Superb 96Kw=úprava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

Praca na tom trvala dost...cca 20 hod ale nie sme u konca...priemer IC na vstupe a vystupe je 45mm, hadica ma tiez 45mm...trubky su zatial ocelove, hrubostenne...nazvali sme to Stage 1 a Stage 2 (LOL) v prvej faze \ prvy den po cca 40 km pri max zatazi strelila hadica ktora vedie priamo od turba...tak sme dali zosilene utahovacie pasky.
Vykonovo to este nie je zmerane..ale mame problem pretoze niekde v okoli EGRka alebo za turbom fuci...a dost...opravime zavadu a ide sa merat na brzdu a pripadne znova chip...samozrejme PROFITUNING ktora pracuje na 500k LUPE :o
IC je na mieru...len lepsi by bol o nieco mensi. Je to prvotina, test (LOL) Zadame novy Topic kde budy fotky uchytenia a pod. Ale hadica ktora vediet od IC do motora je max studena aj pri stalej zatazi..cize odhadom tam moze byt 15C!!! Budu robene presne merania, ktore vam samozrejme budeme referovat.

Pri nasadzani naraznika bolo treba demontovat jednu hmlovku..ale to su len zaciatky...treba skratit hadicu a pod...ale ucel to urcite splnilo...prijimame zakazky :-) Info Karl
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“