Ř.J. D3 WZ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

petan píše:
autoelektrika píše:Z 99% je vždy problém jinde než se píše na VW foru.To jenom,aby si tady někdo neudělal víc problému a starostí než má..... .Jednotek s Petanem už jsme dělali tak 50Ks.Přeji krásné svátky !
Autoelektrika to už psal,myslím že snad jediná nešla.
když se domluvíme a já ti ji poslal stačí samotná,nebo komlet ohledně odzkoušení,kolik si tak průměrněmarkujete za opravu,pokud je to jen o pár studeňákách
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
petan
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 led 2006, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan »

Jen pár studeňáků = jen 700,-Kč , stačí jen jednotka.
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

petan píše:Jen pár studeňáků = jen 700,-Kč , stačí jen jednotka.
tak já po svátkách dám vědět a domluvíme podrobnosti,měl jsem domluvený jedno d3 wz od pána někde z Hradce.K. ale neví jestli je funkční, a to bych měl potom doma už 3 nefunkční, pokud se zabýváš opravama a repasama těchto topení mám tu krom ř.j.skoro celé rozdělané d3 wz,tak kdy by bylo potřeba,je to tady
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a co D5Z-F? to je asi ještě "vděčnější" kus na opravu....
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Myslím,že D5Z-F nikdo v Česku nedá
petan
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 led 2006, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan »

Mám ji na pitevně rozebranou na atomy,zatím prohrávám ale třeba se dá dohromady pár chytrých hlav a né náhodou v Ústí a Ostravě a něco z toho bude :-D .
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Já tomu dával v pitevně dohromady tak 3 dny.... .
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

je to krám. uvažuju že to z auta vyhodím a dám d5wz....
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Nejlepší cesta a nebyl by jsi jediný.... .Všechny jednotky hlavně odcházejí ze šoků,když nejde vpředu oběhovka a lidi stále šetří a jezděj s tím,že jenom mi to odblokuj...... .Vím,že když jsem zapoměl ve stolici zapnout oběhovku tak s topením se děli věci ...... :-(
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

To jsou samozřejmě i ty zkroucené kryty :-)
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

autoelektrika píše:To jsou samozřejmě i ty zkroucené kryty :-)
jak oběhovka? d3 jede jen na motor
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Proto jí tam začaly možná dávat.... .Dostává to hroznej záhul a to i při dochlazování,když se vypne motor.U D5tky jede ještě asi minutu po chcípnutí motoru.
petan
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 led 2006, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan »

autoelektrika píše:Proto jí tam začaly možná dávat.... .Dostává to hroznej záhul a to i při dochlazování,když se vypne motor.U D5tky jede ještě asi minutu po chcípnutí motoru.
Má pravdu předsedo.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to určitě jo, bez oběhovky se to hezky vaří
to je i nevýhoda "domácí" přestavby na nezávislé topení... jak se bufík vypne, vypne se hned oběhovka, přitom by bylo lepší kdyby se bufík dochladil
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Vici píše:to určitě jo, bez oběhovky se to hezky vaří
to je i nevýhoda "domácí" přestavby na nezávislé topení... jak se bufík vypne, vypne se hned oběhovka, přitom by bylo lepší kdyby se bufík dochladil
chlapi nemáte doma někdo navíc nebo spíš zbytek z d 3 wz plamencovou rouru,bez punčoškovou,s pevnou trubičkou do ní,je to více méně na pokus o vyplnění jejího vnitřku novou drátěnkou,za simbolickou flašku ohnivý vody dík předem
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“