Nové pneu, auto pláva na ceste
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nové pneu, auto pláva na ceste
Dobrý deň
sú tu nijaký odborníci na pneumatiky? mam taký problém kúpil som si nove pneu na auto a auto neuveriteľne pláva na ceste v zákrutach je nevyspytateľne pripomína mi to kolesa 14" 175/80 na lacných gumách ktoré sa v zákrutách doslova prevaľuju na bočnice
používam rozmer 225/35 R19 do nedávna mi dobre slúžili pneumatiky Dunlop SP SPORT MAXX GT ktore som hustil štandartne na 2.3 bar, po dobrej skúsenosti som opäť išiel do značky Dunlop ale zrak mi padol na novší model SP SPORT MAXX RT po prezutí a dohustení na zaužívaných 2.3bar a prejdení par zákrut som zistil že niečo asi nieje v poriadku tak som pneumatiky dohustil na pneu-servisom odporúčaných 2,7bar plus dal som im čas na zabehnutie jazdné vlastnosti sa zlepšili..
Včera sa mi stala ale taka vec ešte pred cestou som si kontroloval tlak v pneumatikách a ani neviem prečo som pneumatiky dofukal na 3.0bar asi som chcel vyskušat ako sa to bude správat, po ceste na diaľnici ale auto v tiahlych zákrutách strašne plávalo úplne mi krútilo zadkom, pri brzdení a odbačani na výjazd auto tak balancovalo že som si bol na 100% istý že mam defekt, hneď za zjazdom bola pumpa, po kontrole tlaku v pneu som mal ale v každej 3,0bar, kontroloval som aj dotiahnutie kolies ale tak isto všetko v poriadku
Jedna sa o auto VW Golf 6, mam ich na aute už asi dva mesiace a najazdene maju už okolo 3000km, Geometria a tlmiče su v poriadku robí to len na tejto sade kolies, na zimnych je to v poriadku a žiadne plavanie sa nekona
Ma niekto podobnú skusenosť s pneumatikami pripadne skúsenosti s uznaním neuznaním reklamacie
vďaka za reakcie
sú tu nijaký odborníci na pneumatiky? mam taký problém kúpil som si nove pneu na auto a auto neuveriteľne pláva na ceste v zákrutach je nevyspytateľne pripomína mi to kolesa 14" 175/80 na lacných gumách ktoré sa v zákrutách doslova prevaľuju na bočnice
používam rozmer 225/35 R19 do nedávna mi dobre slúžili pneumatiky Dunlop SP SPORT MAXX GT ktore som hustil štandartne na 2.3 bar, po dobrej skúsenosti som opäť išiel do značky Dunlop ale zrak mi padol na novší model SP SPORT MAXX RT po prezutí a dohustení na zaužívaných 2.3bar a prejdení par zákrut som zistil že niečo asi nieje v poriadku tak som pneumatiky dohustil na pneu-servisom odporúčaných 2,7bar plus dal som im čas na zabehnutie jazdné vlastnosti sa zlepšili..
Včera sa mi stala ale taka vec ešte pred cestou som si kontroloval tlak v pneumatikách a ani neviem prečo som pneumatiky dofukal na 3.0bar asi som chcel vyskušat ako sa to bude správat, po ceste na diaľnici ale auto v tiahlych zákrutách strašne plávalo úplne mi krútilo zadkom, pri brzdení a odbačani na výjazd auto tak balancovalo že som si bol na 100% istý že mam defekt, hneď za zjazdom bola pumpa, po kontrole tlaku v pneu som mal ale v každej 3,0bar, kontroloval som aj dotiahnutie kolies ale tak isto všetko v poriadku
Jedna sa o auto VW Golf 6, mam ich na aute už asi dva mesiace a najazdene maju už okolo 3000km, Geometria a tlmiče su v poriadku robí to len na tejto sade kolies, na zimnych je to v poriadku a žiadne plavanie sa nekona
Ma niekto podobnú skusenosť s pneumatikami pripadne skúsenosti s uznaním neuznaním reklamacie
vďaka za reakcie
boost in progress
tohler jsem zažil ale s protektorama...byl špatně "nalepený" běhoun...poznali jsme to tak,že jsme nechali kola roztočit na vyvažovačce v pneuservisu a pozorovali dezén...šel ze strany na stranu "kmital"...možná by stálo za to ty kola nechat takhle prohlédnout...třeba má některá pneu výrobní vadu - ale je to jen nápad
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
hoši hoši zase mi kouzlíte úsměv natrváři opět nic ve zlým ale mně auto na 155lomeno65 R14 neplave, nechci tady machrovat ale v zatáčce doháním lidi v autech 10x dražších kterým to plave na 285/35R21
zkus si zaplatit hodinu ve škole smyku a zkus auto utrhnout ze silnice.
