Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Fulltank píše:Bilej silikon se normalne u VW pouziva, tak nevim co to tu blejes za nesmysli. Jedna se o silikon na motory, ale stoji celkem hodne penez.

Osobne používám modry od Wurthu v takovy tube s aplikacni spickou.

Každý inteligentný človek pochopí môj komentár, tak ho čítaj do vtedy kým ho nepochopíš aj ty ;) (noteeth)
Uživatelský avatar
zolli007
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2014, 20:39

Příspěvek od zolli007 »

naozaj, kto to cital aj neznaly musi aspon tusit co treba vymenit je to tu aj s fotkami .... jedna sa o salky a skrutky ...
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Fenix9555- a co říkáš na modrý? Zrovna včera jsem jej používal.. :)
nepropadat panice...
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

jericho-3 s tým nemám skúsenosť používam buď čierny alebo červený a keď majiteľ chce tak originál tesniacu hmotu má len VW biela ale veľmi drahá tiež nevedia čo majú za to pýtať :roll:


Len som chcel poukázať na to že je veľmi velký rozdiel medzi bielym a bielym

Biely silikón nepoužiteľné na tesnenie motora a
Biela tesniaca hmota originál VW je obrovský rozdiel
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Staci precist 10stran zpet a budes v obraze ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Maluch
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2006, 12:24

Příspěvek od Maluch »

Tak konečně jsem se dostal na výměnu pánví a šroubů.
Rekapitulace - mám motor BXE, najeto skutečných 182 000 km, výroba březen 2008.
Horní pánve měly označení 045701D, dolní 045701E.
Stav viz. foto.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

To presne odpovida memu autu, mas to vydrene krapet vic, ale ams take o 50t km vice najeto ...
Odbornici, jak moc je to spatne?
Uživatelský avatar
zolli007
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2014, 20:39

Příspěvek od zolli007 »

Nazdar chlapi, takze odhodlal som sa a kupil som nove salky a skrutky... len mi pripadaju cudne balene ... neoskriabu sa vovnutri? Ak si niekto pamata objednavacie cisla poprosim pozrite sa ci je to ono naisto. Etka mi strajkuje idem ju skusit preinstalovat. Dakujem

045 105 701 C GLB
045 105 701 B GLB
045 105 42
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Ahoj, cisla ti ted nepovim, Etka je mimo provoz, ale baleni je opravdu hrozny, ja mel od KS a dve saly byly do sebe uplne zasekle, jak to bali do toho igelitu. D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Tak konečně jse
m se dostal na výměnu pánví a šroubů.
Rekapitulace - mám motor BXE, najeto skutečných 182 000 km, výroba březen 2008.
Horní pánve měly označení 045701D, dolní 045701E.
Stav viz. foto.
Pokud to foťák nezkresluje, tak ty šály jsou totalně KO! Zajímala by mě vůle na klikovém čepu se starýma a s novýma. :( Na necelých 200k je to tragické... "Longlife" interval?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Koukni na me po 133t km ... je to traga, setri kde muzou de*ky...
Uživatelský avatar
zolli007
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2014, 20:39

Příspěvek od zolli007 »

D a E mali oznacenie stare salky nie? nove maju teda to B a C? a etku ani po preinstalovani som nerozbehal :) ked sa dari tak sa dari :D snad zajtra :D
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
Uživatelský avatar
Maluch
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2006, 12:24

Příspěvek od Maluch »

045105701B - horní pánve,
045105701C - dolní pánve,
045105425 - šrouby.
Foto originálních dílů zde dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=945135#945135.
Mé auto jezdilo od novoty na výměnu oleje cca po 15000 km, jen asi 2 x byl longlife po bezmála 30000 km. Nyní měním olej cca po 10000 km. Vůle se zdála být stejná jak u starých pánví, tak u nových (pocitově).
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pro Vaší zajímavost, jestli někdo četl poslední čísla Světa Motorů, je tam v hodnocení Jetta 1.9TDi PD a už tam otáčejí, že za nehody těchto motorů s největší pravděpodobností nemůžou prasklé šrouby, ale patrně protočené šály.
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Nemas scan, nebo alespon cislo cisla casopisu? Diky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“