Poraďte u koho udělat chiptuning!!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

poznam sa aj s nimi,chalani su v pohode.su troska dalej(km),a brzdia v kosiciach,co je moc daleko...bol som u nich zoparkrat... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
clichy
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2007, 17:15

neviem, ja mám chip od Max TDI, a zatiaľ to funguje..

Příspěvek od clichy »

jojco píše:pozor na MAXTDI

ich uprava software trebars v 150ps leone cini, vpodobe konstanty 20% na 2/3 mapy turba, paliva a krutiaku. proste tam drbli 20% a hotovo, v mapach skoky ako svina a pri takom zvyseni tlaku seriova turbina aj s hadicami bude za dva mesiace v pecku. a hrdo za chip + nejaku zazracnu vahu vzduchu vzali 14 000. Som sa skoro posral ked som to vsetko videl.

Dotycneho som upozornil na to ake prasaciny ma v rj a dal som mu elektronicku podobu toho chipu, poslal ju na kontrolu do EB tuning (tusim kosice) a tam sa vraj vyjadrili ze je ta uprava v poriadku a je plne profesionalna. (rofl)

A to obe firmy patria k dost preferovanym na slovensku, hamba jak hrom.


mám Oct I 74 kW na cca 104 KW a v reále z 88 kW na 104,6 kW a nie ú zatiaľ žiadné problémy, akurát keď je hodne teplo tak pri plnom plyne na 5° jemne cítíť trhanie motora cirka pri 1800 otáťkach, ale na 3/4 plynu to ide bezproblémov. už v originále malo Turbo dosť vysoký tlak, takže ten zvýšili, len o cca 0,5 bar. Motor ťahá lepšie zo spodných otáčok a spotreba klesla o cca 0,2 l. Viem že tých cca 15 kW nie je bohvieaké zvýšenie, ale robil som to kvôli krútiacemu momentu, a ten šiel z 260 Nm na 310 Nm. Neviem vyjadrí sa ešte niekto kto má MAX TDI?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

clichy: kdyby ti to zvysili o 0.5 bar tak by ti to turbo odeslo hned jak by si odnich odjel :) a dalsi vec je, jak si prisel nato ze v originale ma 74kw vysokej tlak ?
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Pro někoho je třeba 1.1 bar hodně. :D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

keby bolo na tom turbe 1,5 baru atm tak asi ky to kkk zomrelo na sex/ rozje..lo by sa (LOL) /. Ale max vedia co robia :? S patricnou davkou inspiracie to ibe . myslim ze o 0,5 baru to ale nezdvihli, lebo by museli vediet kde je turbolimiter 8)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

BH motor píše:keby bolo na tom turbe 1,5 baru atm tak asi ky to kkk zomrelo na sex/ rozje..lo by sa (LOL) /. Ale max vedia co robia :? S patricnou davkou inspiracie to ibe . myslim ze o 0,5 baru to ale nezdvihli, lebo by museli vediet kde je turbolimiter 8)
je fakt ze co sem videl chipy treba Cimbu i Bitpoweru tak ani jeden nemel turbolimiter upravenej
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 09:40

Re: neviem, ja mám chip od Max TDI, a zatiaľ to funguje..

Příspěvek od ota1980 »

clichy píše:
jojco píše:pozor na MAXTDI

ich uprava software trebars v 150ps leone cini, vpodobe konstanty 20% na 2/3 mapy turba, paliva a krutiaku. proste tam drbli 20% a hotovo, v mapach skoky ako svina a pri takom zvyseni tlaku seriova turbina aj s hadicami bude za dva mesiace v pecku. a hrdo za chip + nejaku zazracnu vahu vzduchu vzali 14 000. Som sa skoro posral ked som to vsetko videl.

Dotycneho som upozornil na to ake prasaciny ma v rj a dal som mu elektronicku podobu toho chipu, poslal ju na kontrolu do EB tuning (tusim kosice) a tam sa vraj vyjadrili ze je ta uprava v poriadku a je plne profesionalna. (rofl)

A to obe firmy patria k dost preferovanym na slovensku, hamba jak hrom.


