regulace turba 1.4 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kortyzon
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 lis 2012, 09:11
Odpovědi: 0

regulace turba 1.4 tdi

Příspěvek od kortyzon »

Zdravim chtel bych poprosit o radu pod plynem mi hapruje plnici tlak turba nahoru a dolu nekolikrat to prefoukne pak zase ubere a takhle klidne nekolikrat nez se to srovna a tlaci jak ma
Jedna se o 1.4 TDI BNV je tam turbo s obtokem, do nouze to jeste nepada
Poradte co to vetsinou odchazi co se meni
V dilech sem nasel nejakej regulator plniciho tlaku pohybuje se tak kolem 1200,-
na vagu zadna chyba
mam moznost udelat log aby to bylo jasnejsi ale poradte jaky kanaly nalogovat
Škoda Fabia Combi 2006 1.4 TDI BNV+chip+egr off+straight pipe 79kw 276nm
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Začal bych kontrolou hadiček,,hlavně všech i na turbu - kolikrát je to zrivna u něj děravý..když to bude ok,,tak deh nový N75 - to je ten regulátor tlaku..
Octavia II RS
kortyzon
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 lis 2012, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od kortyzon »

n75 je snad ten magnetickej ventil co je nad levym tlumicem
co je potom tohle? http://autodily.mjauto.cz/vw/polo-9n_/1 ... 68020.html
Škoda Fabia Combi 2006 1.4 TDI BNV+chip+egr off+straight pipe 79kw 276nm
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Ten je na taky na 59kw,ale s VMT turbem...ty máš klasiku ten plechovej,jako má AGR..
Octavia II RS
kortyzon
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 lis 2012, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od kortyzon »

je na BMS ale tam je stejny obtokovy turbo aspon podle etky
no nic zkontoluju hadcky a pro jistotu to naloguju zkusim tam najit plnici tlak a vahu vzduchu
Škoda Fabia Combi 2006 1.4 TDI BNV+chip+egr off+straight pipe 79kw 276nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jedině 1.4TDi s DPF filtrem má turbo VTG, vše ostatní je obtok.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

origo N75 na to tvoje mám za 800.- kdyžtak SZ
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kortyzon
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 lis 2012, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od kortyzon »

zkontroluju to a pak bych se ti eventuelne ozval
jeste sem se docetl ze to muze delat olej v intercooleru tak na to se taky mrknu
Škoda Fabia Combi 2006 1.4 TDI BNV+chip+egr off+straight pipe 79kw 276nm
kortyzon
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 lis 2012, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od kortyzon »

tak ten podtlakovej magnetickej blok vymenenej, hadicky zkontrolovany
a musim rict ze je citit rozdil
regulace uz beha lip ale jakmile je turbo vic ohraty tak ta regulace zlobi takze typuju zr to bude chtit zainvestovat do novyho cooleru
Škoda Fabia Combi 2006 1.4 TDI BNV+chip+egr off+straight pipe 79kw 276nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“