Marek_A4 píše:edob píše:Je ten link OK? Je to o samých pneumatikách. Skúsil som aj hľadať klapku, ale myslím, že je to tiež niečo iné. Môžeš ten link (resp. text príspevku) nejako upresniť?Marek_A4 píše:Podľa mňa bude toto tvoj problém
http://acislovensko.sk/forum/index.php? ... 0&id=88479
Tak som klapku vybral, ale bola skoro čistá. Tak som ju rozobral, ale dnu bola ako nová, akurát po otvorení vypadol malý kúsok umelej hmotyv priemere asi 4 mm, ale nikde som nenašiel miesto z čoho to mohlo byť. Tak som klapku založol naspäť, naštartoval a všetko bolo OK. Ale po ďaľšom naštartovaní sa kontrolka rozsvietila znova. Tak som chybu vymazal znovu, ale opakuje sa to dookola, tak po druhom až trťom štarte. Nevie niekto čo to môže byť za problém?
SBII-škrtiaca klapka v sacom potrubí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: SBII-škrtiaca klapka v sacom potrubí
Re: SBII-škrtiaca klapka v sacom potrubí
Zdravím všetkých. Poradí niekto čo presne znamená "Stav závad: 11100000"? Dá sa to nejako dekódovať. To číslo sa rôzne mení od jednej až po tri jedničky na začiatku. Tiež by ma zaujímalo čo presne znamená "Provozní stav: 10000001". Zatiaľ sa mi nepodarilo nič k tomu nájsť. Medzi tým som vymenil aj klapku, ale nepomohlo to, naviac teraz po vymazaní závady sa vždy po treťom štarte rozsvieti kontrolka znovu. Skúšal som aj nastavenie klapky ale hlási mi, že "Skupina není přístupná".edob píše:Zatiaľ sa mi to nepodarilo nikde nájsť. Mám takýto problém.
1 nalezena chyba:
008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu
P2015 - 000 - neplatný signál - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 49
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 139017 km
Indikace času: 0
Datum: 2057.14.13
Čas: 19:56:19
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Lambda: 11.0 %
Lambda: 1.6 %
Napětí: 0.380 V
Provozní stav: 10000001
Závad je sporadická, niekedy je to OK aj dva mesiace, niekedy po zmazaní chyby sa za chvíľu objaví znovu. Poradí niekto, prosím, čo s tým?
Re: SBII-škrtiaca klapka v sacom potrubí
edob píše:Stále nikto nevie, prosím, čo presne znamenajú tie čísla, ako sa dajú dekódovať? Možno práve to by mi pomohlo. Ako by mala vypadať chybová hláška, keby sa jednalo o klapky za ventilom, nevie niekto? Skúšal som sa dostať k testu klapky, ale vôbec nie je v zozname akčných členov.edob píše:Zdravím všetkých. Poradí niekto čo presne znamená "Stav závad: 11100000"? Dá sa to nejako dekódovať. To číslo sa rôzne mení od jednej až po tri jedničky na začiatku. Tiež by ma zaujímalo čo presne znamená "Provozní stav: 10000001". Zatiaľ sa mi nepodarilo nič k tomu nájsť. Medzi tým som vymenil aj klapku, ale nepomohlo to, naviac teraz po vymazaní závady sa vždy po treťom štarte rozsvieti kontrolka znovu. Skúšal som aj nastavenie klapky ale hlási mi, že "Skupina není přístupná".
superbII_škrtiaca klapka
Budem sa musieť na to ešte raz pozrieť. K tomu takáto otázka. Aby som nemusel toho moc rozoberať, dal by som dole len motorček, ale je tam pružinka, ktorá ťahá tiahla naspäť. Dá sa potom nejako jednoducho nasadiť naspäť? Poradíš mi ako na to?geo píše:A co ta vůle na táhlech jak jsem ti psal.měl by tam být čtyřhran a v něm bývá vůle.
Re: superbII_škrtiaca klapka
Takže nakoniec je to úplne ináč. Na ovládaní škrtiacich klapiek v sacom potrubí je ich poloha snímaná pomocou Hallového senzoru a ten sa zrejme poškodil. Snímač je umiestený v umelohmotnom kryte ovládania. Samozrejme, že sa samostatne nedá kúpiť ani ten kryt, ani ovládanie, takže nezostáva nič iného len kúpiť celé sacie potrubie a z neho potom použiť len samotné ovládanie, pokiaľ nechcete celé sanie rozobrať. Po výmene ovládania (3 skrutky) je všetko OK.edob píše:Budem sa musieť na to ešte raz pozrieť. K tomu takáto otázka. Aby som nemusel toho moc rozoberať, dal by som dole len motorček, ale je tam pružinka, ktorá ťahá tiahla naspäť. Dá sa potom nejako jednoducho nasadiť naspäť? Poradíš mi ako na to?geo píše:A co ta vůle na táhlech jak jsem ti psal.měl by tam být čtyřhran a v něm bývá vůle.
Re: superbII_škrtiaca klapka
nedá se vykochat hallova sonda nějak jinak?edob píše:Takže nakoniec je to úplne ináč. Na ovládaní škrtiacich klapiek v sacom potrubí je ich poloha snímaná pomocou Hallového senzoru a ten sa zrejme poškodil. Snímač je umiestený v umelohmotnom kryte ovládania. Samozrejme, že sa samostatne nedá kúpiť ani ten kryt, ani ovládanie, takže nezostáva nič iného len kúpiť celé sacie potrubie a z neho potom použiť len samotné ovládanie, pokiaľ nechcete celé sanie rozobrať. Po výmene ovládania (3 skrutky) je všetko OK.edob píše:Budem sa musieť na to ešte raz pozrieť. K tomu takáto otázka. Aby som nemusel toho moc rozoberať, dal by som dole len motorček, ale je tam pružinka, ktorá ťahá tiahla naspäť. Dá sa potom nejako jednoducho nasadiť naspäť? Poradíš mi ako na to?geo píše:A co ta vůle na táhlech jak jsem ti psal.měl by tam být čtyřhran a v něm bývá vůle.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."