Brzdy - Skusenosti

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

A jaký máte názor na zimmemann?mám je na octavii I v předu i v zádu včetně destiček a někdy mají brzdy takový nástup brzdnýho účinku,že jdu pomalu na sklo a někdy šlápnu na brzdu a dávají si načas naž se začne něco dít :) v předu 288 a vzádu klasika 232,že by špatná kombinace?
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Okrem toho ze praskaju niektore, myslim ze dierovane, som na kotuce nepocul nic zle. Platnicky nemam ziadnu skusenosť zo zimmerman
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

No ja mam na G3 kotuce zimerman cca 3000km a uz trosku pri brzdeni vybruje.neviem otom ze by som prehrial,takze tak o zimmermanoch........na druhom G3 mam 280mm kotuce TRW a dosky ATE brzdi to pekne a to som im aj nakladl dost,a nepiska.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

no predek mam 288mm, kotouce + desky mam originály.......mám na nich 50tis km ...kotouce mají ted 23,8mm a desky mají 7mm........a to jim dávám zabrat pořádně (noteeth) (noteeth) nepískají a z vadnutím taky nemam problém....takže priste zase originál.........takze z me asi tak no......:-)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Zkušenost je taková, že to nejlepší co se na auto může dát, je originál, a ten je jenom jeden.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

to asi jo. nicméně někdy je cena za origo smrtelná
7even2nd
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2007, 21:25
Bydliště: Slovakia TT kraj

Příspěvek od 7even2nd »

zimmerman fine len sa krutia... minuly rok som ich dal zrovnat asi po 7Tkm a teraz ked maju cca o 10T km hadzu zas... ked pojdem menit asi dam tie dierovane...
F1RS FMIC, TSF180, egr off, chip, brakes from O1RS - front & rear, 4me - daily car
previous: O2 1.9 TDi chip
F1 Sport 1.4 16V 101ps
Favo
Skoda positive...
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

tak nedavno som otestoval kopec jeden a vysledok že mi začalo trošku horieť z brzd :x nebol to prave oheň ale dym.
Cupra TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“