Vibrace po výměně setrváku a spojky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vibrace po výměně setrváku a spojky
Zdravím Vás,
možná že jste již někdy někdo řešil stejný problém jako já teď. Jelikož se pomaličku začala ozývat dvouhmota a ložisko na spojce neuvěřitelně řvalo. Koupil jsem dvouhmotý setrvačník a celou spojkovou sadu zn. LUK (původní byl taky LUK). Proběhla výměna a já jsem se těšil jak bude všechno super, ale opak byl pravdou.
Auto Passat Variant, rv. 2004, motor 2.0 TDi 100Kw, kod motoru BGW, kod převodovky HHQ.
Po výměně se naskytlo několik problémú:
1. do řadičky se přenášejí nepříjemné vibrace. Není to jako kdyby lítala řadička tam a zpátky centimetr, ale cca 1 mm kmitá. Jako kdyby jste v ruce drželi vibrátor. Vibrace mírně rostou s otáčkami. Po chvíli je to docela nepříjemné. Před výměnou toto vůbec nedělalo.
2. Tyto vibrace jde cítit i na plynovém a spojkovém pedálu.
3. Když se lehce vymáčkne spojka jde cítit jako kdyby byla na spojkove lamele boulička, jako kdyby spojkový pedál vracelo.
Je možné že se něco při výměně zpackalo?
Nebo že mám prostě pech na špatný kus z výroby?
Je nějaký speciální postup při výměně spojky a setrváku?
Nemůže to ublížit nějakým ložiskům jak v motoru tak v převodovce?
Když se to s mechanikem vyměnovalo, tak při nasazování převodovky se ohnul plech co je hned mezi motorem a převodovkou, cca 0.něco tenký plech. Ten dřel chvíli o setrvák než jsme na to přišli čím to je a v místě, kde to dřelo je to takové vyleštěné. Závaží tam zůstalo, bylo tam asi pouze jedno.
Zkontroloval jsem, zda se táhla něčeho nedotýkají, zda silentbloky na převodovce nejsou servané nebo špatně dotažené ale nikde jsem nic nenašel. Vše vypadá tak, jak by mělo.
Díky Vám moc za každou Vaší radu či zkušenost.
možná že jste již někdy někdo řešil stejný problém jako já teď. Jelikož se pomaličku začala ozývat dvouhmota a ložisko na spojce neuvěřitelně řvalo. Koupil jsem dvouhmotý setrvačník a celou spojkovou sadu zn. LUK (původní byl taky LUK). Proběhla výměna a já jsem se těšil jak bude všechno super, ale opak byl pravdou.
Auto Passat Variant, rv. 2004, motor 2.0 TDi 100Kw, kod motoru BGW, kod převodovky HHQ.
Po výměně se naskytlo několik problémú:
1. do řadičky se přenášejí nepříjemné vibrace. Není to jako kdyby lítala řadička tam a zpátky centimetr, ale cca 1 mm kmitá. Jako kdyby jste v ruce drželi vibrátor. Vibrace mírně rostou s otáčkami. Po chvíli je to docela nepříjemné. Před výměnou toto vůbec nedělalo.
2. Tyto vibrace jde cítit i na plynovém a spojkovém pedálu.
3. Když se lehce vymáčkne spojka jde cítit jako kdyby byla na spojkove lamele boulička, jako kdyby spojkový pedál vracelo.
Je možné že se něco při výměně zpackalo?
Nebo že mám prostě pech na špatný kus z výroby?
Je nějaký speciální postup při výměně spojky a setrváku?
Nemůže to ublížit nějakým ložiskům jak v motoru tak v převodovce?
Když se to s mechanikem vyměnovalo, tak při nasazování převodovky se ohnul plech co je hned mezi motorem a převodovkou, cca 0.něco tenký plech. Ten dřel chvíli o setrvák než jsme na to přišli čím to je a v místě, kde to dřelo je to takové vyleštěné. Závaží tam zůstalo, bylo tam asi pouze jedno.
Zkontroloval jsem, zda se táhla něčeho nedotýkají, zda silentbloky na převodovce nejsou servané nebo špatně dotažené ale nikde jsem nic nenašel. Vše vypadá tak, jak by mělo.
Díky Vám moc za každou Vaší radu či zkušenost.
Naposledy upravil(a) czuba dne 19 čer 2014, 09:46, celkem upraveno 1 x.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34096
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34096
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34096
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nevím beru z kel snadskoro 7 let, co jsem bral sachs z motortexu tak jsem ti psal, 2 x lamela za 5OOO ojetáczuba píše:Ono mi chceš říct že LUK není LUK a podobně?
Kupoval jsem to v mroauto.cz a vím že to berou z polska. V tom by snad ale problém být neměl né?
nechci nic pomlouvat můžeš si dělat obrázek že není jedno kde koupíš
