Alhambra 1,9 TDi 85Kw PD nestartuje za tepla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Budos
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 31 črc 2007, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Blava

Alhambra 1,9 TDi 85Kw PD nestartuje za tepla

Příspěvek od Budos »

Zdravim Vas

Mam Alhambru 1,9 TDi 85 Kw, PD . Za studena mi chyta takmer na brnk.
Ale ked sa motor zohreje a idem na 3 min, dajme tomu do obchodu tak potom nechce chytit... Zastartuje a zdochne. Obcas sa podarí nastartovat tak na 5- 6 krat, ale bolo to uz aj na 20. Ked ju nacham 15 - 20 min odstat tak potom nastartuje. Prosim o radu. Dakujem.
SEAT ALHAMBRA,1,9TDi , 85 Kw PD,AUY,r. v. 2002
VW PASSAT VARIANT B3,1,8i, 79Kw, PF
HYUNDAI (MITSUBISHI) GALLOPER, 2,5TD 73kw,D4BH, r. v. 98
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zkus odpojit teplotní čidlo, jestli bude změna.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Budos
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 31 črc 2007, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Blava

Příspěvek od Budos »

Čidlo som už aj menil...
Len som nie istý či to správne...
To čo som vymenil bolo s takým čudlíkom , a ked som ich kupoval tak mali dve, to druhe bolo ploché... Neviem či aj to sa tam nachádza. Obe mali 2 kontakty... Som z toho nešťastný... :(
SEAT ALHAMBRA,1,9TDi , 85 Kw PD,AUY,r. v. 2002
VW PASSAT VARIANT B3,1,8i, 79Kw, PF
HYUNDAI (MITSUBISHI) GALLOPER, 2,5TD 73kw,D4BH, r. v. 98
Lada.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 24 čer 2007, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lada.H »

Uplně stejný problém mám u Galaxy 1.9 TDi PD 85 kW :(
Takový blbý dotaz které je to čidlo(kde ho najdu ?)
Budos
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 31 črc 2007, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Blava

Příspěvek od Budos »

To čidlo čo som menil je čidlo teploty chladiacej kapaliny, a nachadza sa vpravo na motore ,kusok pod palivovým filtrom...
SEAT ALHAMBRA,1,9TDi , 85 Kw PD,AUY,r. v. 2002
VW PASSAT VARIANT B3,1,8i, 79Kw, PF
HYUNDAI (MITSUBISHI) GALLOPER, 2,5TD 73kw,D4BH, r. v. 98
myty
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 05 dub 2006, 04:16
Odpovědi: 0
Bydliště: severní čechy

Příspěvek od myty »

Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

myty píše:Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
To by mu to nechytalo hlavně studený a ne teplý.... :(
VW Passat 3C2 2.0TDI
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

Lada.H píše:Uplně stejný problém mám u Galaxy 1.9 TDi PD 85 kW :(
Takový blbý dotaz které je to čidlo(kde ho najdu ?)
No nevím kde ho máš ty ale Passat 85kW ho má na boku bloku pod EGRem......ale na Tvým motoru fakt nevím.....každopádně u Pášuly má čtyři vývody......
VW Passat 3C2 2.0TDI
myty
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 05 dub 2006, 04:16
Odpovědi: 0
Bydliště: severní čechy

Příspěvek od myty »

romanx píše:
myty píše:Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
To by mu to nechytalo hlavně studený a ne teplý.... :(
Já měl stejný problém a vyřešila to výměna startéru. Za tepla máš ve válcích vyšší tlaky a pokud už je startér vyklepanej má velký třecí odpor. Pokud je ještě k tomu stará baterka , všechno se to sčítá a ve výsledku startér točí právě o těch několik otáček míň než potřebuješ pro start na drc... Nejsem jediný s touto zkušeností, pročti si fórum. Nejprv zkus zvednout startovací dávku přes VAG, pak odpojit teplotní čidlo, pokud bude start pořád naprd, zkusit baterku, pokud zas nic, tak startér, no a nakonec ta nejhorší varianta, čerpadlo...
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

myty píše:
romanx píše:
myty píše:Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
To by mu to nechytalo hlavně studený a ne teplý.... :(
Já měl stejný problém a vyřešila to výměna startéru. Za tepla máš ve válcích vyšší tlaky a pokud už je startér vyklepanej má velký třecí odpor. Pokud je ještě k tomu stará baterka , všechno se to sčítá a ve výsledku startér točí právě o těch několik otáček míň než potřebuješ pro start na drc... Nejsem jediný s touto zkušeností, pročti si fórum. Nejprv zkus zvednout startovací dávku přes VAG, pak odpojit teplotní čidlo, pokud bude start pořád naprd, zkusit baterku, pokud zas nic, tak startér, no a nakonec ta nejhorší varianta, čerpadlo...
Tak to sorry mě to jen připadalo nelogický ale pokud se to už řešilo tak to asi je tak.... :)
VW Passat 3C2 2.0TDI
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

romanx píše:
myty píše:Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
To by mu to nechytalo hlavně studený a ne teplý.... :(
omyl. (LOL) robia to startery ale len firmy BOSCH u VALEO som este problem nemal. asi je to dane konstrukciou
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Tak žvýšenie štartovacej dávky by malo význam keby to nebolo PD vo vašom prípade to vydím bud na tandemové čerpadlo alebo čerpadlo v nádrži pokial ho už máte chcelo by to premerať tlak Tandemu a ked nie tka ten štarté r alebo taktiež sa často stáva, že to robí snímač otáčiek a niekedy aj snímač polohy vačkovej hriadele aj ked neni nič písané v zábvadách.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Lada.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 24 čer 2007, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lada.H »

Při sledovaní teploty motoru jsem si všiml,že občas se ručička strašne rychle pohybuje mezi 70-90 stupnu což termostatem určitě neni a v sobotu při jízdě do kopce dokonce klesla uplně dolu.
Čidlo teploty vody dáva impulz do RJ i budíku ? Nebo RJ dáva impulz do budíku ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“