HNLW453 píše:a okolik musíte jet rychlejc aby mělo cenu vám dát pokudu, protože tam musí být slušná odychlka-chyba měření.
Pro hlubší studium bych začal zákonem č.505/1990Sb. + prováděcí vyhlášky....
Jinak v ČR se používají radary s maximální odchylkou +-3km/h v měřícím rozsahu do 100km/h, respektive +-3% v rozsahu nad 100km/h
Slavkov píše:Pro hlubší studium bych začal zákonem č.505/1990Sb. + prováděcí vyhlášky....
Jinak v ČR se používají radary s maximální odchylkou +-3km/h v měřícím rozsahu do 100km/h, respektive +-3% v rozsahu nad 100km/h
to platí když stojí, když jedou, tak minimální matematická odchylka bude 6kmh, plus změna rychlosti v čase a která rychlost je referenční? Ta odebíraná z tachometru, kterej není ocejchován a má další chybu 10% nebo z GPS kde je jakási setrvačnost co se týká výpočtu rychlosti? Nebo tam mají nějaké speciální kolečko? Nejde mi o to co ve skutečnosti mají ale o to co použít proti nim jako že stanoviště neměli dobré, chba měření, ať mi ukáží atesty od použitách měřidel apod...
No, ono těch návodů a metodik moc potřeba není... nosný program PČR jsou stále Ku-čka typu Ramer 7 a 7M
Víťo, dnes je nachytat, že jim něco chybí... např. oblíbený list metrologického ověřování či záznam o provozních hodinách.... už asi nee.... to fungovalo před dvaceti lety
Petr98 píše:S kamarády se hádáme, jestli může policejní pašík někoho změřit za jízdy proti sobě a následně obeslat obsílkou. Neví někdo, jak to je?
může, otočí to za tebou a 300 koní nebo kolik to má.... neboj viděl jsem to v ostré akci na D1 holili kluka v audi 200kmh odstavným pruhem....jezdím tacho 60/100/140 max.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Slavkov píše:No, ono těch návodů a metodik moc potřeba není... nosný program PČR jsou stále Ku-čka typu Ramer 7 a 7M
Víťo, dnes je nachytat, že jim něco chybí... např. oblíbený list metrologického ověřování či záznam o provozních hodinách.... už asi nee.... to fungovalo před dvaceti lety
pošlou tě na stk a seberou dočasně auto. neodporovat, přiznat se a zaplatit.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Jarda S. píše:na stka ano ale pouze pokud je 4km daleko, sebrat auto jentak nemůžou, můžou leda zakázat další jízdu + jí technickýma prostředkama znemožnit
což je jinými slovy totéž. najdou na stk vadný čepy, nefunkční ruční brzdu, únik oleje, a máš to za provoz technicky nezpůsobilého vozidla a za to je kolik bodů?
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Jarda S. píše:na stka ano ale pouze pokud je 4km daleko, sebrat auto jentak nemůžou, můžou leda zakázat další jízdu + jí technickýma prostředkama znemožnit
což je jinými slovy totéž. najdou na stk vadný čepy, nefunkční ruční brzdu, únik oleje, a máš to za provoz technicky nezpůsobilého vozidla a za to je kolik bodů?
Strávil jsem minulý týden na Slovensku a tolik policajtů na silnicích jsem snad v životě neviděl. Za 4 dny jsem najel cca 1500km a kdybych neměl rádio, vystačil bych si s pípáním antiradaru. To byla nějaká akce nebo to je normální? Snad v každý třetí vesničce včetně těch horských, kde auto potkáš jednou za 10 minut stáli s radarem. V rádiu "aktuálně se měří na..." seznam dobrých 20 míst. Fakt zážitek tam jezdit
nogis: to je asi normalka. Vzdycky, kdyz jedu na Slovensko, naladim si radio Expres a tam kazdou pul hodinu hlasi hlidky a radary pomalu pet minut v kuse.
Neskutecna buzerace tam buji.
nogis píše:Strávil jsem minulý týden na Slovensku a tolik policajtů na silnicích jsem snad v životě neviděl. Za 4 dny jsem najel cca 1500km a kdybych neměl rádio, vystačil bych si s pípáním antiradaru. To byla nějaká akce nebo to je normální? Snad v každý třetí vesničce včetně těch horských, kde auto potkáš jednou za 10 minut stáli s radarem. V rádiu "aktuálně se měří na..." seznam dobrých 20 míst. Fakt zážitek tam jezdit
Ak jazdíš podľa predpisov tak Ti to môže byť jedno koľko je tam radarov a policajtov. Ak porovnám Česko a Slovensko tak v Čechách sa všeobecne jazdí rýchlejšie. Koľkokrát sa divím, keď vidím ako v Čechách si to auta po dialnici švihajú v ľavom pruhu a policajti na krajnici ani "nevyjedú". Tých 130 až 150 je bežná rýchlosť na dialnici v ČR. Na SK už by si "caloval" . Cez dediny je to rovnaké na SK i v ČR. Dobre fungujú na psychiku vodiča informačné radary na začiatku dedín a cez dediny sa jazdí disciplinovane . Akorát v SK dedinách stoja policajti s radarom a merajú. Ak jazdíš pravidelne trasy, tak si na to časom zvykneš a berieš to ako samozrejmosť, takže chápem Tvoju reakciu na policajtov v dedinách na SK. V ČR dedinách ich nevidíš takmer vôbec, prípadne ak ich niekde vidíš ako stoja a merajú radarom rýchlosť je to skôr zážitok .
Superb BDG
Škoda 110r coupé - r.v.1974 - původní stav
Jawa 350/640 - r.v. 1993 - vývozní