mám Oct I 74 kW na cca 104 KW a v reále z 88 kW na 104,6 kW a nie ú zatiaľ žiadné problémy, akurát keď je hodne teplo tak pri plnom plyne na 5° jemne cítíť trhanie motora cirka pri 1800 otáťkach, ale na 3/4 plynu to ide bezproblémov. už v originále malo Turbo dosť vysoký tlak, takže ten zvýšili, len o cca 0,5 bar. Motor ťahá lepšie zo spodných otáčok a spotreba klesla o cca 0,2 l. Viem že tých cca 15 kW nie je bohvieaké zvýšenie, ale robil som to kvôli krútiacemu momentu, a ten šiel z 260 Nm na 310 Nm. Neviem vyjadrí sa ešte niekto kto má MAX TDI?

já mám Passata asi stejný motor 1.9 TDi 74 kW PD, turbo,převodovku a spojk.komplet ze 130ps, (turbo od Andreho) a čip od Reeshy na cca. 110 kW / 370 Nm a max spokojenost.
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

mozna je to ze slovenska kus cesty, ale myslim, ze za tu naftu to stoji, zavolej mu a najdes co hledas ...
Naposledy upravil(a) flekyc dne 31 črc 2007, 10:20, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

cupra píše:poznam sa aj s nimi,chalani su v pohode.su troska dalej(km),a brzdia v kosiciach,co je moc daleko...bol som u nich zoparkrat... ;)
.
Naposledy upravil(a) netopier dne 09 pro 2015, 15:27, celkem upraveno 1 x.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
clichy
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2007, 17:15

Příspěvek od clichy »

mvolesko píše:clichy: kdyby ti to zvysili o 0.5 bar tak by ti to turbo odeslo hned jak by si odnich odjel :) a dalsi vec je, jak si prisel nato ze v originale ma 74kw vysokej tlak ?
tak že mi ho zmerali počas jazdy, tvrdili, že ten tlak bol nastavený už priamo z továrne na vyššiu hodnotu ako je vraj obvyklé... netvrdím, že to majú všetky motory. Neobvyklé bolo už len to, že motor z továrne, ktorý mal mať 74 kW mal 88 kW (4100 ot min-1) ( merané cez laptop pripojený na zásuvku a GPS od 1000 ot min-1 až po odstavenie dodávky nafty niekde pri 4750 ot min -1 a točivý moment 260 Nm pri 2100 ot min -1. Možno ten tlak nie je celkom presný (0,5 bar) v každom prípade ho o niečo zvýšili skúsim pohladať graf čo mi dali. Medzitým zmizlo trhanie na 5ke ťahá úplne plynule a klesla spotreba asi o 0,3 l.Dôležité je, že som sa chcel spýtať, či MAX TDI je spolahlivá firma, aké máte skúsenosti s nimi.
Uživatelský avatar
zip2150
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 01:56
Bydliště: PN, SR

Max TDi

Příspěvek od zip2150 »

Vobec to nie ke spolahliva firma... slubovali hory doly... auto ani na brzde nemerali, dal som si ho neskor odmerat sam, kedze NAHODOU po uprave mi 2x odislo turbo a praskli dake pretlakove hadice. Mechanik, odbornik na 2.5 V6 tiez konstatoval ze turbo ma strasne vysoky tlak,...nejdem tu plieskat cisla kedze do toho tak nevidim. po odmerai malo auto 172koni a nie slubenych 180... +2 turba v hajzli. volal som, pisal staznost, reklamaciu no akoze sa zmenil majitel a nemozu sa k nemu dostat, je t ov stadiu riesenia... ubehli 4 roky, neriesim. PODVODNICI A KLAMARI, samozrejme na hlupost ludi / zakaznikov, akym som vtdy bol aj ja.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

tiez mam chip od MaxTDI... zatial neboli nejake vacsie problemy okrem vymeny spojky, ktora uz toho beztak mala za sebou dost vela :)
tu v Ziline ma chip od MaxTDI dost vela ludi co viem a neboli nejake staznosti (aspon nie take o ktorych by som pocul), ale to asi zalezi chip od chipu. moznoze chip na octavky maju odladeny kvalitnejsie ako chip na ine motory, kedze ten sa robi zrejme najviac...
kazdopadne tiez koketujem s myslienkou dat tam nejaky odladenejsi software pre RJ.
takze ak tomu spravne rozumiem, BH motor robi chiptuning? to je tu kusok... idem napisat SZ
;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

uz mas dokonca aj odpoved (noteeth)
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

subz3ro_tdi: A aký fajný !!!! (rofl)
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Osobně mám důvěru u 3 úpravců, DP (reesha), BH motor a chipf.... .
Výběr je na tobě.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“