nouzový režim
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
U AGR by melo byt turbo tzv. rizeno podtlakem. Tqkze podle me mas pravdu. Takze by melo vyt tohle zatuhnute nebo zanesene jo? Cistit turbo jsem jeste nikdy nezkousel vim akorad ze se na to dela neaka koupel ve ktere se to necha. Otazka jestli udelat repas nebude lepsi ale za repas to bude ranec co:/
