Z vrchu auta se k tomu nedostanu ze? musel bych na rampu a zespod...? Mam tam EGR a trubku od vahy a dolu se nejde dostatdhfool píše: Vypadá to na drhnoucí regulaci turba. Chce to přezkoušet, jestli regulace (natáčení lopatek) nedrhne. Musí chodit úplně lehounko. Taktéž překontrolovat táhlo na aktuátoru (baňka) jestli není rezavé a nedrhne v tělese baňky.
Log - vaha vzduchu + turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 07 lis 2011, 12:51
Odpovědi: 0
Vyčistil bych to turbo. Sice jsi říkal, že regulace jde lehce, ale očividně se ti zasekává. Jestli máš možnost zkusit druhý N75, tak ho zkus, ale spíš to vidím na to turbo. Chyby jsou spojené s tím vysokým tlakem.mr.biker píše:tak sem to udelal jak si rikal:
plus z vag hlasí tyto chyby:Kód: Vybrat vše
http://leteckaposta.cz/969706509
2 závad nalezeno.
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Sporadická
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to Plus
P1155 - 35-00
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Jj. musíš na zvedák. Ale vyzkoušet to pořádně znamená vymontovat tu baňku a to je drbačka, páč je to táhélko zajištěné segrovkou.LukasPaprok píše:Z vrchu auta se k tomu nedostanu ze? musel bych na rampu a zespod...? Mam tam EGR a trubku od vahy a dolu se nejde dostatdhfool píše: Vypadá to na drhnoucí regulaci turba. Chce to přezkoušet, jestli regulace (natáčení lopatek) nedrhne. Musí chodit úplně lehounko. Taktéž překontrolovat táhlo na aktuátoru (baňka) jestli není rezavé a nedrhne v tělese baňky.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 srp 2011, 17:02
Odpovědi: 0
Tak jsem dnes stihl jen nalogovat turbo,ten prostřední propad je řazení z 2 na 3ku do velmi prudkéhi kopce,na trojku to padlo do nouzáku.Ještě se v tom moc neorientuju,ale ten specified map je tlak kolik by to mělo tlačit a aktual map je kolik to opravdu tlačí??dík za okomentování


Golf III Variant 1.9 Tdi 81kw AFN
Zdravim Vas potřeboval bych poradit s grafem z OCTAVIA 81KW
jak už bylo řečeno autičko pada do nouzaku,řeším vahu nebo turbo a .., ale myslím si že to bude turbo ale chtel bych od vas profiku poradit.Odrazuje me od tura to ze auto nekdy kouri po zahrati je vse v poradku i nouzovi rezim zmizi,ale stene je to asi jasne.Moc vam dekuji za ochotu.


jak už bylo řečeno autičko pada do nouzaku,řeším vahu nebo turbo a .., ale myslím si že to bude turbo ale chtel bych od vas profiku poradit.Odrazuje me od tura to ze auto nekdy kouri po zahrati je vse v poradku i nouzovi rezim zmizi,ale stene je to asi jasne.Moc vam dekuji za ochotu.


ahoj. Kdo tomu rozumí může zkouknout log? Ford Galaxy II 1,9 TDI PD 85 Kw čistil jsem turbo vypodložil lopatky regulace. Měnil jsem i váhu vzduchu ale pořád si nejsem jist jestli je to vše tak jak to má být. Od spoda se mi to zdá nějak slabý. Logoval jsem poprvé tak snad je to správně. Bylo to na dálnici na 3 rychlostní stupeň v 1000 ot jsem to sešlápnul a zapnul LOG a pak pustil až někdy ve 4200. Chtěl jsem to dát rovnou v tabulce a pak jako obázek jak jsem viděl nějaký logy ale nevím jak na to.
http://uloz.to/xc5og8vo/log-dalnice-3-csv
http://uloz.to/xc5og8vo/log-dalnice-3-csv
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw