dawe2706 píše:Well píše:dawe2706 píše:Ono kdyby byl problém s podtlakem,tak to turbo tlačí málo a spodek by byl špatný. Pokud turbo fouká hodně,tak to znamená,že jsou lopatky v turbu ještě stále dost přivřené.. Viděl bych to na čip a nebo chybu v tom ventilu co přepouští podtlak do bańky turba.. jedtotka třeba chce už regulovat,ale ventil bude "seklý" a nebo dává špatné hodnoty a proto to nereguluje. Možná ještě čidlo tlaku turba.
Cidlo v sani i ventil n75 jsem zkousel oboji druhe. Jinak ten n75 reguluje dobre neboť po nastartovani se tahlo regulace přesune do druhé polohy (ted nevím co to je za polohu lopatek) ale je na doraz.
Ten doraz je při přivřených lopatkách.. to je v pořádku... to tak má dělat.
Co třeba pružina v té baňce? měla by totiž být schopná při 0 podtlaku lopatky otevřít i když na ni tlačí výfukové plyny. Nevím jestli chápeš,ale jednou jsem tu páku držel v ruce a kámoš na neutrál přidal a na té páce co je na turbu byl dost znát "tok výfukových plynů" už to najednou nešlo tak lehce.
Odpoj tu hadičku , zadělej ji šroubkem a běž to projet. Auto stratí spodek a pokud to nebude přefukovat,tak to znamená,že ta pružina v baňce je schopná to udržet a je OK a problém bude jinde.
Pokud to ve vyšších otáčkách bude přefukovat ,tak to přetlačí tu pružinu a Tvůj problém je v baňce.
Jo šak, do toho dorazu to přejde při zapnutí motoru/pumpy, hlavně to musí vycucnout na doraz což jen potvrzuji že dělá.
Při nulovém podtlaku, tedy na atmosféře je otevřená klapka tudíž všechny vyfk. plyny jdouu ven (neroztačí turbínku) takže moc nerozumím co tím myslíš ?
https://www.youtube.com/watch?v=S7VCrN1A43E
Trochu to jde videt i na tom videu.
Napadlo nás že by mohl být problém v té tyčince stavitelné, že do toho nekdo jebal a při vysokém tlačení kdy má otevřít tu klapku aby šly plyny pryč ji neotevře dostatečně a turbo padne do nouzáku. ?!
Tudíž pootočit závitem aby byla tyčinka dělší a víc otvírala by mohlo stačit ?
Ale dostat se k tomu bude ořech :/