zkus si zaplatit hodinu ve škole smyku a zkus auto utrhnout ze silnice.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
ano může se stát i na origo značkové gumě, zažil jsem zpřetrhaný kord že guma byla vyosená asi o 5cm viděl jsi to okem z 5ti metrů. s gumou jezdil tata velmi opatrně ... ale to se s autem nedalo jet rychleji jak 50 jak škubal volant. protektory bych asi už taky nebral jako celek, mám je na vozejku ale na auto ne ne že bych se bál ale fin. se to nevyplatí. Jo a váží to o 5 kilo víc, takže nebrat.OťasTDi píše:tohler jsem zažil ale s protektorama...byl špatně "nalepený" běhoun...poznali jsme to tak,že jsme nechali kola roztočit na vyvažovačce v pneuservisu a pozorovali dezén...šel ze strany na stranu "kmital"...možná by stálo za to ty kola nechat takhle prohlédnout...třeba má některá pneu výrobní vadu - ale je to jen nápad
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
mám bohužel podobnou zkušenost - tehdy jsem si koupil na e46 330xd nové, podotýkám nové ( žádný bazar ) pneu GoodYear Eagle F1, líbily se mi hlavně designem-ten šípovej zalomenej vzorek 225/45 R17....no katastrofa, tahalo to volant jak blbý, auto mělo tendenci jakoby se vlnit, nevím no, pneu stály tenkrát 14tis. a dost mě zklamaly, chovalo se to jak Linglong za 500,- 

Já mám jen R15 195/65 na OI goodyear efficiennt grip. Mam to na normální ježdění. Ty gumy mají tak měkké bočnice, že v zatáčkách víc jedu po nich jak po běhounu. Samozřejmě trošku přeháním, ale je to jak jezdit ve žvýkačce. ony se neutrhnou, ale kloužou do boku. Když zakyvu s autem na místě jde vidět jak pracují do boku. V dnešní době problém koupit dobré gumy i od velkých výrobců. Ale nevím jestli to je na reklamaci.
Takový malý tip. Gumy Nexen , Korejci koupili know how od continentalu. Prý jsou dokonce lepší a cenove +- stejného. Příští rok ale budou stavět fabriku u nás a budou ještě o 1000 dražší.
Takový malý tip. Gumy Nexen , Korejci koupili know how od continentalu. Prý jsou dokonce lepší a cenove +- stejného. Příští rok ale budou stavět fabriku u nás a budou ještě o 1000 dražší.
MadMar píše:hoši hoši zase mi kouzlíte úsměv natrváři opět nic ve zlým ale mně auto na 155lomeno65 R14 neplave, nechci tady machrovat ale v zatáčce doháním lidi v autech 10x dražších kterým to plave na 285/35R21
zkus si zaplatit hodinu ve škole smyku a zkus auto utrhnout ze silnice.
Jsem se musel zasmát


Úsměv na tváři jsi vyčaroval ty mě, no a teď tu o Červené Karkulce.MadMar píše:hoši hoši zase mi kouzlíte úsměv natrváři opět nic ve zlým ale mně auto na 155lomeno65 R14 neplave, nechci tady machrovat ale v zatáčce doháním lidi v autech 10x dražších kterým to plave na 285/35R21
zkus si zaplatit hodinu ve škole smyku a zkus auto utrhnout ze silnice.
Tuším že na Nexeny přechází i Škodovka a budou stavět fabriku v ČR.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi