Alhambra 1,9 TDi 85Kw PD nestartuje za tepla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Alhambra 1,9 TDi 85Kw PD nestartuje za tepla
Zdravim Vas
Mam Alhambru 1,9 TDi 85 Kw, PD . Za studena mi chyta takmer na brnk.
Ale ked sa motor zohreje a idem na 3 min, dajme tomu do obchodu tak potom nechce chytit... Zastartuje a zdochne. Obcas sa podarí nastartovat tak na 5- 6 krat, ale bolo to uz aj na 20. Ked ju nacham 15 - 20 min odstat tak potom nastartuje. Prosim o radu. Dakujem.
Mam Alhambru 1,9 TDi 85 Kw, PD . Za studena mi chyta takmer na brnk.
Ale ked sa motor zohreje a idem na 3 min, dajme tomu do obchodu tak potom nechce chytit... Zastartuje a zdochne. Obcas sa podarí nastartovat tak na 5- 6 krat, ale bolo to uz aj na 20. Ked ju nacham 15 - 20 min odstat tak potom nastartuje. Prosim o radu. Dakujem.
SEAT ALHAMBRA,1,9TDi , 85 Kw PD,AUY,r. v. 2002
VW PASSAT VARIANT B3,1,8i, 79Kw, PF
HYUNDAI (MITSUBISHI) GALLOPER, 2,5TD 73kw,D4BH, r. v. 98
VW PASSAT VARIANT B3,1,8i, 79Kw, PF
HYUNDAI (MITSUBISHI) GALLOPER, 2,5TD 73kw,D4BH, r. v. 98
Čidlo som už aj menil...
Len som nie istý či to správne...
To čo som vymenil bolo s takým čudlíkom , a ked som ich kupoval tak mali dve, to druhe bolo ploché... Neviem či aj to sa tam nachádza. Obe mali 2 kontakty... Som z toho nešťastný...
Len som nie istý či to správne...
To čo som vymenil bolo s takým čudlíkom , a ked som ich kupoval tak mali dve, to druhe bolo ploché... Neviem či aj to sa tam nachádza. Obe mali 2 kontakty... Som z toho nešťastný...
SEAT ALHAMBRA,1,9TDi , 85 Kw PD,AUY,r. v. 2002
VW PASSAT VARIANT B3,1,8i, 79Kw, PF
HYUNDAI (MITSUBISHI) GALLOPER, 2,5TD 73kw,D4BH, r. v. 98
VW PASSAT VARIANT B3,1,8i, 79Kw, PF
HYUNDAI (MITSUBISHI) GALLOPER, 2,5TD 73kw,D4BH, r. v. 98
Já měl stejný problém a vyřešila to výměna startéru. Za tepla máš ve válcích vyšší tlaky a pokud už je startér vyklepanej má velký třecí odpor. Pokud je ještě k tomu stará baterka , všechno se to sčítá a ve výsledku startér točí právě o těch několik otáček míň než potřebuješ pro start na drc... Nejsem jediný s touto zkušeností, pročti si fórum. Nejprv zkus zvednout startovací dávku přes VAG, pak odpojit teplotní čidlo, pokud bude start pořád naprd, zkusit baterku, pokud zas nic, tak startér, no a nakonec ta nejhorší varianta, čerpadlo...romanx píše:To by mu to nechytalo hlavně studený a ne teplý....myty píše:Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
Tak to sorry mě to jen připadalo nelogický ale pokud se to už řešilo tak to asi je tak....myty píše:Já měl stejný problém a vyřešila to výměna startéru. Za tepla máš ve válcích vyšší tlaky a pokud už je startér vyklepanej má velký třecí odpor. Pokud je ještě k tomu stará baterka , všechno se to sčítá a ve výsledku startér točí právě o těch několik otáček míň než potřebuješ pro start na drc... Nejsem jediný s touto zkušeností, pročti si fórum. Nejprv zkus zvednout startovací dávku přes VAG, pak odpojit teplotní čidlo, pokud bude start pořád naprd, zkusit baterku, pokud zas nic, tak startér, no a nakonec ta nejhorší varianta, čerpadlo...romanx píše:To by mu to nechytalo hlavně studený a ne teplý....myty píše:Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
VW Passat 3C2 2.0TDI
Tak žvýšenie štartovacej dávky by malo význam keby to nebolo PD vo vašom prípade to vydím bud na tandemové čerpadlo alebo čerpadlo v nádrži pokial ho už máte chcelo by to premerať tlak Tandemu a ked nie tka ten štarté r alebo taktiež sa často stáva, že to robí snímač otáčiek a niekedy aj snímač polohy vačkovej hriadele aj ked neni nič písané v zábvadách.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD
robia to startery ale len firmy BOSCH u VALEO som este problem nemal. asi je to dane konstrukciou