Setrvačník, silentbloky a nebo něco jinýho???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Setrvačník, silentbloky a nebo něco jinýho???

Příspěvek od buben »

Zdravím,
mám Passata 1.9 Tdi 81Kw r.v. 1998. Má najeto 315000km, ale je ve výborným stavu, startuje a jezdí bez problémů.
Jediný, s čím mám problém je škubání motoru během volné a pravidelné jízdy na rovince na konstantní otáčky a rychlost (cca 1700ot/min při 80km/hod.)
Motor při volnoběhu vibruje do volantu, ale není to zase tak strašnej problém. Když zvýším otáčky, vibrace ustanou. Při zrychlování/ brždění motorem/ svižné jízdě, motor nejeví žádný známky vibrací nikam (volant, kastle) ani škubání viz. výše. Při zhasínámí motoru se zmáčknutou spojkou motor škubne tak moc, že se rozhoupe celý auto na tlumičích.
Četl jsem několik témat na obdobnej problém a spousta lidí se tam přikláněla buď k setrvačníku a nebo silentblokům motoru. Ovšem rozseknutí nechám na vás. :)
Díky moc za rady
8) (noteeth)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

skor zotrvacnik
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

Jo a ještě jeden poznatek, dělá to spíš za tepla, až se motor pořádně zahřeje a projede. Takže opravdu ten setrvák? Jinak kdybych chtěl sehnat sadu na netu na Passata, setkám se s problémem jak u OI Tdi, že se tam montovaly dvě značky/průměry spojkovejch sad, který se nedají zaměnit a pozná se ta značka až při demontáži převodovky a fyzickým zhlídnutí?
Díky :) :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“