Log - vaha vzduchu + turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2011, 12:51

Příspěvek od LukasPaprok »

dhfool píše: Vypadá to na drhnoucí regulaci turba. Chce to přezkoušet, jestli regulace (natáčení lopatek) nedrhne. Musí chodit úplně lehounko. Taktéž překontrolovat táhlo na aktuátoru (baňka) jestli není rezavé a nedrhne v tělese baňky.
Z vrchu auta se k tomu nedostanu ze? musel bych na rampu a zespod...? Mam tam EGR a trubku od vahy a dolu se nejde dostat
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

mr.biker píše:tak sem to udelal jak si rikal:

Kód: Vybrat vše

http://leteckaposta.cz/969706509
plus z vag hlasí tyto chyby:


2 závad nalezeno.
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Sporadická
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to Plus
P1155 - 35-00
Vyčistil bych to turbo. Sice jsi říkal, že regulace jde lehce, ale očividně se ti zasekává. Jestli máš možnost zkusit druhý N75, tak ho zkus, ale spíš to vidím na to turbo. Chyby jsou spojené s tím vysokým tlakem.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

LukasPaprok píše:
dhfool píše: Vypadá to na drhnoucí regulaci turba. Chce to přezkoušet, jestli regulace (natáčení lopatek) nedrhne. Musí chodit úplně lehounko. Taktéž překontrolovat táhlo na aktuátoru (baňka) jestli není rezavé a nedrhne v tělese baňky.
Z vrchu auta se k tomu nedostanu ze? musel bych na rampu a zespod...? Mam tam EGR a trubku od vahy a dolu se nejde dostat
Jj. musíš na zvedák. Ale vyzkoušet to pořádně znamená vymontovat tu baňku a to je drbačka, páč je to táhélko zajištěné segrovkou.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Dehet-Power
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2011, 17:02

Příspěvek od Dehet-Power »

Tak jsem dnes stihl jen nalogovat turbo,ten prostřední propad je řazení z 2 na 3ku do velmi prudkéhi kopce,na trojku to padlo do nouzáku.Ještě se v tom moc neorientuju,ale ten specified map je tlak kolik by to mělo tlačit a aktual map je kolik to opravdu tlačí??dík za okomentování
Obrázek
Golf III Variant 1.9 Tdi 81kw AFN
ScorpionM
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2011, 19:31

Příspěvek od ScorpionM »

Zdravim Vas potřeboval bych poradit s grafem z OCTAVIA 81KW

jak už bylo řečeno autičko pada do nouzaku,řeším vahu nebo turbo a .., ale myslím si že to bude turbo ale chtel bych od vas profiku poradit.Odrazuje me od tura to ze auto nekdy kouri po zahrati je vse v poradku i nouzovi rezim zmizi,ale stene je to asi jasne.Moc vam dekuji za ochotu.

Obrázek
Obrázek
LatschQ
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2010, 13:14
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od LatschQ »

Ahoj,LukasPaprok nemas nejaku velku davku paliva 6,9mg?alebo to maju vsetky 96kw....?
VW-passat 2002 1.9TDI-pd avf 4motion HIGHLINE
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

ahoj. Kdo tomu rozumí může zkouknout log? Ford Galaxy II 1,9 TDI PD 85 Kw čistil jsem turbo vypodložil lopatky regulace. Měnil jsem i váhu vzduchu ale pořád si nejsem jist jestli je to vše tak jak to má být. Od spoda se mi to zdá nějak slabý. Logoval jsem poprvé tak snad je to správně. Bylo to na dálnici na 3 rychlostní stupeň v 1000 ot jsem to sešlápnul a zapnul LOG a pak pustil až někdy ve 4200. Chtěl jsem to dát rovnou v tabulce a pak jako obázek jak jsem viděl nějaký logy ale nevím jak na to.

http://uloz.to/xc5og8vo/log-dalnice-3-csv
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“