Octavia 1.8 20V AGN - velmi špatné starty - špek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Octavia 1.8 20V AGN - velmi špatné starty - špek

Příspěvek od zizalak »

Ahoj všem,
mám tu Octávku 1.8 20V a už jsem docela bezradný. Auto startuje neuvěřitelně dlouho za tepla i za studena (start za tepla 40-60 sekund). Aby toho nebylo málo je to taxi (280 000 km v kolech) s namontovaným LPG. Veškeré pokusy jsem dělal v provozu pouze na benzín (před započetím testování ujeto cca 20 km pouze na benzín).

Co už víme a zkoušeli jsme

- Čidlo teploty OK
- škrtící klapka kontrolována podle VISu, rozebraná vyčištěná, základní nastavení provedeno.
- Čidlo otáček motoru OK
- svíčky a kabely nové
- startér úplně nový (již třetí; Auto takhle jezdí 1,5 roku.)
- VAG - chyba přizpůsobení adaptačních hodnot volnoběhu (přisuzuji přepínání na plyn)
- Tlaky 14, 12, 14, 14 (žádná sláva, ale chytat by to mělo lépe)

Opravdu hodně zajímavé je to, že poprvé točí i minutu, někdy nechytne vůbec, ale napodruhé chytne hned (3-5 sekund) a to i v případě, že první točení bylo cca 10 sekund. V praxi auto většinou majitel startuje způsobem: 15 vteřin točit, přestat, nastartovat. I proto nesázím na tlaky.

Podezření a co se chceme zeptat

- Zkuste se prosím podívat na přiložené načtené hodnoty. Hlavně se mi nezdá skupina 001, blok 4 (ignition angle) -7,5° což je mimo toleranci (viz obrázek)

- Kde najdeme čidlo polohy klikové křídele? Zatím jsem prohlížel pouze shora, ale nikde ho nevidím. Nemůže mít hodnota ingnition angle (zapalovací úhel) něco společného s ním. Případně neladí se ten úhel jako třeba předvstřik u TDI?

- Kde najdeme čidlo klepání motoru? Rozpojil jsem tři svorkovice pod sáním. Od prava jsou to snímač otáček, nevím, nevím. Po odpojení těchto dvou "nevím" se žádná hodnota nezměnila. Nevíte co je to nevím, nevím? Vag ukazuje ve skupinách 13 (bloky 1,2,3,4) 14 a 15 (bloky 3,4) stále nulové hodnoty. Tedy i na tohle čidlo mám podezření.

-Podivné mi přijde, že ve skupině 17 blok 3 - zátěž je 100% ačkoliv motor byl ve volnoběhu.

Děkujeme za každou radu, prosím shlédněte přiložená live data.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Resim naprosto samy problem akorat u 1.8t vyresil jsi to?
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

jestli do toho lijete naftu se nedivim, jestli ne šup do jiné sekce.

jinak u 1,8 20V bez turba to dělali palivová čerpadla.
tlačila až při startu a ne při otočení klíče.

tot moje zkušenost s 1,8 20V 92 kw rv 98
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Presne bud palivove cerpadlo a nebo rele ovladani cerpadla
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dej tlakoměr a budeš vědět nejlíp i skontrolovat jak plive plivo že vytaháš lištu se vstřikama a očima skontroluješ jak plive, a co tam má za plin sekvenční nebo ještě nějaký starý reduktor :? že to startuje n plyn :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“