Padá do nouzáku Octavia I r.2003 1,9-74Kw

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
BIGR67
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 čer 2014, 15:25
Odpovědi: 0

Padá do nouzáku Octavia I r.2003 1,9-74Kw

Příspěvek od BIGR67 »

Zdravím mám problém s Oktávií I rok 2003 motor 1,9-PD-74Kw
Padá do nouzáku. Po přečtení všeho na zdejším foru,jsem se poksil nahrát log.
http://ulozto.cz/xkdK5c2G/log-01-003-010-011c-csv
http://ulozto.cz/x3XSEnDp/log-01-003-010-011d-csv
http://ulozto.cz/xN4Z1QcE/log-01-003-010-011f-csv
Naklápění zkontrolováno (chodí volně),baňka na turbu těsní a je v pořádku,ventil N75 nový,hadičky nové.
Už jsem z toho zoufalej... :(

Děkuju za rady.
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 23 dub 2014, 06:42
Odpovědi: 0

Re: Padá do nouzáku Octavia I r.2003 1,9-74Kw

Příspěvek od NejtoPS »

[quote="BIGR67"]Zdravím mám problém s Oktávií I rok 2003 motor 1,9-PD-74Kw
Padá do nouzáku. Po přečtení všeho na zdejším foru,jsem se poksil nahrát log.
http://ulozto.cz/xkdK5c2G/log-01-003-010-011c-csv
http://ulozto.cz/x3XSEnDp/log-01-003-010-011d-csv
http://ulozto.cz/xN4Z1QcE/log-01-003-010-011f-csv
Naklápění zkontrolováno (chodí volně),baňka na turbu těsní a je v pořádku,ventil N75 nový,hadičky nové.
Už jsem z toho zoufalej... :(

Děkuju za rady.[/quote]


hadičky zapojené jak mají být? podle toho logu ti to tlačí moc... stejný problém sem měl taky, ty hadičky na N75 si překonktroluj estli si jeneprohodil viz. tema

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=133408
BIGR67
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 čer 2014, 15:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od BIGR67 »

Hadičky jsou jak byly původně. Jestli to někdo už přehodil přede mnou nevím,ale auto když jsem si ho pořídil jezdilo normálně.
Ale zlobilo to už před výměnou ventilu. Proto jsem ho měnil...
Na WAGu to píše příliš vysoký tak. Ale PROČ?
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 23 dub 2014, 06:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od NejtoPS »

[quote="BIGR67"]Hadičky jsou jak byly původně. Jestli to někdo už přehodil přede mnou nevím,ale auto když jsem si ho pořídil jezdilo normálně.
Ale zlobilo to už před výměnou ventilu. Proto jsem ho měnil...
Na WAGu to píše příliš vysoký tak. Ale PROČ?[/quote]


protože neni regulován, podle me 99% je něco zle zapojené

http://dieselpower.cz/forum/userpix/5802_VTG_only_1.jpg

ujisti se že je opravdu jak ma byt. viz obrazek, myslím že by to mělo být podobné neli stejné. pozor na zpětný ventil aby nebyl naopak a případně hjop usty vyzkoušdej estli jde profouknout . měl by jit jen z jedné strany
BIGR67
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 čer 2014, 15:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od BIGR67 »

Tak jsem to pro jistotu prekontroloval podle toho nakresu a mam to spravne zapojeny.
Tak co dal s tim?
Kouknete nekdo,kdo tomu rozumi PROSIM na tem muj log a reknete,co je v prd... at to vymenim a mam konecne pouzitelny auto.
DIKY
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 23 dub 2014, 06:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od NejtoPS »

[quote="BIGR67"]Tak jsem to pro jistotu prekontroloval podle toho nakresu a mam to spravne zapojeny.
Tak co dal s tim?
Kouknete nekdo,kdo tomu rozumi PROSIM na tem muj log a reknete,co je v prd... at to vymenim a mam konecne pouzitelny auto.
DIKY[/quote]

100%tně ti nikdo neřekne co je vprdeli,.. je víc možností a musíš jít odjednoho konce na druhej. Nebo si stím zajdi do servisu
btw. turegulaci si zkoušel jak že víš že jde volně sundaval si tahlo z naklapění lopatek? Pokud regulace neklade odpor je špatné. zatahne se tahlo na te bance uplně dovnitř? pokud ne je K.O
BIGR67
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 čer 2014, 15:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od BIGR67 »

NejtoPS píše:
BIGR67 píše:Tak jsem to pro jistotu prekontroloval podle toho nakresu a mam to spravne zapojeny.
Tak co dal s tim?
Kouknete nekdo,kdo tomu rozumi PROSIM na tem muj log a reknete,co je v prd... at to vymenim a mam konecne pouzitelny auto.
DIKY
100%tně ti nikdo neřekne co je vprdeli,.. je víc možností a musíš jít odjednoho konce na druhej. Nebo si stím zajdi do servisu
btw. turegulaci si zkoušel jak že víš že jde volně sundaval si tahlo z naklapění lopatek? Pokud regulace neklade odpor je špatné. zatahne se tahlo na te bance uplně dovnitř? pokud ne je K.O
DO SERVISU NECHCI. To bych to neřešil tady...
Vše,co jsem prošel (naklápění,zkouška podtlakem atd.) je v pořádku. Kdybych se pořádně vyznal v těch křivkách v logu,tak tady nikoho neotravuju...
Právě proto,že jsem prošel,co se dá a a vyměnil "levnější" díly v okruhu ovládání naklápění turba a NIC se nezměnilo,tak se ptám někoho,kdo s tím má větší zkušenosti. Do servisu jsem mohl jít hned,nechat ze sebe udělat dojnou krávu a jako ovce zaplatit velkou cenu za kravinu.
Nehledě na to,že to už je osobní. Prostě nad tím autem musím vyhrát...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tiahlo naklapania dole a skusit ako chodí rukou,bez toho sa dalej nepohneme,môžem čumiet do logu kolko chcem,na regulaciu nedovidím.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
BIGR67
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 čer 2014, 15:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od BIGR67 »

UchoTD píše:tiahlo naklapania dole a skusit ako chodí rukou,bez toho sa dalej nepohneme,môžem čumiet do logu kolko chcem,na regulaciu nedovidím.
Jak jsem psal. Chodi to volne a po cele draze. I kdyz nastartuju,tak zatahne az dolu. A kdyz odpojim hadicku podtlaku,tak zase vyjede az nahoru...
BIGR67
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 čer 2014, 15:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od BIGR67 »

Problém vyřešen. Vymontoval jsem turbo,vyčistil a namontoval zpátky. Ujeto přes 700 km a zatím vše chodí jak má. :)
I když chodilo všechno volně,tak to asi bylo potřeba...
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“