Fulltank píše:Bilej silikon se normalne u VW pouziva, tak nevim co to tu blejes za nesmysli. Jedna se o silikon na motory, ale stoji celkem hodne penez.
Osobne používám modry od Wurthu v takovy tube s aplikacni spickou.
Každý inteligentný človek pochopí môj komentár, tak ho čítaj do vtedy kým ho nepochopíš aj ty
jericho-3 s tým nemám skúsenosť používam buď čierny alebo červený a keď majiteľ chce tak originál tesniacu hmotu má len VW biela ale veľmi drahá tiež nevedia čo majú za to pýtať
Len som chcel poukázať na to že je veľmi velký rozdiel medzi bielym a bielym
Biely silikón nepoužiteľné na tesnenie motora a
Biela tesniaca hmota originál VW je obrovský rozdiel
Tak konečně jsem se dostal na výměnu pánví a šroubů.
Rekapitulace - mám motor BXE, najeto skutečných 182 000 km, výroba březen 2008.
Horní pánve měly označení 045701D, dolní 045701E.
Stav viz. foto.
Nazdar chlapi, takze odhodlal som sa a kupil som nove salky a skrutky... len mi pripadaju cudne balene ... neoskriabu sa vovnutri? Ak si niekto pamata objednavacie cisla poprosim pozrite sa ci je to ono naisto. Etka mi strajkuje idem ju skusit preinstalovat. Dakujem
045 105 701 C GLB
045 105 701 B GLB
045 105 42
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
Ahoj, cisla ti ted nepovim, Etka je mimo provoz, ale baleni je opravdu hrozny, ja mel od KS a dve saly byly do sebe uplne zasekle, jak to bali do toho igelitu. D
m se dostal na výměnu pánví a šroubů.
Rekapitulace - mám motor BXE, najeto skutečných 182 000 km, výroba březen 2008.
Horní pánve měly označení 045701D, dolní 045701E.
Stav viz. foto.
Pokud to foťák nezkresluje, tak ty šály jsou totalně KO! Zajímala by mě vůle na klikovém čepu se starýma a s novýma. Na necelých 200k je to tragické... "Longlife" interval?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
045105701B - horní pánve,
045105701C - dolní pánve,
045105425 - šrouby.
Foto originálních dílů zde dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=945135#945135.
Mé auto jezdilo od novoty na výměnu oleje cca po 15000 km, jen asi 2 x byl longlife po bezmála 30000 km. Nyní měním olej cca po 10000 km. Vůle se zdála být stejná jak u starých pánví, tak u nových (pocitově).
Pro Vaší zajímavost, jestli někdo četl poslední čísla Světa Motorů, je tam v hodnocení Jetta 1.9TDi PD a už tam otáčejí, že za nehody těchto motorů s největší pravděpodobností nemůžou prasklé šrouby, ale patrně protočené šály.